Το καλοκαίρι του 2016, και όταν CEO της Bugatti ήταν ο Wolfgang Durheimer, είχε γίνει γνωστό ότι η εταιρία θα προσπαθήσει με την Chiron να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτου παραγωγής, το οποίο κατείχε η ίδια με την Veyron Supersport World Record Car Edition, έχοντας πιάσει τελική ταχύτητα 431 χλμ/ώρα.

Από τότε άλλαξαν αρκετά πράγματα, και ο νέος διευθύνων σύμβουλος, Stefan Winkelmann, έχει διαφορετική άποψη περί του εν λόγω εγχειρήματος. Πιο συγκεκριμένα η επίτευξη νέου ρεκόρ, ξεπερνώντας αυτό της Koenigsegg Agera RS, με τελική ταχύτητα 446,97 χλμ/ώρα, δεν αποτελεί μέρος της agenda του, τουλάχιστον για το προσεχές μέλλον.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Winkelmann είπε:

Έχω πολλά να κάνω. Η δοκιμή τελικής ταχύτητας δεν είναι η προτεραιότητά μου. Νομίζω ότι έχουμε πολλά πράγματα να κάνουμε.

Άγνωστο τι μπορεί να συνέβη και άλλαξε γνώμη η Bugatti, με μια εξήγηση να είναι η επιτυχία της Chiron. Αν θυμάσαι, η εταιρία χρειάστηκε σχεδόν 10 χρόνια και αναρίθμητες ειδικές εκδόσεις για να πουλήσει τις 450 Veyron, ενώ αντίθετα η Chiron έχει ήδη πουλήσει πάνω 320 αυτοκίνητα, με την λίστα αναμονής να αγγίζει τα 3 χρόνια. Ναι, την παραγγέλνεις σήμερα και την παραλαμβάνεις την επόμενη δεκαετία.