Ακόμη ένα υπέροχο επεξηγηματικό τεχνικό video από τον Jason Fenske του Engineering Explained. Σε αυτό ο Fenske εξηγεί πέντε λόγους που κάνουν τους πετρελαιοκινητήρες να παράγουν περισσότερη ροπή από τους βενζινοκινητήρες.
Επιγραμματικά να αναφέρω πως ανάμεσα στους λόγους είναι πως οι diesel κινητήρες έχουν υψηλότερο λόγο συμπίεσης, το diesel ως καύσιμο καίγεται πολύ νωρίτερα, οι κινητήρες diesel έχουν μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλων, είναι συνήθως turbo, ενώ τέλος το καύσιμο του πετρελαίου παράγει περισσότερη ενέργεια σε σχέση με την ίδια ποσότητα βενζίνης