Η Haas απαντάει στην κριτική που δέχθηκε για τις ομοιότητες με τη Ferrari

Σχετικά άρθρα

Όταν παρουσιάστηκε η VF-18, εντοπίσαμε αρκετές ομοιότητες με το περσινό μονοθέσιο της Ferrari. Σχεδιαστικά, το αμερικανικό μονοθέσιο είχε κοινά σημεία με την SF70H, όπως για παράδειγμα το concept των sidepods. Γνωρίζουμε ότι η Haas είναι μια ομάδα που συνεργάζεται με τη Scuderia, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα από την ιταλική ομάδα και φυσικά το power unit.

Αρκετοί είναι αυτοί που έχουν χαρακτηρίσει τη Haas ως δεύτερη ομάδα της Ferrari, λόγω των σχεδιαστικών ομοιοτήτων, αλλά και της σχέσης που έχουν οι δυο τους. Μάλιστα, ο Fernando Alonso είπε ότι η VF-18 είναι μια «ρέπλικα της Ferrari», όμως ο επί κεφαλής των Αμερικανών, Guenther Steiner, θέλει να απαντήσει σε όλα αυτά:

Όλοι επιτρέπεται να έχουν μία άποψη. Κάποιοι έχουν άποψη χωρίς να στηρίζεται σε γεγονότα. Νομίζω ότι όλη η ομάδα της Haas μπορεί να είναι περήφανη για τη δουλειά που έχει κάνει από την περσινή χρονιά και κατά τη διάρκεια του χειμώνα, για να δημιουργήσει την VF-18 και να μπούμε σε αυτή την ανταγωνιστική κατάσταση. Τους αξίζει. Μπορεί να είναι περήφανοι. Αν ο κόσμος έχει πρόβλημα, είμαι εντάξει. Αναφέρουμε ό,τι κάνουμε στη FIA, όπως όλοι. Γι’ αυτό και είμαι περισσότερο από σίγουρος ότι δεν έχουμε κάνει κάτι λάθος.

Είμαι εντελώς εντάξει με το πώς κάνουμε τη δουλειά μας. Σχεδιάζουμε εμείς την αεροδυναμική, σύμφωνα με τους κανονισμούς και ναι, χρησιμοποιούμε εξαρτήματα από τη Ferrari, όμως όλοι το ξέρουν αυτό εδώ  και δύο χρόνια. Είμαστε πολύ χαρούμενοι εκεί που είμαστε.

Οι κατατακτήριες της Αυστραλίας άφησαν πολλές υποσχέσεις για έναν σπουδαίο αγώνα την  Κυριακή, αλλά η πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική, καθώς η Haas είδε και τα δύο μονοθέσιά της να εγκαταλείπουν μετά από τα pit stops, αφού αυτά δεν πραγματοποιήθηκαν σωστά και στις δύο περιπτώσεις. Ο 52χρονος Ιταλός επισημαίνει πως αυτό οφείλεται στην έλλειψη εξάσκησης, κάτι που θα φροντίσουν να κάνουν άμεσα για τους επόμενους αγώνες.

Είχαμε τόση πολλή δουλειά να κάνουμε στο μονοθέσιο και δεν κάναμε αρκετή εξάσκηση. Νομίζω πως το κλειδί σε όλο αυτό είναι η εξάσκηση πριν από τον αγώνα, όταν και προετοιμάζεσαι για όλες τις πτυχές του αγώνα. Κάναμε λάθη, αλλά ακολουθούμε κάποιες διαδικασίες.

ΠηγήGMM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...