1Κατατακτήριες

Στον Lewis Hamilton ανήκει η πρώτη pole position του 2018, που είναι και η 73η στην καριέρα του, αλλά και η 7η επί αυστραλιανού εδάφους. Ο Πρωταθλητής ήταν πραγματικά σε δική του κατηγορία, όπως μαρτυρά και η διαφορά των 664 χιλιοστών από τον δεύτερο Kimi Raikkonen. Ο Sebastian Vettel θα ξεκινήσει από την τρίτη θέση, χωρίς να είναι όσο γρήγορος θα ήθελε σήμερα.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, με τον Daniel Ricciardo να ακολουθεί στην πέμπτη θέση. Η τέταρτη ταχύτερη ομάδα ήταν η Haas, καθώς οι Kevin Magnussen και Romain Grosjean έγραψαν τον έκτο και έβδομο ταχύτερο χρόνο, αντίστοιχα. Στην όγδοη θέση ο Nico Hulkenberg, που κέρδισε οριακά τον Carlos Sainz. Στην δέκατη θέση ο Valtteri Bottas, που είχε ατύχημα στην αρχή του Q3, με αποτέλεσμα να μην σημειώσει χρόνο. Ας δούμε τι συνέβη στις πρώτες κατατακτήριες της χρονιάς.

2Q1

Οι συνθήκες ήταν σημαντικά βελτιωμένες σε σχέση με το FP3. Ο ήλιος μπορούσε να βγαίνει πολύ διστακτικά πίσω από τα σύννεφα, με τις θερμοκρασίες να διαμορφώνονται στους 24°C στην ατμόσφαιρα και τους 31°C στην άσφαλτο. Ο πρώτος που βγήκε ήταν ο Hulkenberg, με την ultrasoft γόμα, όπως και αρκετοί άλλοι οδηγοί.

Ο Γερμανός πέρασε στην πρώτη θέση με 1:25.3, αλλά οι χρόνοι μειώθηκαν γρήγορα. Ο Raikkonen έπιασε κορυφή με 1:23.6, με τον Vettel να είναι τρία δέκατα πιο αργός. Ο Hamilton στον πρώτο γρήγορο γύρο σταμάτησε στο 1:23.8, ενώ ο Bottas ήταν 67 χιλιοστά ταχύτερος, χωρίς να ρίχνει τον Raikkonen από την κορυφή, με το μποτιλιάρισμα να παίζει ρόλο στους χρόνους τους.

Ο «Iceman» ξεκίνησε νέο γρήγορο γύρο και έγραψε το 1:23.0, με τα ταχύτερα περάσματα στο πρώτο και τρίτο κομμάτι. Ο Ricciardo στη δεύτερη θέση, αλλά ήταν τέσσερα δέκατα πίσω. Ο Hamilton πάτησε εκ νέου γκάζι, με μοβ στο πρώτο κομμάτι, πράσινο στο δεύτερο και τελικώς το 1:23.2 και τη δεύτερη θέση.

Ο Verstappen στην τέταρτη θέση, 2,5 δέκατα πίσω από τον Ricciardo, την ώρα που ο Vettel παράμενε οχτώ δέκατα πίσω από τον Raikkonen. Αμέσως μετά, ο Γερμανός σημείωσε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, με 1:23.3, τη στιγμή που ο Alonso ανέβαινε στην έβδομη θέση. Ο Hamilton προσπαθούσε και πάλι να περάσει στην πρώτη θέση, και τώρα το κατάφερε, αφού κατέβηκε το 1:23, για το 1:22.8.

Ένας πολύ καλός γύρος από τον Ericsson τον μετακίνησε στην 12η θέση, τη στιγμή που ο Leclerc ήταν 19ος και βρισκόταν εκτός μαζί με τις δύο Williams και τις δύο Toro Rosso, με τέσσερα λεπτά να απομένουν για ο τέλος του 18λεπτου. Ο Grosjean επιβεβαίωνε την ανταγωνιστικότητα της Haas με την έκτη θέση, ενώ δευτερόλεπτα αργότερα ο Magnussen ανέβηκε 8ος.

Στα τελευταία δύο λεπτά, όλοι οι οδηγοί εκτός από τους οχτώ πρώτους στην πίστα. Ο Hulkenberg είχε πέσει 14ος, αλλά βελτίωσε για την 8η θέση. Ο Vandoorne ήθελε να κάνει το ίδιο, μιας κι έπεσε 15ος, έτσι κέρδισε τρεις θέσεις. Ο Alonso ήταν πέντε θέσεις μπροστά και ο Sainz στην έκτη θέση.

Πιο πίσω, οι Toro Rosso δεν κατάφεραν να βελτιώσουν αρκετά, όπως και οι δύο Sauber. Ο Stroll ολοκλήρωσε στην 14η θέση και προκρίθηκε, εν αντιθέσει με τον Sirotkin, ο οποίος αποκλείστηκε μαζί με τους Hartley, Ericsson, Leclerc και Gasly.

3Q2

Αυτός που άφησε πρώτος τα pits ήταν ο Verstappen, στα δύο λεπτά από το ξεκίνημα του 15λεπτου. Οι Raikkonen και Vettel τον ακολούθησαν άμεσα, όπως και άλλοι οδηγοί. Μάλιστα, ο Ολλανδός φορούσε την πολύ μαλακή και όχι την ultrasoft γόμα, την οποία ίσως έβαζε στη συνέχεια, εκτός κι αν η Red Bull σκεφτόταν κάποια διαφορετική στρατηγική για αύριο.

