Μια πολύ κρίσιμη χρονιά για τη Formula 1 και τη Liberty Media πρόκειται να είναι το 2018. Φέτος, θα πρέπει να οριστικοποιηθούν οι κανονισμοί του 2021, με τους κινητήρες και το κόστος να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Σε μια προσπάθεια να μειωθεί το κόστος για το power unit, οι υπεύθυνοι σκέφτονται τυποποιημένα στοιχεία, μια κίνηση που έχει βρει αντίθετες τις Mercedes, Ferrari και Renault.

Οι δύο πρώτες έχουν απειλήσει με έξοδο από τη Formula 1 σε περίπτωση που οι κανονισμοί του 2021 εξαφανίσουν κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά. Η Ferrari, μάλιστα, έχει απειλήσει περισσότερο από τη Mercedes, και τώρα ο Toto Wolff προτείνει στους διοικούντες να μην τα βάζουν με τη Ferrari, διότι το άθλημα χρειάζεται περισσότερο την ιταλική ομάδα παρά το αντίθετο.

Μην προκαλείτε τον Sergio Marchionne. Νομίζω πως η Formula 1 χρειάζεται τη Ferrari περισσότερο απ’ ό,τι η Ferrari τη Formula 1. Καταλαβαίνει και βλέπει τι DNA χρειάζεται να αντιπροσωπεύει η Formula 1 για τη Ferrari, και δεν είναι ανόητος τύπος. Αν δεν βλέπει την αξία για τη φίρμα του, θα το πει κάποια μέρα. Είναι πολύ εύκολο. Και δε θα το μετανιώσει. Οπότε, καλύτερα να μην μπλέξετε μαζί του.

Το αφεντικό της Mercedes ισχυρίζεται πως ο Bernie Ecclestone ήταν σπουδαίος στο να κλείνει συμφωνίες και να πετυχαίνει αυτό που ήθελε, κάτι που πρέπει να αποδείξει τώρα η Liberty Media.

Σαφώς και θα πρέπει να δουλέψουμε μαζί για να επιτύχουμε συνεργασίες. Ο Bernie Ecclestone ήταν τόσο καλός στις μέρες του, επειδή ήταν ο μόνος που κατάφερε να πετύχει μεγάλα deals. Αν ο Bernie πήγαινε σε μια κυβέρνηση κι έλεγε ότι ονειρευόταν ένα Grand Prix στη Σιγκαπούρη, για παράδειγμα, αυτό θα γινόταν. Αυτό έχει να κάνει με το πάθος και τον αυθεντικό χαρακτήρα του ατόμου. Η τωρινή διοίκηση θα πρέπει να δείξει ότι μπορεί κι αυτή να το κάνει.

  • Τελικά, τόσο κοντά είναι ο κίνδυνος αποχώρησης της Ferrari από την F1???
    Οι Ecclestone και Wolff είναι σίγουροι ότι αν οι Ιταλοί δεν ικανοποιηθούν για τους κανονισμούς του 2021 τότε πούνε “Ciao” στην Liberty Media και τους Αμερικάνους.
    Στο τέλος του 2018 κρίνονται οι κανονισμοί για τα νέα PU, ενώ ταυτόχρονα έχει πέσει στο τραπέζι και ο Budget Cap, το οποίο προωθούν Williams, F.I και Renault.
    Το παιχνίδι μοιάζει πολύ μπερδεμένο, καθώς ο Todt θέλει να αφαιρέσει την δυνατότητα άσκησης βέτο από την ομάδα του Maranello και αυτό λέει πολλά ότι η απόφαση για fix μέρη στο PU και καύσιμα είναι μάλλον ειλημμένη από την FIA και έτσι θέλουν να κόψουν τα χέρια στην ιταλική ομάδα για τους νέους κανονισμούς.
    Μακάρι, οι Ιταλοί να τα βρουν με τους Γερμανούς και τους Γάλλους και να δέσουν κόμπο τον Todt και την Liuberty Media………………

  • Emmanouil Laios

    Ο Sergio δεν παίζει με τα λεγόμενα του… Πάνω απο όλα ΧΡΗΜΑ…και ήδη έχει και πλάνο έτοιμο… η πρώτη βόμβα έπεσε… Ferrari-Indy !!!!
    Ούτε εγώ θέλω να βλέπω την Ferrari στην F1 που θέλουν αυτή να μου πουλήσουν με τις αμερικανιές τους!!!
    http://www.gazzetta.it/Formula-1/14-03-2018/ferrari-indy-opzione-c-se-liberty-non-cambia-250914481305.shtml

  • cosacher

    Μια ενδεχόμενη αποχώρηση της Ferrari από τους αγώνες θα σημάνει και την αποχώρηση αρκετών ααπό τους αντιπάλους της. Λίγο η πολύ όλοι θέλουν να κερδίσουν ή να χάσουν από τη Ferrari ειδικά η Mersedes. Και είναι λογικό γιατί το κύρος του αντιπάλου κάνει σημαντική τη νίκη. Aν αντί για Ferrari έγραφε Fiat το αυτοκίνητο νομίζω ότι θα έχαναν το ενδιαφέρον τους για νίκη οι υπόλοιποι.

  • an0nymouS

    Απλά τα πράγματα..τα μαζεύουν και φεύγουν και θα ακολουθήσουν σίγουρα κι άλλοι απο πίσω.. mercedes, renault κ.α. και φτιάχνουν μια δικιά τους F1.