Στα πρόθυρα ανανέωσης του συμβολαίου του με τη Mercedes βρίσκεται ο Lewis Hamilton. Ο Πρωταθλητής βρίσκεται σε συζητήσεις με τη γερμανική ομάδα ομάδα, και ίσως οι ανακοινώσεις να είναι θέμα ημερών. Οι φήμες κάνουν λόγο για επέκταση μέχρι τα τέλη του 2020, αλλά ο Βρετανός θα μπορούσε να συνεχίσει για μερικά ακόμα χρόνια στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.

Ο Toto Wolff είναι άκρως ικανοποιημένος από τον 33χρονο και λέει ότι θα ήθελε να τον κρατήσει στο Brackley μέχρι το τέλος της καριέρας του. Ωστόσο, το αφεντικό της Mercedes παραδέχεται πως η Ferrari είναι μια ελκυστική επιλογή για κάθε οδηγό, έτσι ο Hamilton θα μπορούσε να βρεθεί στη Scuderia το 2021.

Ο Lewis είναι ο καλύτερος οδηγός της σύγχρονης γενιάς. Οπότε, φυσικά και θα ήθελα να τον κρατήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Όμως, νομίζω πως υπάρχει ακόμα ένα συμβόλαιο μετά από αυτό που θα κάνει, και η Ferrari παραμένει επιθυμία για κάθε οδηγό.

Η σχέση μας γίνεται όλο και πιο δυνατή. Αλλά, προφανώς τα πράγματα μέσα στη χρονιά μπορεί να γίνουν πιο έντονα.

  • Καταρχάς, για να βρεθεί ο οποιοσδήποτε οδηγός στην Scuderia Ferrari μετά το τέλος του 2020, θα πρέπει η ίδια η ιταλική ομάδα να βρίσκεται στον χώρο της F1 από 2021 και έπειτα………….
    Τώρα, για το μέλλον του Hamilton είμαστε σίγουροι πως βρίσκεται στο Brackley, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν για ένα ηγεμονικό συμβόλαιο από την Mercedes προς τον Βρετανό οδηγό.
    Πάντως, οι Hamilton με σχετικές δηλώσεις μερικές μέρες πριν, ανέφερε ότι το αγαπημένο του χρώμα είναι το κόκκινο, αλλά παραμένει πιστός στην ομάδα του.
    Εγώ λέω αφού του αρέσει τόσο πολύ το κόκκινο χρώμα, ας κάθεται να θαυμάζει τα μονοθεσία της ομάδας του Maranello, χωρίς να του μπαίνουν ιδέες να τα οδηγήσει κάποια στιγμή στο μέλλον……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/bbf36ab3d5528fc9feee5d7fc0e1232c75123f4601f3dd053680590e15a0612f.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f9ca32ab3ab3fa13f3cf59ebf3d5dcb4f3843481ea20ed1df10fd20ae9da0254.jpg

  • Anestis Genk

    Ο καλύτερος οδηγός της σύγχρονης γενιάς δεν είναι. Υπάρχουν πολλοί τουλάχιστον ισάξιοι, αλλά ο Χάμιλτος είχε την κωλοφαρδία να βρεθεί με το καλημέρα σε καλό αμάξι και σε εποχές που ο οδηγός δεν μπορούσε να ξεπεράσει το αμάξι.
    Κάτι που σημαίνει πως αν έχεις καλό αμάξι παίρνεις και το πρωτάθλημα. εδώ και 20++ χρόνια έτσι είναι, το αμάξι κερδίζει, κρίμα που δεν το βλέπουν για να στείλουν τις ντίβες στις μινάρντι.

    • ποια χρονια ηταν που κερδισετο πρωταθλημα οδηγος με οχι το καλυτερο μονοθεσιο στα ισα ??

    • Mika

      Tη χρονια που το πηρε ο Κιμι για τη Φερραρι!!!
      :p
      Oι Μακλαρεν ηταν καλυτερες,αλλα τρωγονταν μεταξυ τους, κι ειδικα ο Χαμιλτον με τον Αλονσο!
      :p

    • Ahilleas Tsikelis

      Εννοεις το πρωταθλημα που του δωσε η ΦΙΑ

    • Mika

      Oπως εγινε τελοσπαντων, η ιστορια, καλως η κακως, αυτο εδειξε….

    • Αλ Μπαντι

      Των κατασκευαστων ισως, των οδηγων δε νομιζω. Δεν υπηρχε ακυρωση η ποινη βαθμολογικη στους οδηγους.

    • Ahilleas Tsikelis

      Απλα δεν μηδενιστηκαν οι οδηγοι με συμφωνια ότι δν θα παρουν πρωταθλημα…….