Ο Raikkonen ήταν για μία ακόμα φορά ο ταχύτερος, γράφοντας 1:22.5, επίδοση κατά τρία δέκατα καλύτερη από αυτή του Verstappen. 1:22.6 από τον Vettel, όμως ο Hamilton διέλυσε τον χρόνο και των δύο με το 1:22.0, σπάζοντας το περσινό δικό του 1:22.1 για την pole position. Μισό δευτερόλεπτο πιο αργός ο Bottas, στην τέταρτη θέση, πίσω από τις δύο Ferrari και μπροστά από τις Red Bull.

Ο Alonso στην 7η θέση, 8 δέκατα πίσω από τον Ricciardo, με τον Sainz να ακολουθεί στην 8η θέση, μπροστά από τους Magnussen και Vandoorne. Ο Stroll ήταν οριακά εκτός 10άδας, όσο η δράση είχε μειωθεί κατά πολύ, μιας και ήταν το μοναδικό μονοθέσιο στην πίστα. Ο Καναδός γύρισε στα pits, προκειμένου να προετοιμαστεί για νέα έξοδο στη συνέχεια, όπως και όλοι όσοι ήταν μέσα.

Στα τέσσερα λεπτά για τη λήξη, ο ουρανός είχε «βαρύνει» αρκετά, όπως ανέφερε και ο Alonso, και οι οδηγοί ξεκίνησαν να βγαίνουν για τους τελευταίους τους γύρους. Και οι 15 οδηγοί βγήκαν για τουλάχιστον έναν γρήγορο γύρο, παρόλο που οι πρώτοι είχαν εξασφαλίσει την είσοδό τους στο Q3. Ο Hulkenberg δεν είχε σημειώσει χρόνο, όπως και ο Ocon, ωστόσο ο Γερμανός είχε περισσότερες πιθανότητες για από τον Γάλλο για την τελική 10άδα.

Η Red Bull έμεινε στα πολύ μαλακά, με τα οποία θα ξεκινήσει αύριο τον αγώνα, σε μια διαφορετική στρατηγική. Ο Bottas ανέβηκε στη δεύτερη θέση, με 1:22.0 και πιο πίσω ο Hulkenberg βρέθηκε οριακά εντός, όπως και ο Magnussen, που πέταξε εκτός τον Alonso, όμως οι δύο McLaren δεν είχαν άλλον γύρο, την ώρα που ο Vettel περνούσε πρώτος με 1:21.9, χωρίς ο Hamilton να είναι παρών.

Έτσι, εκτός έμειναν οι Alonso, Vandoorne, Perez, Stroll και Ocon.

4Q3

Χωρίς να χάνει καθόλου χρόνο, ο Hamilton εγκατέλειψε πρώτος τα pits, όμως οι υπόλοιποι κορυφαίοι συνδυασμοί δεν άργησαν να κάνουν το ίδιο. Κόκκινη σημαία στα 9 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα για το τέλος! Υπεύθυνος ο Valtteri Bottas που έχασε τον έλεγχο στην έξοδο της δεύτερης στροφής, αφού προηγουμένως είχε πατήσει λίγο στο γρασίδι, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον τοίχο και να διαλύσει την W09. Η αντίστροφη μέτρηση φυσικά σταμάτησε και όλοι γύρισαν στα pits.

Είχαμε ξανά πράσινη σημαία σχετικά γρήγορα και τα μονοθέσια βγήκαν άμεσα έξω. Ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος δια χειρός Hamilton, που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:22.0. Ο Verstappen ακολούθησε στη δεύτερη θέση, με τον Ricciardo τρίτο, όμως ο Vettel ερχόταν πολύ γρήγορα, γράφοντας μοβ στα δύο πρώτα κομμάτια. Ωστόσο, έχασε λίγο χρόνο στο τρίτο κομμάτι, έτσι πήρε τη δεύτερη θέση, μόλις 34 χιλιοστά πίσω από τον Hamilton.

Ο Raikkonen μπήκε ανάμεσα στις δύο Red Bull, για την τέταρτη θέση, την ώρα που οι υπόλοιποι τέσσερις οδηγοί δεν είχαν βγει ακόμα. Η πίστα άδειασε στα τέσσερα λεπτά για το τέλος, αφού οι πρώτοι μπήκαν για να βάλουν νέα φρέσκια γόμα και να κάνουν ακόμα έναν γρήγορο γύρο στο τέλος.

Η σιωπή έσπασε με τρία λεπτά για το τέλος, όταν οι Grosjean, Hulkenberg και Sainz βγήκαν για τη δική τους προσπάθεια. Ο Hamilton ακολούθησε, όπως και ο Vettel, με πάνω από δύο λεπτά να απομένουν. Και οι εννιά οδηγοί στην πίστα, προσπαθώντας να βρουν το ιδανικό κενό, ώστε να κάνουν ανενόχλητοι την προσπάθειά τους.

Μοβ από τον Hamilton στο πρώτο και το δεύτερο κομμάτι, στη στιγμή που οι αντίπαλοί του βελτίωναν τα δικά τους sectors. 1:21.1 από τον Βρετανό, με τον απόλυτο γύρο. Ο Raikkonen πέρασε στη δεύτερη θέση, μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Verstappen περιορίστηκε στην τέταρτη θέση, με τον Ricciardo να είναι πέμπτος, μπροστά από τις δύο Haas και τις δύο Renault.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 08:10 ώρα Ελλάδας.

