Ακόμη ένα υπέροχο επεξηγηματικό τεχνικό video από τον Jason Fenske του Engineering Explained. Σε αυτό ο Fenske εξηγεί πέντε λόγους που κάνουν τους πετρελαιοκινητήρες να παράγουν περισσότερη ροπή από τους βενζινοκινητήρες.

Επιγραμματικά να αναφέρω πως ανάμεσα στους λόγους είναι πως οι diesel κινητήρες έχουν υψηλότερο λόγο συμπίεσης, το diesel ως καύσιμο καίγεται πολύ νωρίτερα, οι κινητήρες diesel έχουν μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλων, είναι συνήθως turbo, ενώ τέλος το καύσιμο του πετρελαίου παράγει περισσότερη ενέργεια σε σχέση με την ίδια ποσότητα βενζίνης

  • DJ_D

    Ειδικά το δεύτερο δεν ισχύει.

    • Anestis Genk

      Ο τύπος είναι φιδέμπορας αφού, αλλά διάσημος youtuber.

    • petrollhead

      Μιας και γενικότερα σχολιάζεις πάνω σε τεχνικά θέματα, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις γιατί δεν ισχύει.
      Δεν το λέω για να σε αμφισβητήσω, καθαρά από ενδιαφέρον ρωτάω.
      Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

    • DJ_D

      Έχει σχέση με το πως αναμειγνύεται το καύσιμο με τον αέρα. Στην βενζίνη ψεκάζεται πολύ νωρίς και μέχρι να αρχίσει η καύση έχει αναμειχθεί πλήρως.
      Στο diesel αρχίζεις να ψεκάζεις λίγο πριν αρχίσεις την καύση και συνήθως συνεχίζεις να ψεκάζεις κατά την διάρκεια της καύσης. Οπότε χρειάζεται χρόνος και να ψεκάσεις την ποσότητα που θες, μιας και περιορίζεσαι από την ροή που μπορείς να δώσεις, χρόνος να αναμείξεις το καύσιμο με τον αέρα πριν μπορέσει να καεί και χρόνο που διαρκεί η καύση (mixing controlled).

    • SEB

      Ναι αλλά έχει views !!