Ο γνωστός πλέον Ρώσος φαναρτζής, ονόματι Arthur Tussik, αυτή τη φορά μας δείχνει το πως επιδιορθώνει ένα Volvo V60.

Το αυτοκίνητο έχει σημαντικές ζημιές στο πλαϊνό μέρος, αλλά ο φαναρτζής κατάφερε να το κάνει σαν καινούργιο, παρουσιάζοντας όλα τα βήματα μέσα από το παραπάνω σχεδόν 14λεπτο video.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Αν τα μεταλλα στραβωσουν τελειωσε. Μπορει εμφανισιακα να δειχνει καινουργιο αλλα στην επομενη πλαγια συγκρουση θα γινει σαν λατερνα.

    • hellboy

      το μονο αρνητικο η μνημη μεταλου..
      κατα τα αλλα αν υπηρχε τροπος(πχ να κοψει και να αντικαταστησει την μεσαια κολωνα θα το εκανε.η αν υπηρχε μεγαλος λογος)
      το συγκεκριμενο ηταν απο τις ποιο ευκολες δουλιες που τον εχω δει να κανει!

  • Giannisk

    Έχει αρπάξει η μεσαία κολώνα. Το αυτοκίνητο είναι τελειωμένο. Δεν θα έρθει ποτέ στα ίσια του.

    • θα ειναι σαν αυτα που βλεπω καμια φορα στο δρομο……που πανε σαν τα καβουρια !!!!! :-P

    • hellboy

      αυτα ειναι κακοτεχνιες.. ασχετοσυνες.. και αρπα-κολα.. δουλιες.. ελληνων μαστορων..

    • δηλαδη θελεις να πεις οτι στο εξωτερικο τετοιες δουλειες δεν βλεπουν τα ματακια των οδηγων ??

    • hellboy

      κοιτα δεν ξερω αν εχεις παρακολουθησει και αλλα του αρτουρ..
      εχει κερδισει με αυτες τις προσεχτικες δουλειες που κανεικαι βλεπουμε σε time lapse βιντεο.. τον θαυμασμο απο ατομα σε ολο τον κοσμο στην δουλεια η οχι .. μονο και μονο που κανει μετρησεις να ερθουν σωστα στα αρχικα σημεια..τα μεταλα..και η δουλεια με συνχρονα εργαλεια..που σχεδιαστηκαν γι αυτον τον λογο μας διχνει εναν ανθρωπο με προσοχη στο τελικο αποτελεσμα.. το μονο που μπορεις να πεις οτι χανει το οχημα.. ειναι λιγο δομικα απο την πλευρα αυτη.. λογο μνημης του μεταλου.. τιποτα αλλο! δεν ειναι τελειωμενο το οχημα. το εφερε στα ισα του.. εξαλλου δεν ειχε παρει και πολυ οπως κατι αλλα που μας εχει διξει..

    • Giannisk

      Εχω καλό φίλο που έφαγε μία στα πλάγια στην κολώνα με ζημιά πολύ μικρότερη από το συγκεκριμένο volvo. Στο επίσημο σέρβις βγήκε ολική καταστροφή. Το όχημα δεν επισκευάζονταν και πήρε βαρβάτη αποζημίωση για ένα αυτοκίνητο που στην ουσία είχε χτύπημα στην κολώνα, την πόρτα και τον μαρσπιέ (ουτε καν αερόσακος). Για την ιστορία ήταν ένα Ford Focus β γενιάς. Εγώ είχα ένα ατύχημα μπροστά και στην ανησυχία μου αν θα επισκευασθεί ή θα πηγαίνει σαν τον κάβουρα που είπε και ο μπαμπίνος, ο μάστορας μου είπε ότι η μόνη ζημιά που δεν διορθώνεται 100% είναι στην μεσαία κολώνα. Ότι λέω είναι από προσωπική εμπειρία και προσωπικές γνώσεις. Μπορεί το volvo εμφανισιακά να ήταν κουκλί αλλά έστω και κατά ένα μικρό ποσοστό θα είναι στραβό. Συγνώμη για το σεντόνι.