5Τα highlights

6Ο γύρος που έδωσε την pole στον Hamilton

7Το ατύχημα του Bottas στην αρχή του Q3

8Δηλώσεις των οδηγών

9Αποτελέσματα

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:22.824 1:22.051 1:21.164 20
2 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:23.096 1:22.507 1:21.828 17
3 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:23.348 1:21.944 1:21.838 20
4 33 Max Verstappen Red Bull 1:23.483 1:22.416 1:21.879 18
5 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:23.494 1:22.897 1:22.152 17
6 20 Kevin Magnussen Haas 1:23.909 1:23.300 1:23.187 17
7 8 Romain Grosjean Haas 1:23.671 1:23.468 1:23.339 17
8 27 Nico Hulkenberg Renault 1:23.782 1:23.544 1:23.532 16
9 55 Carlos Sainz Renault 1:23.529 1:23.061 1:23.577 17
10 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:23.686 1:22.089 16
11 14 Fernando Alonso McLaren 1:23.597 1:23.692 14
12 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:24.073 1:23.853 14
13 11 Sergio Perez Force India 1:24.344 1:24.005 14
14 18 Lance Stroll Williams 1:24.464 1:24.230 13
15 31 Esteban Ocon Force India 1:24.503 1:24.786 16
16 28 Brendon Hartley Toro Rosso 1:24.532 8
17 9 Marcus Ericsson Sauber 1:24.556 9
18 16 Charles Leclerc Sauber 1:24.636 9
19 35 Sergey Sirotkin Williams 1:24.922 8
20 10 Pierre Gasly Toro Rosso 1:25.295 7

Το grid της εκκίνησης

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:21.164
2 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:21.828
3 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:21.838
4 33 Max Verstappen Red Bull 1:21.879
5 20 Kevin Magnussen Haas 1:23.187
6 8 Romain Grosjean Haas 1:23.339
7 27 Nico Hulkenberg Renault 1:23.532
8 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:22.152
9 55 Carlos Sainz Renault 1:23.577
10 14 Fernando Alonso McLaren 1:23.692
11 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:23.853
12 11 Sergio Perez Force India 1:24.005
13 18 Lance Stroll Williams 1:24.230
14 31 Esteban Ocon Force India 1:24.786
15 77 Valtteri Bottas Mercedes
16 28 Brendon Hartley Toro Rosso 1:24.532
17 9 Marcus Ericsson Sauber 1:24.556
18 16 Charles Leclerc Sauber 1:24.636
19 35 Sergey Sirotkin Williams 1:24.922
20 10 Pierre Gasly Toro Rosso 1:25.295
  • kostas

    Στο ιδιο εργο θεατες και φετος. Mercedes πανισχυρες,πολυ περισσοτερο απο οτι περσι στην Αυτραλια. Χαμιλτον ανετα πρωτος, μποτας πολυ λιγος για να οδηγει αυτη την αμαξαρα. Αυριο στην εκκινηση προβλεπω τζαρτζαρισμα Βερσταππεν με τις Φερραρι.

    • Lefteris2432

      Τελικα ειναι Diva η W09?

    • kostas

      Και να ειναι το αξιζει, το καναν παλι το θαυμα οι Γερμανοι. Εν τω μεταξυ η διαφορα απο haas renault ειναι 2 και 2,5 δευτερα! Δεν αξιζει το πρωινο ξυπνημα φοβαμαι με τοσο μεγαλες διαφορες στα μονοθεσια.

    • πρωτος αγωνας ειναι……αμα δεν εχεις να πας για κυνηγι τον βλεπεις…….!!! :-D

  • George11

    Σαν να μην πέρασε μια μέρα.. Τα λεμε το 2021 !!

  • Lefteris2432

    (Επεσε ξενυχτη σημερα απο μενα σημερα)..Φανταστικος ο χρονος του Hamilton μολις μισο δευτερολεπτο γρηγοροτερα απο τις Ferrari.. Ασχημο χτυπημα για τον Bottas.. Και καλη αποδοση απο τον Kimi.. Η τριαδα ηταν πολυ κοντα.. κριμα και για την ποινη του Ricciardo χθες.

  • Akis-F1 FAN

    Πέσαν οι μάσκες λοιπόν…στο Q2 η αλήθεια είναι πήρα μια χαρά γιατί νόμιζα ότι θα μπορούσαμε να παλέψουμε αλλά στ Q3 η Μερ μπήκε σε party mode και εξαφανίστηκε…ευτυχώς την “πάτησε” ο Μποττας και δε θα έχουμε 2 Μερκ μπροστά…Φερράρι φαινόταν καλή, αλλά δεν είχε αυτό το κάτι παραπάνω να δώσει από το Q2 στο Q3, ενώ ο Κιμι έκανε την έκπληξη ! Τουλάχιστον δεν είναι μπροστά και η RB όπως περιμέναν πολλοί. Πιο πίσω Haas πολύ δυνατή και μετά η renault. Η McLaren τα πήγε οκ αν αναλογιστεί κανείς τα προβλήματα στις δοκιμές. Toro rosso λίγο απογοήτευση αλλά δε βοηθάν και οι οδηγοί. Επίσης περίμενα leclerc να δείξει κάτι παραπάνωμε team mate τον Ερικσον. Άντε να δούμε τι θα γίνει αύριο.

    • Red Flag

      9 δέκατα στον τελευταίο γύρο? μας δουλεύουν οι Γερμανοί…

    • Akis-F1 FAN

      Στον πρώτο γύρο στο Q3 έκανε και μερικά λάθη γι αυτό μας ήρθε απότομο…

  • thymios tsilimparis

    Μια απ τα ίδια, ο Χαμιλτον πολύ πολύ μπροστά, έκανε πλάκα πρακτικά…
    Ο αρχικός του γύρος ήταν ακριβώς ιδιος με αυτόν στο Q2…
    Το θέμα είναι οτι η διαφορά στους χρόνους είναι μεγαλύτερη απ το 2017 και αυτό μαρτυρά κατά τη γνώμη μου την περσινή λάθος επιλογή της Μερκ να μην ασχοληθεί με τα φαρδύτερα τότε ελάστικά, που της στοίχησαν σε απόδοση στο Α μισό της σεζον. Φέτος επανήλθαμε στα γνωστα…μισό και πλέον δευτερόλεπτο.
    Από εκεί και πέρα η Φερράρι πολύ μικρή διαφορά απ τους Ταύρους και ακολουθεί η εντυπωσιακή Χαας.

