Μετά από μια σχετικά εκτεταμένη περίοδο αναμονής, η Jaguar παρουσίασε με κάθε επισημότητα το I-Pace, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο. Αυτό θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα, και -μετά τα E-Pace και F-Pace- προστίθεται στην γκάμα των SUV της βρετανικής εταιρίας.

Η Jaguar έχει δεχτεί ήδη περισσότερες από 25.000 προ-παραγγελίες για το I-Pace, με το ηλεκτρικό crossover να εξοπλίζεται σχεδόν με το ίδιο setup του πρωτότυπου. Έτσι, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, συνολικής απόδοσης 400 ίππων και 696 Nm ροπής.

Η υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου διαθέτει 432 κελιά και έχει χωρητικότητα 90 kWh, κάτι που χαρίζει μια αυτονομία 475 χλμ. Σύμφωνα με την Jaguar, η μπαταρία του I-Pace φορτίζει κατά 80% μέσα σε 45 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 100 kW. Όσοι χρησιμοποιούν τον wall box φορτιστή (7kW) της εταιρίας στο σπίτι τους, θα φτάσουν το 80% της φόρτισης σε δέκα ώρες.

Ο επικεφαλής σχεδιαστής της Jaguar, Ian Callum, δήλωσε ότι το ηλεκτρικό σύνολο του έδωσε απεριόριστη ελευθερία στον σχεδιασμό. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4.682 χλστ., κάτι που το κάνει αρκετά πιο μεγάλο από το E-Pace, αγγίζοντας σχεδόν το μήκος της F-Pace. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 656 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.453, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Από την άλλη, έχει μακρύ μεταξόνιο, που αγγίζει τα 2.990 χλστ., με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι Cd 0,29.

Οι συστοιχίες των μπαταριών είναι τοποθετημένες χαμηλά και ανάμεσα στους δύο άξονες, κάτι που χαμηλώνουν το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, ενώ με την ίση κατανομή των μαζών (50:50), και την ενεργή αερανάρτηση η βρετανική εταιρία υπόσχεται αρκετά sport συμπεριφορά.

Στο εσωτερικό υπάρχει για πρώτη φορά το νέο InControl Touch Pro Duo σύστημα infotainment, το οποίο αποτελείται από δύο οθόνες αφής, και είναι ίδιες με αυτές του Range Rover Velar και του νέου Range Rover Sport. Η πάνω είναι 10 ινστών, με την από κάτω να έχει διαγώνιο 5,5 ίντσες. Αυτές, μαζί με τους “φυσικούς” διακόπτες δίνουν πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Θα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού -το S, το SE και το HSE, ενώ για το λανσάρισμα θα υπάρχει και η έκδοση First Edition. Η τιμή του στην Αγγλία ανακοινώθηκε στα £63.495 (€71.300), περίπου 10-15% πιο ακριβό από την F-Pace, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στην Ευρώπη από το τέλος του έτους. Τέλος, η Jaguar δίνει εγγύηση 8 χρόνων ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία, που περιλαμβάνεται ως μέρος της υπηρεσίας EliteCar.

  • xtra

    πααααρα πολυ ομορφο !

  • αυτο ποιο TESLA εχει ανταγωνιστη ? το Χ ??
    οπως λεει και ο σακης….
    για την tesla…ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ !!!!

  • LefterisKa.Ch

    Παρα πολυ ωραιο μπραβο στη Jaguar! Αν ηθελα ηλεκτρικο SUV θα δυσκολευομουν πολυ αναμεσα σε αυτο και το Model X

  • JohnnyXP64

    1)η κοντρα με τα tesla model x, 75 k 100 αλλα οχι τα P100D σε ludricus mode, ηταν γελια, θα τρωγαν σκονη απο το ModelX.2) Επισης δεν μου αρσει ενω μπροστα δεν εχει μοτερ, εχει τεραστια γρηλια και ας λενε οτι βοηθαει αεροδυναμικα….κλαην μαην χειροτερο συντελεστη εχει οποσδηποτε.
    Αλλά χαίρομαι πολυ που η jaguar δεν ειναι σαν τις αλλες βιομηχανιες στην Ευρωπη και Ασια που ακομα καθε χρονο παρουσιαζουν concept και δεν βγαλαν τιποτα ουσιαστικα στην παράγωγη. χαίρομαι γιατι ενας καλος ανταγωνισμός θα κανει πολυ καλο και στην Tesla και φυσικα στους καταναλωτες! welcome Jaguar.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλειααααααα!!!!! Και διαστημική μπράβο στη Jaguar!!! Ποια Tesla;

  • Mika

    Πανεμορφη, πραγματικα!!!!
    Like με τα χιλια!