    • mixalhs7

      Αν η ζημια στο αυτοκινητο του φιλου σου ηταν μικροτερη απο αυτη στο βιντεο, τοτε το εβγαλαν ασύμφορο προς επισκευη διοτι η αξια των ανταλλακτικων συν την αξια των εργασιων ξεπερνουσε την αξια που ειχε το συγκεκριμενο μοντελο εκεινη τη στιγμη στην αγορα ως μεταχειρισμενο.
      Δηλ αν πχ ενα αντιστοιχο σε κατασταση εξοπλισμο κτλ μοντελο με του φιλου σου ειχε εκεινη τη στιγμη ενα μεσο ορο πωλησης 7000 ευρω στην αγορα μεταχειρισμενου, και τα ανταλλακτικα συν εργασια εφταναν πχ 7200 τοτε η ασφαλιστικη το εκρινε ασυμφορο προς επισκευη σε υποχρεωνει να το πουλησεις ως παλιοσιδερα (σωστρα ειναι η ονομασια της χρηματικης διαφορας) και σου αποζημειωνει το 75% των 7000 ευρω.
      Δεν εχει να κανει δηλ με το αν επισκευαζεται ή οχι ενα τρακαρισμα. Οσο πιο καλα εργαλεια ανταλλακτικα εχει στη διαθεση του ο επισκευαστης, τοσο πιο καλη και σωστη δουλεια γινεται!

    • Giannisk

      Ξέρω και τα σώστρα και όλα τα ξέρω. Με έχουν τρακάρει πολλές φορές. Φτερό πίσω, πόρτα και η μεσαία κολώνα σε πιο μικρή ζημιά από αυτήν του βιντεο πόσο λες να κοστίζει? Τα πρώτα δύο εγώ θα στα βάλω από 500€ το καθένα = 1000€. Μέχρι τα 7.500€ που πήρε αποζημίωση (τόσο κοστολογούνταν τότε το Focus) έχουμε 6.500€ διαφορά…για την κολώνα. Αν το όχημα δεν είναι δυνατόν να επισκευασθεί αποσύρεται και αποζημιώνεσαι για την αξία του. Και μάλιστα του έδωσαν και τα σώστρα επιπλέον 1500€. Άπαξ και το αυτοκίνητο στραβώσει εκεί, δεν επανέρχεται 100%. Είναι ίσως το πιο σημαντικό σημείο του αυτοκινήτου σε ότι αφορά την δομή του. Εξού και όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο το πάμε σε ευθυγράμιση ώστε να δούμε αν είναι τσαλακωμένο. Διότι το να γυαλίζει και να κάνει η πόρτα “γκλουπ” δεν είναι κριτήριο. Εύχομαι ποτέ να μην σου χρειαστεί αλλά στην απευκταία αυτή περίπτωση, θυμίσου το σχόλιο αυτό. Και πάλι συγνώμη για το σεντόνι.

    • mixalhs7

      Φιλε αν θυμασαι απο παλια εδω μεσα εχω δηλωσει το επαγγελμα μου! Σε διαβεβαιωνω πως δεν υπαρχει στις μερες μας ζημια που να μην φτιαχνετε. Το θεμα ειναι αν συμφερει ή οχι να φτιαχτει!

    • Smartass

      Αν ήσασταν πραγματογνώμονας σε ασφαλιστική εταιρία θα την είχατε βάλει μέσα.
      https://www.youtube.com/watch?v=8E0s9rjPG18

    • Giannisk

      Εσύ είσαι πραγματογνώμονας?

    • Smartass

      Όχι είμαι φιδέμπορας!!!

  • hellboy

    ο αρτουρ πρεπει πλεον να χαραζει το ονομα του στα οχηματα που επισκευαζει..
    ευγε στον ανθρωπο που μας διχνει πως γινετε σωστα μια δουλεια.. με σωστα εργαλεια.. και οχι αρπακολα καταστασεις αλλα ελληνων μαστορων..( ναι ψαχτηκα ναι ειχα ατυχημα προσφατα.. ναι ψαχνουν το ευκολο φαι.. και το γρηγορο….τα ανταλακτκα μου ηταν το προβλημα…στην ευρεση)
    ο ανθρωπος αυτος αξιζει αναγνωρισης για την δουλεια του πλεον! εχει τον θαυμασμο αρκετων ατομων που ασχολουνται επαγγελματικα η οχι με το θεμα.. μπραβο του.. να συνεχισει ετσι και ελπιζω εκει εξω να βρεθουν και ανθρωποι να τον αντικαταστησουν καποια μερα και να προσφερουν ποιοτικες δουλιες