    Πάντως υπάρχει μια…σατανική επανάληψη του 2017
    και τις δύο χρονιές έχουμε
    FP1, FP2 Merc
    FP3 Ferrari
    Pole Merc

    Αλλά πέρσι νίκησε η Φερράρι…για να δούμε..

  • Nerazzuro21

    Καλημέρα και καλή αγωνιστική χρονιά. Αν και το Albert Park δεν είναι αντιπροσωπευτική πίστα και θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη, βγάλαμε τα πρώτα συμπεράσματα για τη δυναμική των ομάδων στον ένα γύρο.

    Επίδειξη ισχύος από τη Mercedes. Πολύ άνετη pole για τον Hamilton. Γενικά κακή μέρα για τον Bottas που θα ξεκινήσει από πίσω λόγω του ατυχήματος.
    Η Ferrari φαίνεται να είναι οριακά μπροστά από τη Red Bull. Καλό ξεκίνημα από τον Kimi που δίνει απαντήσεις σε όσους τον θεωρούν τελειωμένο.
    Πολύ καλή εικόνα από Renault και Hass. Απογοητευτικές οι FI, Williams και STR.

    Στα δικά μας, κακή εμφάνιση από τον Vandoorne που θα πρέπει να βελτιωθεί αν θέλει να παραμείνει στη McLaren και το 2019. Οι δικαιολογίες για αυτόν τελειώνουν. Το λάθος του Alonso στο πρώτο sector του στοίχισε την είσοδο στο Q3. Σε κάθε περίπτωση, απογοητευτικό ντεμπούτο από τη McLaren-Renault.

    • Mika

      Κι εγω ετσι ενιωσα, μολις τελειωσε το Q2, αλλα αν το δεις πιο ηρεμα, δεν ειναι τοσο ασχημα..Μεχρι κι ο Αλονσο ηταν ηρεμος, και μπορει να διαλεξει λαστιχα και στρατηγικη….Για τον Βελγο συμφωνω, ειναι η τελευταια του ευκαιρια φετος,και πουθενα εως τωρα, δεν με εχει πεισει….
      Ειχα μια αγωνια για το που θα ειναι η Τορο Ροσσο,αλλα ευτυχως ολα καλα..Θα δουμε και στον αγωνα, βεβαιως….

  • Maleas George

    Μας έδωσαν πάλι μια ψευδαίσθηση αγωνίας μέχρι τους πρώτους γύρους του Q3 αλλά στο τέλος έγινε αυτό που γίνεται συνήθως την τελευταία 4ετία… Ελπίζω να μην είναι αυτές οι διαφορές στις κατατακτήριες όλη τη σεζόν, τουλάχιστον πέρσι είχαν όντως ενδιαφέρον. Όπως και να ‘χει, καταπληκτικός γύρος από Ham, πολύ δυνατός και ο Kimi που δεν έκανε το ίδιο λάθος με πέρσι και ξεκινάει φορτσάτος. Το καλύτερο σασί του κόσμου δεν κατάφερε τελικά να μπει στο Q3…

    Όλος ο αγώνας είναι η εκκίνηση αύριο, καθώς είναι απίθανες οι προσπεράσεις και προβλέπεται μόνο 1 pit stop (είναι που έκαναν τα ελαστικά πιο μαλακά…)

  • Yiannis P

    Τα ίδια Παντελάκι μου τα ίδια Παντελή μου. Και έχουμε και ξύπνημα αύριο και αλλάζει και η ώρα, μόνο μη μας παντρέψει ο Μαξ καμιά Ferrari και τρέχουμε….

  • Mika

    Πανω που λεγαμε μετα το Q2 oτι ισως δουμε μαχη στο Q3, τα ισοπεδωσε ολα ο Χαμιλτον!!! Εμφατικη εμφανιση στο τελευταιο μερος, και δεν αφησε περιθωρια στους αλλους για απαντηση…
    Να δουμε αυριο στον αγωνα, τι ρυθμο θα εχουν Ferrari-Red Bull, κι οι αλλοι..
    Σ ολη τη σημερινη διαδικασια, δεν ηταν καλος ο Bottas και η στουκα ηταν το κερασακι…Κριμα…..

    Για τη Mclaren, πιστευα οτι τουλαχιστον ο Αλονσο θα μπει στη δεκαδα, αλλα μικρο το κακο…Αν ο κινητηρας αντεξει, μπορει να ανεβει και να αρχισει η ομαδα να παιρνει συστηματικα βαθμους..Και βλεποντας που ειναι η Toro Ross τελικα, δεν ειναι τοσο ασχημα..Δυνατες οι Haas, τουλαχιστον τωρα που ειναι αρχη,και η Renault…

    • σε σχεση με περσι ευχαριστημενος εστω με αυτην την εμφανιση της mclaren ?

    • Mika

      Ολα ειναι σχετικα…Θα ηθελα να σου πω ναι, θα σου πω ομως, παλι καλα…Ειχα ενα αγxος για τη Toro Rosso αλλα βλεποντας που ειναι, λεω καλα ειμαστε…Ο Αλονσο αν δεν ειχε κανει το λαθακι, θα ηταν στη δεκαδα..Το αλλο το παλικαρι, δεν ειμαι σιγουρος αν μπορει τελικα..
      Η Αυστραλια ειναι μια ιδιαιτερη πιστα, η MCL33 δεν νομιζω πως θα της ταιριαζε,αλλα ο σκοπος ειναι να τρεξει τον αγωνα απροβληματιστα και να παρει καποιους ποντους..Και σ αυτον, και στους αλλους αγωνες, μεχρι να φτασουμε στη Βαρκελωνη κι εκει να δουμε τι μπορουμε να περιμενουμε φετος, γενικα..