    • σε καμια περιπτωση δεν το κερδισε στα ισα……..απο τις συγκριες και τις αναποδιες τους το πηρε ο ΚΙΜΙ…..

    • Mika

      “αναποδιες” ας πουμε..
      Ε αυτο λεω κι εγω, η Φερραρι τοτε ηταν ενα κλικ πιο κατω……

    • georgekaras

      οι ρεπλικες θες να πεις με specs απο Φερραρι ηταν καλυτερες οχι η μακλαρεν μερσεντες

    • Mitsos Ribopaido

      Ετσι ακριβως

    • georgekaras

      Οι φερραρι με καπακι μερσεντες

    • Αλ Μπαντι

      Ισως το 94 ο Σουμαχερ, το 99 ο Χακινεν, πιθανοτατα ο Αλονσο το 05 και 06 και ο Κιμι το 07. Αποψη μου φυσικα, αν οχι ολα απο αυτα που ανεφερα ισως καποια.

    • οπως ειπα πχ για τον Χακινεν το 99…ναι το πηρε……αλλα λογο του σπασμενου ποδιου του Σουμι….

      παντα κερδιζει ο συναδιασμος μονοθεσιου/αξιοπιστιας και ολα αυτα τα εξαργυρωνει ο πιλοτος !!! ακομα και στις περιπτωσεις που ανεφερες αν δεν ηταν το κορυφαιο μονοθεσιο στην χειροτερη ηταν το δευτερο μονοθεσιο…..ποτε δεν εχει κερδισει καποιος με ενα μετριο μονοθεσιο…..

      θα μου μιλησεις πχ εσυ…εστω για καποιες νικες που εχουν κανει καποια μετρια μονοθεσια…μπορει και κακιστα….αλλα οπως ειπα…κερδιζουν οταν οι μεγαλοι ειτε εχουν βγει εκτος….ειτεγιατι εκαναν λαθη ειτε στη στρατηγικη ειτε οι πιλοτοι….

    • Anestis Genk

      Ο Κίμης, ο Τζένσονας, ίσως ο Φερδινάνδος, ο Σούμι το πρώτο(αν δεν έκλεβε) και πολλοί φτάσαν κοντά, κυρίως με μέτριες Φερράρι, όπως Αλμπορέτο, Προστ, Σούμι, Ιρβάιν, Φίλιππος.

      Αλλά σε γενικές γραμμές ισχύει αυτό που υποννοάς, γι’αυτό κι εγώ υποστηρίζω ομάδα και όχι οδηγό. Στους οδηγούς έχω απλά συμπάθειες κυρίως με βάση τον χαρακτήρα.
      Όπως λέγεται πως είπε ο Έντζο, “ο καθέ οδηγός μπορεί να κερδίσει μέσα σε μια Φερράρι”! Οκ κάπως υπερφίαλο αλλά το νόημα είναι πως το αμάξι μετράει πιο πολύ, γι’αυτό τα πιλοτάκια δεν πρέπει να θεοποιούμε, απεναντίας θα έπρεπε να έχουν του πεταματού…αλλά βλέπεις το μάρκετινγκ χρειάζεται ινδάλματα για να πουλήσει.

    • ολοι αυτοι δεν κερδισαν στα ισα…….εκτος απο τον τζενσον που μεχτι το μισο πρωταθλημα ειχε το κορυφαιο μονοθεσιο….απλα μετα εκανε συντηρηση..και ηταν ”τυχερος” που το πρωταθλημα δεν ειχε αλλον εναν αγωνα !!! :-P

    • Lefteris2432

      Και ποιος ειναι ρε ο Vettel εε; Λοιπον να αποδεχτείτε οτι ο Hamilton ειναι ο καλυτερος.

    • thymios tsilimparis

      Κωλοφαρδία ή προννοητικότητα;
      Σε κάθε περίπτωση κι ο Φεττελ είχε κορυφαίο μονοθέσιο απ΄το καλημέρα. Από την άλλη ο Χάμιλτον πηγε στην Μερκ όταν αυτή ήταν μια μέτρια ομάδα

    • Anestis Genk

      κωλοφαρδία, συγκυρία για την ακρίβεια. δεν είμαι φαν του φέττελ και γιαυτον τα ιδια και χειρότερα λέω.

  • sotirisb

    Θελω να παει στη Ferrari μονο για να δω αντιδραση των Tifosi.

    • Mitsos Ribopaido

      Ποσα καντηλια ετρωγε ο φετελ αλλα οταν ηρθε εγινε ηρωας ….

    • cosacher

      Εγώ σαν τιφοζι τον γουστάρω σαν οδηγό. Δεν ξέρω οι άλλοι αλλά νομίζω για τους τιφοζι καλος οδηγός είναι αυτός που φέρνει πρωταθλήματα στην ομάδα…