Στο περίπτερο της Ford σε περίοπτη θέση βρίσκεται το νέο Fiesta ST με τον ολοκαίνουργιο 1.500αρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 290 Nm ροπής που του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα.

Το νέο Fiesta ST διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας οδήγησης (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, του συστήματος ESP αλλά και τον ήχο της εξάτμισης, η οποία έχει ενεργή βαλβίδα εξαγωγής, με την Ford να ενισχύει τον ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα και ηλεκτρονικά, μέσω ενός ψεύτικου συστήματος ενίσχυσης ήχου.

Ο 1.500αρης αλουμινένιος κινητήρας με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων προκειμένου να μειώνονται οι εκπομπές CO2, οι οποίες φτάνουν τα 114 γρ/χλμ, με το σύστημα να ενεργοποιείται/απενεργοποιείται μέσα σε μόλις 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η Ford Performance εξοπλίζεται το Fiesta ST με Torque Vectoring που μειώνει την υποστροφή, με τον οδηγό μέσω των τριών προγραμμάτων οδήγησης να μπορεί να το απενεργοποιήσει πλήρως.

Στιλιστικά διαθέτει νέο bodykit αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, νέα κυψελοειδή γρίλια, LED φωτιστικά σώματα, πλαϊνές ποδιές και αεροτομή. Υπάρχουν διπλές απολήξεις εξατμίσεων, ένα νέο μπλε εξωτερικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου 18″.

Στο εσωτερικό συναντάμε Recaro καθίσματα, κοφτό τιμόνι, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 με οθόνη 8″ που υποστηρίζει φωνητικές εντολής, gestures, Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ηχοσύστημα B&O PLAY.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2018 και θα προσφέρεται τόσο σε τρίθυρο όσο και σε πεντάθυρο, με μεγάλη ποικιλία εσωτερικών επιλογών.

  • Mika

    Μ αρεσει παρα πολυ..
    Φωτο απο τον κινητηρα???

  • vaggscoobys

    Ωραίο αλλά όχι καλύτερο του τωρινού.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Άξιον ST! Μπράβο Fordάρα!

  • cfu

    μπομπα το μικρο

  • ντικ

    το γέλιο είναι, πως όταν γίνονται τα αποκαλυπτήρια ενός νέου μοντέλου, όλοι χειροκροτούν, επειδή …έτσι προβλέπεται !