  • εναν αιωνα μπροστα η μερκ μπορει να τους αφησει να νικησουν καποιους αγωνες για το θεαμα …
    φερραρι πισω λογικα στα ιδια η ρεντ μπουλ
    απογοητευση για την μακλαρεν …μεγαλη … βεβαια ενδεχεται αυριο ο αλονσο να φαει και την hass και την ρενο… ελπιζω κατι να δειξει εκει ο αλονσο
    hass πολυ καλα ρενο επισης …

  • Giannisk

    Μία από τα ίδια. Ο Ham είναι άπιαστος δυστυχώς και με τον περιορισμό των τριών PU στην χρονιά που περιορίζει την εξέλιξη πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε έναν ακόμη περίπατο της Merc. Ο Bot, που κάποιοι τον ήθελαν αντικαταστάτη του Kimi, δείχνει ότι δεν μπορεί σε πρωταθλήτρια ομάδα με υψηλό ανταγωνισμό. Η Ferrari είναι καθαρά πίσω αλλά όχι καθαρά δεύτερη με την RBR να κινείται σε ίδια επίπεδα στον ένα γύρο. Η Haas πολύ καλά αλλά η ιστορία έχει δείξει ότι ξεφουσκώνει μέσα στην χρονιά. Η Macca έχει μπροστά της τέσσερα μονοθέσια με το ίδιο PU και αυτό τα λέει όλα. Η Renault δείχνει θετικά σημάδια και η Force India πολύ πίσω σε σύγκριση με αυτό που είχαμε συνηθίσει πέρσι. Είδηση είναι ότι η Sauber δεν είναι τελευταία ενώ η STR έχει πολλά θέματα να λύσει.

  • Mika

    Βγηκαν ηδη τα μαχαιρια!!
    Καλη χρονια να εχουμε!
    Απο το Sky Sports F1!

    Interesting press conference…

    LH: “I can assure you we don’t
    have a party mode. I use the same mode from Q2 to the end of Q3. There
    was no extra button or mode I engaged in.”

    SV: “What were you doing before then?”

    LH: “I was waiting to put a good lap in and wipe the smile off your face.”

    • Mitsos Ribopaido

      Εκει λεω οτι δεν κανουμε για φ1 οι ελληνες , γιατι θα τρωγε ακομα ξυλο η λουλου..
      το αν εχει magic button το αφηνω στην φαντασια σας

    • Ο ρε φίλε του τα έχωσε έτσι ο χάμιλτον!!!Του τα έχει μαζεμένα απο πέρισυ ο χαμ μετα το μπακού.

    • Akis-F1 FAN

      Καλά ο Ham μάλλον μας περνάει για μακάκες…έχει μονοθέσιο που είναι μια κατηγορία από μόνο του και το παίζει και έξυπνος…όσο για το ότι έτρεχε με το ίδιο mode Q2 και Q3 ντάξει γελάει ο κόσμος.

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα ακριβως

    • Nerazzuro21

      Speaking to media afterwards Wolff confirmed “there is a party mode in the car, we switched the party mode on in Q3.”

    • Akis-F1 FAN

      Μα είναι αυτονόητο, απλά ο Χαμ είναι κομπλεξικός και θέλει να το παίξει θεός.

    • Mitsos Ribopaido

      Το ειπε σχετικά γλυκα και δεν το έπιασε ο φετελ αλλιώς μπορεί να του έπαιζε ήδη φάπες

    • Akis-F1 FAN

      Δε νομίζω να μην το έπιασε, αλλά τι να κάνει ; Αν άρχιζε ξεκατίνιασμα θα βγαίναν και οι 2 χαμένοι. Πάντως ο Χαμ στο λαιμό μου κάθεται…το έχω ξαναπεί, όσο μεγάλος οδηγός είναι άλλο τόσο είναι και κωλόπαιδο.

    • Mitsos Ribopaido

      Σιγουρα θα βγαίναν χαμένοι ,αλλα ο ελληναρας πχ θα του λεγε για την μάνα του και τα βαρέλια

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχα

    • Mika

      Οταν ο Χαμιλτον δεν παιρνει pole, το party mode δεν δουλευει???
      :p :p

    • kostas

      Δεν εχει party mode λεει και βρισκουν ξαφνικα καθε σκ ενα δευτερο σε καθε Q3. Οκ παρανομο δεν ειναι αλλα να μας κοροιδευει ενω ολο το grid ξερει τι συμβαινει τοσα χρονια ειναι προκλητικο. Μακαρι στο τελος της καριερας του να οδηγει τα μονοθεσια του Αλονσο να δει την γλυκα!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Το σκεπτικό να μην πιέζει τόσο στα Q2 μιας και με αυτά τα ελαστικά θα ξεκινήσουν δεν σε περασε από το μυαλό; Το ίδιο έκανε και στον περσινό αγώνα. Φέτος έχει και καινούργιο κινητήρα.
      Βελτιώθηκε ένα sec σε σχεση με πέρυσι, Ο Vettel 0.6, ο Kimi 1.2, Ο Max 1.6 και ο Ric 1.8 sec.

    • Mika

      Μα το να αλλαζει ρυθμισεις στον κινητηρα για να παρει το μαξιμουμ δεν ειναι κατακριτεο, προφανως ειναι για ενα μονο γυρο, μετα δεν θα ειναι καλο για τον κινητηρα! Ας το ειχαν κι οι αλλοι λεω εγω, ολοι τους!!
      :p

    • kostas

      Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως γινετε να μην εχουν αντιγραψει αυτη την ακραια χαρτογραφηση και οι υπολοιποι 3 κατασκευαστες.

