GP Αυστραλίας 2018, FP3: «1-2» της Ferrari στο τέλος

Σχετικά άρθρα

FP3

Τα τελευταία λεπτά της περιόδου έκριναν ουσιαστικά τις τρεις πρώτες θέσεις. Η πίστα ήταν αρκετά στεγνή για τα slicks, τα οποία φόρεσαν οι Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen και Marcus Ericsson, όντας έτσι πολύ πιο γρήγοροι από τους υπόλοιπους, που έγραψαν τους χρόνους τους με τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, μπροστά από τους Carlos Sainz, Daniel Ricciardo, Valtteri Bottas, Lewis Hamilton, Stoffel Vandoorne και τον Fernando Alonso που ολοκληρώνει τους δέκα πρώτους. Για να δούμε τι συνέβη στη μία ώρα του FP3:

Εντελώς διαφορετικό το σκηνικό του καιρού σήμερα. Η βροχή είχε μέρες να εμφανιστεί στη Μελβούρνη, ωστόσο θέλησε να δώσει ένα ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το πρώτο Grand Prix της σεζόν. Η βροχή φαινόταν να είχε υποχωρήσει στο ξεκίνημα, με τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 18°C στον αέρα και τους 22°C.

Ο Grosjean ήταν ο πρώτος που βγήκε, με τα βρόχινα ελαστικά, όπως και ο Hulkenberg. Ακολούθησαν κι άλλα μονοθέσια για το installation lap, μεταξύ των οποίων ήταν και ο Bottas, όσο τα προβλήματα συνεχιζόταν για τον Stroll. Χθες, ο Καναδός σταμάτησε μετά το τέλος του FP2 λόγω υπερθέρμανσης και σήμερα οι μηχανικοί του δούλευαν για να λύσουν το πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της FW41.

Στα 18 λεπτά από το ξεκίνημα, ο Hulkenberg έγινε ο πρώτος που ολοκλήρωσε γύρο. Ο οδηγός της Renault πατούσε στα ενδιάμεσα ελαστικά και ολοκλήρωσε τα 5,3 χιλιόμετρα σε 1:40.8. Ο Γερμανός συνέχισε, την ώρα που έβγαιναν κι άλλοι οι οδηγοί για να γράψουν μερικούς γύρους στο βρεγμένο.

Ο Verstappen πέρασε στην πρώτη θέση, με 1:37.4, όντας ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Hulkenberg. Ο Vandoorne στην τρίτη θέση, με 1:39.6, ένα δέκατο μπροστά από τον Ricciardo. Πλησιάζαμε το πρώτο μισάωρο και η πίστα γέμιζε με μονοθέσια, τα οποία στέγνωναν την άσφαλτο, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να γίνονται όλο  και καλύτεροι.

Τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν, φυσικά, τα καταλληλότερα, γι’ αυτό και βρισκόταν σε όλα τα μονοθέσια. Ο Verstappen βελτίωσε σε 1:35.5 και ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός, αφού απείχε δύο δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Vettel. Ο Hamilton ετοιμαζόταν να βγει, όμως ανέφερε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Αμέσως πήρε εντολή να σταματήσει, προκειμένου οι μηχανικοί του να κοιτάξουν το πρόβλημα.

Ο Alonso στη συνέχεια πήρε τη δεύτερη θέση από τον Vettel, για μόλις 72 χιλιοστά, όμως δευτερόλεπτα αργότερα ήρθε ο Ricciardo για το 1:36.5, πλησιάζοντας στο ένα δευτερόλεπτο τον team-mate του. Εν τω μεταξύ, ο Hamilton είχε ένα νέο τιμόνι, και βγήκε στην πίστα, η οποία είχε αρχίσει να στεγνώνει αρκετά, τόσο που πλέον οι οδηγοί μπορούσαν να ανοίγουν την πίσω πτέρυγα.

Είχαμε περάσει στο δεύτερο μισάωρο και τα περισσότερα μονοθέσια ήταν έξω. Η πρόσφυση γινόταν όλο και καλύτερη, με τους καλύτερους χρόνους στα sectors να αλλάζουν αρκετά χέρια. 1:35.2 και πρώτη θέση από τον Ricciardo, με τον Bottas να είναι τρία δέκατα πίσω του. Ο Alonso ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Αυστραλό, έτσι πέρασε με άνεση στην πρώτη θέση.

Ο πιλότος της Red Bull βελτίωσε και πλησίασε στα τέσσερα δέκατα τον Ισπανό, τη στιγμή που ο Hamilton ήταν στην δέκατη θέση. Ο Vettel είχε τον έκτο καλύτερο χρόνο και ο Raikkonen τον όγδοο. Ο Hamilton πήρε την αίσθηση της πίστας, πίεσε την W09 κι έγραψε το «1-2» μαζί με τον Bottas, που ήταν 51 χιλιοστά ταχύτερος από τον Βρετανό.

Αρκετά εντυπωσιακές οι Toro Rosso, αφού βρισκόταν στις θέσεις 5 και 6, μπροστά από τον Verstappen, ο οποίος, όμως, είχε μπει πριν από ώρα στα pits. Λίγο πριν από το τελευταίο τέταρτο, σχεδόν όλοι γύρισαν στα γκαράζ τους. Ο Stroll βγήκε για πρώτη φορά και ήταν μόνος του έξω, ωστόσο λίγο αργότερα τον ακολούθησαν οι Sirotkin και Vandoorne, ο οποίος βρήκε την ευκαιρία για να ανέβει στην τρίτη θέση, 59 χιλιοστά πίσω από τον Bottas.

Δέκα μόλις λεπτά έμεναν για το κλείσιμο και η πίστα δεν έδειχνε να είναι κατάλληλη για slicks. Η δράση αυξήθηκε ελαφρώς, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχαμε την κινητικότητα που θα βλέπαμε σε μια στεγνή περίοδο. Ο Sainz κινήθηκε πολύ γρήγορα στα τελευταία λεπτά, έτσι πήρε την πρώτη θέση, με 1:33.1.

Ο Vettel τόλμησε να βάλει την ultrasoft γόμα στα τελευταία λεπτά, όσο ο Verstappen έπαιρνε την πρώτη θέση, με 1:31.6. Ο Ολλανδός φορούσε τα ενδιάμεσα, αλλά ο Vettel ήταν πολύ πιο γρήγορος, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:26.0. Ο Raikkonen ήταν σχεδόν 2,5 δευτερόλεπτα πιο αργός, στη δεύτερη θέση, φορώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο Ericsson πήρε την τρίτη θέση με τα slicks, έτσι κανένας άλλος δεν κατάφερε να σπάσει το 1:30, αφού μόνο αυτοί οι τρεις οδηγοί σημείωσαν χρόνο με τα slicks. Παράπονα από τον Alonso επειδή δεν βγήκε με τα slicks στο τέλος.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 08:00 ώρα Ελλάδας.

Αποτελέσματα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...

Charles Leclerc: Θέμα χρόνου η Ferrari να αμφισβητήσει την Red Bull

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι η Ferrari είναι η ομάδα που έχει βελτιωθεί περισσότερο φέτος, θεωρώντας πως είναι "θέμα χρόνου" να αμφισβητήσουν την κυριαρχία...

Τρέχει στο GP Αυστραλίας ο Carlos Sainz

Ο Carlos Sainz θα επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά την επέμβαση για την αφαίρεση της σκωληκοειδίτιδας που έκανε το περασμένο Σάββατο, 9 Μαρτίου, στη...
Autoblog.gr