Πριν δυόμιση χρόνια, η πυροσβεστική του Λονδίνου είχε παραλάβει 52 BMW i3, και σήμερα μαθαίνουμε ότι η αστυνομία της βρετανικής πρωτεύουσας παρήγγειλε 11 Toyota Mirai. Μέχρι στιγμής έχει παραλάβει τα πρώτα δύο, ενώ σύντομα θα προσθέσει και τα υπόλοιπα στον στόλο της.

H συγκεκριμένη προμήθεια των αυτοκινήτων γίνεται με την στήριξη από το πρόγραμμα επιχορηγήσεων Fuel Cells and Hydrogen 2 Joint Undertaking (FCHJU). Τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιηθούν τόσο για περιπολίες, όσο και για γενικό σκοπό, γι’αυτό και μερικά θα φέρουν τα σήματα της Μητροπολιτικής Αστυνομίας και άλλα όχι.

Τα Mirai θα έχουν πρόσβαση σε πέντε σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου, που καλύπτουν το Λονδίνο, νούμερο που αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον. Αποδίδει 155 άλογα, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα και έχοντας τελική ταχύτητα 178 χλμ/ώρα.

Μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και σε πολικές συνθήκες σε θερμοκρασίες έως και -30 βαθμών Κελσίου, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 483 χλμ, με τις δεξαμενές υδρογόνου να χρειάζονται περίπου 3-5 λεπτά για να ανεφοδιαστούν πλήρως.

  • SAMURAI-66

    Η ταχυτητα φορτισης ειναι το σημαντικο πλεονεκτημα των υδρογονοκινητων απεναντι στα ηλεκτρικα,αν και η τιμη τους ειναι και σημερα στα υψη και των δυο.
    Ενα προγραμμα αντιστοιχο θα ηταν σωστο να κοιταξει και η ελληνικη πολιτεια για την αστυνομια εκμεταλλευομενοι κοινοτικα προγραμματα επιχορηγησεων για να μπει στην νεα εποχη και αυτη.
    Η toyota στην ιαπωνια μαζι με της honda-nissan και ενα κονσορτσιουμ ιαπωνικων εταιρειων 11 τον αριθμο προχωρησαν στην συμφωνια ιδρυσης βασης μοναδων υδρογονου στην χωρα τους για την περαιτερω αναπτυξη τους εν οψει μαλιστα και των ολυμπιακων αγωνων σε δυο χρονια που θα γινουν στο τοκιο.
    ……https://youtu.be/97ra6SaEd1U

  • Giannisk

    Θα μπορούσαν να υπάρχουν σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε κάθε Αστυνομικό τμήμα. Όταν κάποιο φορτίζει ένα άλλο θα κάνει υπηρεσία. Βέβαια αυτά για την μπανανία είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Όσο για το υδρογόνο δεν γνωρίζω πως λειτουργεί ο σταθμός ανεφοδιασμού αλλά είναι επίσης μία καλή ιδέα.

    • ναι και καλυτερα γιατι πρωτα θα φορτιζουν τα δικα τους οι δημοσιοι υπαλληλοι και μετα τα δημοσια …

    • Giannisk

      Δεν ξέρω πολλούς να έχουν ηλεκτρικό όχημα αλλά και στο υποθετικό σεναριο ότι στο μέλλον θα είναι διαδεδομένα, είναι πολύ εύκολο τεχνικά, να το αποτρέψεις είτε με καταγραφή της κατανάλωσης (ποια οχήματα, πότε φορτίζουν και πόσο), είτε με προγραμματισμό να φορτιζουν συγκεκριμένα οχήματα κλπ. Μία βάση δεδομένων η οποία θα ελέγχει οποιαδήποτε αδικαιολόγητη αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος και κατ’επέκταση ο έλεγχος. Ακόμη και μία κάμερα που θα «βλέπει» ποιο αυτοκίνητο φορτίζει κάνει την δουλειά.

  • tcdrifter

    Η πολιτεία η δική μας έπρεπε ήδη να είχε κινηθεί στην κατεύθυνση οι επαγγελματίες (ταξί) και οι δημόσιες υπηρεσίες να εξοπλιστούν με οχήματα εναλλακτικής κίνησης. Αν όχι για άμεσα, ένα πλάνο για την επόμενη 5ετία. Αν όχι για τίποτα άλλο μπας και σταματήσουμε να ρουφάμε τον καρκίνο απο όλες τις σαβούρες ταξί ειδικά που κυκλοφοράνε.