    • Ahilleas Tsikelis

      Πιθανον είναι ακραια όχι μονο ως προς τον κινητηρα εσωτερικης καυσης αλλα και ως προς το συστημα ανακτησης ενεργειας.Βεβαια μην ξεχναμε ότι είναι το πιο αποδοτικο pu οποτε όταν πιανει το οριο στιγμιαίας καταναλωσης όπως και τα υπολοιπα,παραγει μεγαλυτερη ισχυ.

    • Mika

      Kι αυτο το party mode, μπορει να μη το δινει στους αλλους πελατες της, FI, Williams και τα συναφη..

    • Akis-F1 FAN

      Δεν λέει κανείς ότι είναι κατακριτέο, ίσα ίσα…μαγκιά της, της Μερκ !! Άλλα όταν όλοι ξέρουν ότι υπάρχει και βλέπεις 4 χρόνια τώρα ότι Μερκ να βρίσκουν σχεδόν 1 sec στο Q3 δε γίνεται ο Χαμ α παινεύεται λες και έκανε αυτός τίποτα τρελό.

    • Mika

      Δες τι ειπε ο Kωστας πιο πανω, ειχε ενα παραπανω σετ ultrasoft οποτε λογικο ειναι να πιεσει παραπανω..Επισης, περα απο τις οποιες ρυθμισεις μπορει να εκανε για μαξιμουμ αποδοση, ο τελευταιος γυρος τους ηταν πολυ καθαρος, στον προηγουμενο ειχε κανει λαθακια ηδη απο τις πρωτες στροφες, ενω τοτε εκανε σχεδον αλανθαστο γυρο..Ολα αυτα λοιπον παιζουν το ρολο τους…

    • Akis-F1 FAN

      Στον πρώτο γύρο έκανε αρκετά λάθη γι αυτό δε φάνηκε η διαφορά της χαρτογράφησης. Ο 2ος γύρος που ήταν καθαρός έδειξε την πραγματική δύαμη του μονοθεσίου. Εντάξει πάντα στον τελευταίο γύρο πιέζεις πιο πολύ, όλοι βελιώσαν το χρόνο τους, απλώς ο Χαμ βελτίωσε πολύ παραπάνω γιατί δεν είχε κάνει καλό 1ο γύρο. Τα υπόλοιπα που λέει είναι άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε.

    • Mika

      Αυτο πιστευω κι εγω

  • an0nymouS

    και εκεί που λες “θα δουμε ντέρμπι” στον τελευταίο γύρο έρχεται και τσακίζει τα χρονόμετρα ο χάμιλτον..

    εγώ δεν πιστεύω οτι αυτή είναι η διαφορά.. όλο το 3ήμερο είχε θέματα με το στήσιμο ο φέτελ.. δεν τον βόλευε δεν ξέρω.. πιστεύω πιο μικρή είναι η διαφορά..

    θα δούμε και σε ρυθμό αγώνα τι γίνεται..

  • Grekko

    Με το που είδα τόσο μεγάλη διαφορά του κλαρινογαμπρού από τις Ferrari ξενέρωσα!
    Λες κ στο Q3 κάτι κάνουν κ βρίσκουν χρόνο!

  • Mitsos Ribopaido

    Δυστυχως επιβεβαιωθηκαμε με τα παιδια για την διαφορα.. το matlab δεν λεει ψεματα κυριοι.. περιπου 30 ιππους πανω
    Η μερκ αξιζει νομπελ μηχανολογιας , απλα
    Διαφορα χωρις το λαθος τ φετελ 0.5 sec… τρομερο!! Και το στησιμο δεν.. λες να εγινε η φερραρι diva ; Χαχα
    Η εκκινηση ισως κρινει πολλα , σε ρυθμο αγωνα ειμαστε διπλα.
    Το σχολιο στην συνεντευξη τυπου απλα εδειξε πολλα κ. Χαμιλτον. Μπραβο.. χωρις πυραυλο ομως ;

    • Akis-F1 FAN

      Το καλό που της θέλω να κάτσει καλά η SF71H…όταν τρώει 6 δέκατα δεν έχει δικαίωμα να είναι και ντίβα ;-P

    • filip

      Βιάζεστε πολύ, πάρα πολύ. Σε αυτήν την φάση που βρισκόμαστε είναι πιο σοφό να χρησιμοποιείτε περισσότερο το ένστικτό σας.
      Το μονοθέσιο είναι δεδομένο πως έχει βελτιωθεί, και σχεδιαστικά αποτελεί σημαντική εξέλιξη – πρόοδο του περυσινού. Πράγμα που δεν συνέβη με τους Γερμανούς.
      Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και μόνο το καθιστά ένα “νέο μονοθέσιο” το οποίο, και βάσει των σχολίων τους, δεν το έχουν κατανοήσει, δεν μπορούν να το διαχειριστούν ακόμα, είναι δύστροπο και φυσικά δεν μπορούν να το αξιοποιήσουν. Υπό αυτή την έννοια έχει διατυπωθεί ο όρος “ντίβα”. Και όπως φαίνεται, φέτος είναι η σειρά της Φερράρι. Έχοντας ως δεδομένο πως η ομάδα δουλεύει σωστά και με καλούς μηχανικούς, μόνο ως θετικό μπορώ να το δω για τον μαραθώνιο του πρωταθλήματος και της εξέλιξης εντός της χρονιάς.

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν είπα Τίποτα για την φερράρι ακόμα αγαπητε filip..Νομίζω έχουμε πολλα να δουμε..ΑΛΛΑ το οτι παιδευταν στο στήσιμο ο φετελ λεει πολλα

    • georgekaras

      Βολευετε ο κιμι δν πειραζει

    • Akis-F1 FAN

      Το θέμα δεν είναι αν βιαζόμαστε εμείς, αλλά αν θα μπορέσει να αποδόσει το μονοθέσιο όπως πρέπει. Πέρυσι που η W08 ήταν ντίβα, στις κατακτήριες έκανε πλάκα σε όλους, γιατί παρά το δύσκολο στήσιμο είχε την απόλυτη ταχύτητα. Πέρα από το γεγονός ότι αν πραγματικά πάμε για πρωτάθλημα δεν έχουμε την πολυτέλεια να φάμε 2-3 αγώνες για να κατανοήσουμε το μονοθέσιο γαιτί τότε θα είναι αργά. Ας ελπίσουμε σε ρυθμό αγώνα τουλάχιστον να είμαστε πιο κοντά.

    • filip

      Γιατί δεν έχεις τέτοια πολυτέλεια;
      Το πρώτο 1/3 πέρυσι οι Γερμανοί ήταν αρκετά πίσω, και στη βαθμολογία. Ενώ πρόπερσι η ΡεντΜπουλ μας πέρασε εύκολα μετά το μέσο της σεζόν.
      Εγώ διακρίνω μια υπερβολή στις εκφράσεις, ποδοσφαιρικής αισθητικής και λογικής. Προσωπική μου γνώμη είναι πως θα είμαστε καλύτεροι από πέρυσι (χωρίς αυτό να σου εξασφαλίζει κάποιον τίτλο)

    • Akis-F1 FAN

      Συγνώμη ρε filip, αλλά τι πολύ πίσω ήταν ; Στις κατατακτήριες ήταν καθαρά μπροστά εκτός από 1-2 ΣΚ και στους αγώνες μία ήταν η φερράρι λίγο καλύτερη, μια η Μερκ…η μεγαλύτερη διαφορά που είχαμε ήταν 25 πόντοι στο Μονακό και αυτό επειδή είχε κακό ΣΚ ο Χαμ εκεί. Φυσικά και δεν έχουμε την πολυτέλεια να χαραμίσουμε αγώνες. Εδώ πέρυσι ξεκινήσαμε πολύ δυνατά και το πρωτάθλημα είχε τελειώσει 5 αγώνες πριν το τέλος της σεζόν. Αυτή είναι απλά η γνώμη μου βέβαια, αλλά σε βρίσκω πολύ αισιόδοξο.

    • filip

      Και πέρυσι προσπαθούσα να εξηγήσω πως δεν είναι λογικό να κοιτάει κανείς μόνο τον βαθμολογικό πίνακα. Επίσης πέρυσι ήμουν ο μόνος αισιόδοξος πριν την έναρξη του πρωταθλήματος όταν εδώ κλαίγαμε τον μακαρίτη από Μάρτιο πάλι.
      Δεν νομίζω πως είμαι εγώ υπερβολικά αισιόδοξος, ούτε τα έβαψα μαύρα με την απώλεια του τίτλου. Νομίζω είμαι περισσότερο ψύχραιμος. Με τον ίδιο τρόπο και ίδια λογική υπερασπίστηκα την καφρίλα εμείς βάρος της Μακλάρεν .

    • Akis-F1 FAN

      Μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά το βλέπω λίγο αλλιώς. Κάθε χρονιά που η φερράρι δεν παίρνει τίτλο είναι μια αποτυχημένη χρονιά. Το να χαιρόμαστε επειδή τώρα μπορούμε να παλέψουμε για τίτλο μέχρι το καλοκαίρι είναι λίγο ανούσιο.

    • filip

      Σίγουρα έχουμε διαφορετική φιλοσοφία πάνω στο θέμα.
      Κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό να κρίνεται κάθε αποτέλεσμα σε σχέση με την συνολική ιστορία μιας ομάδας και ένα θεωρητικό και αφηρημένο «πρέπει», αλλά βάσει του πρόσφατου παρελθόντος και του παρόντος. Να προσγειωθεί δηλαδή κάποιος στην πραγματικότητα του βραχύ-μεσοπρόθεσμου παρελθόντος και του αντίστοιχου μέλλοντος. Αν δεν συμβεί αυτό, στις περισσότερες των περιπτώσεων, καταλήγει ως κατάφορη αδικία στους νυν πρωταγωνιστες και την προσπάθεια τους. Άσε που το παρελθόν, λόγω της φύσεως του και της ηλικίας του δεν είναι και τόσο ειλικρινές. Πάντα θυμωμαστε μια εξιδανικευμένη εικόνα αυτών που μας αρέσουν και αντίστοιχα μια πιο δυσάρεστη από την πραγματική για τους αντιπάλους.
      Η Φεράρι είχε πιάσει πάτο πριν λίγα χρόνια. Είναι πιο δίκαιο γι αυτήν να λαμβάνεται υπόψιν αυτό. Αντίστοιχα κ η Μακλάρεν.
      Αν ο Παναθηναϊκός κατάφερνε να πάρει το κύπελλο φέτος ή έστω να βγει Ευρώπη δεν θα ήταν και τόσο ασήμαντο. Και αυτό λόγω της τωρινής κατάστασης και του κοντινού παρελθόντος του όχι της ιστορίας του.

    • Akis-F1 FAN

      Έχεις απόλυτο δίκιο σ’ αυτό, αλλά αν κοιτάξεις το πρόσφατο παρελθόν πάλι δεν είναι πολύ καλά τα πράγματα. Πέρυσι το μονοθέσιο ήταν όντως πολύ καλό και αποτελούσε μια δυνατή βάση για το φετινό. Ωστόσο, αν συγκρίνεις την απόδοση του νέου μονοθεσίου με το παλιό σε σχέση με τη Μερκ είναι σαν να έχει γίνει ένα βήμα πίσω ( οκ καταλαβαίνω ότι είναι βιαστικό να βγάλουμε συμπέρασμα από μια περίοδο κατατακτήριων, αλλά μόνο αυτό έχουμε μέχρι τώρα ). Και επειδή δύσκολα θα ξεπεράσουμε τη Μερκ σε ρυθμό εξέλιξης μέσα στη χρονιά, αν ξεκινήσουμε “άσχημα” δε μας βλέπω για πρωτάθλημα.

    • Emmanouil Laios

      Πιο πολύ δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω!!
      Υπομονή μέχρι την Ισπανία… τα καλύτερα έρχονται στην Ferrari.
      To μονοθέσιο έδειξε οτι είναι σαφός καλύτερο απο το περσινό.
      Η αυστραλία δεν είναι πίστα για συμπεράσματα μιας χρονιάς!

    • georgekaras

      Τα λεγα .θυμασαι για το μισο δευτερολεπτο στον ενα γυρο?Αντε να το ανατρεψεις αυτο ακομα και σε σιρκουι που σου ταιριαζουν

    • Mitsos Ribopaido

      Μωρέ τα έλεγες… Ελπιζω στο οτι τρώει λάστιχο η μερκ προσωπικά
      περίμενα διαφορά 0.3 μαξ οχι 0.5 ρε συ ειπαμε

    • georgekaras

      Περιμενω τον αγωνα για να εχω μια πληρη εικονα.Ειμαι πιο αισιοδοξος για αυρθο .Αλλα αμα φαμε καμια 20αρα διαφορα σε στεγνο αυριο κλαψτα

    • Mitsos Ribopaido

      Ολοι ειμαστε ναι. Φερστάπεν ειναι για μενα νούμερο 1 πρόβλημα μην μας πάρει ολους αμπάριζα

    • georgekaras

      Αμα δν τν παιξουμε αμυνα θα μας επιτεθει κ θα γινει επαφη .Πιστευω ο Κιμι που ξεκινα στο ακαθαρτο δυσκολα θα κρατηθει

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι κάποιον θα περασει το μαλακιστηρι .. ελπιζω να μην εχουμε επαφη

    • georgekaras

      Για βροχη παιζει τιποτα αυριο?

    • Mitsos Ribopaido

      30-40% πιθανότητες…Νομιζω καλυτερα να μην βρέξει ειναι χειρότερα για μας..Αν βρέξει βλέπω μαξ πάντως

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Φήμες λένε ότι ο κινητήρας της Ferrari βελτιώθηκε αρκετά στην αξιοπιστία και ελάχιστα έως καθόλου στην ιπποδύναμη.
      Για την Mercedes πέρα του καινούργιου κινητήρα με τα οποία υπέρ – κατά δεν ακούσαμε κάτι.

    • Ahilleas Tsikelis

      +10 ιπποι λενε για τη φερραρι.Η μερσεντές αν πραξει λογικα και επιλεξει να παρει ποινες ,θα είναι πολύ δυσκολος αντίπαλος και σε ρυθμο αγωνα.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Με 10 ίππους είναι κατώτερος αριθμητικά σε σχέση με αυτόν που τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα η Mercedes.
      Δεν νομίζω καμιά ομάδα να βγάλει την σεζόν με τρεις κινητήρες.

  • filip

    Διαβάζοντας τα σχόλια αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλοι διακρίνετε πρόοδο της Ρενό, της Μακλάρεν, της Χάας, της Ρέντ Μπουλ, της Μερσέντες και πισωγύρισμα της Φερράρι (και της Τόρο Ρόσο μάλλον)
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ferrari στις κατατακτήριες βελτιώθηκε σε σχέση με πέρυσι 0.6 Seb και 1.2 Kimi.
      Ακόμα είναι νωρίς για συμπεράσματα με καινούργιο μονοθέσιο.
      Για την Torro Rossο ισχύει.

    • filip

      Δεν εννοω τους χρόνους σε σχέση με πέρυσι, αλλά σε σχέση και με τους αντιπάλους.
      Η Ρένο σε σχέση με τους από κάτω , η ΡΜπ σε σχέση με Μερς. κ Φεράρι κλπ κλπ κλπ.
      Μια γενικότερη πρόοδος από χρόνια σε χρονιά υπάρχει σχεδόν πάντα.
      Το συμπέρασμα από τα σχόλια που διαβάζω είναι πως η Φεράρι κατάφερε να αυξήσει, ή ακόμα χειρότερα να διατηρήσει, τη διαφορά της μόνο από Τορο και Ζοουμπερ!!!!!
      Καταλαβαίνεις τον παραλογισμό της σκέψης;
      Κ ακόμα δεν έχουμε δει ούτε και τον αγώνα.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ναι συμφωνώ σε αυτά που λες.
      Η Mercedes εξελίσει το περσινό μονοθέσιο ενώ αντίθετα η Ferrari έχει καινούργιο και θέλει ακόμα περισσότερο κατανόηση.
      Για μένα η καθαρή δυναμική των αγωνιστικών θα φανεί όταν πάνε στους Ευρωπαΐκους αγώνες.

    • filip

      Βάσει των αλλαγών που έγιναν στο σασί θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως θα αποδίδει καλύτερα σε πίστες που πέρυσι υστερούσε , δηλαδή τις γρήγορες με μεγάλες ευθείες. Κάτι που σημαίνει πως θα χάσει λίγο στις άλλες ,που ήταν καλό πέρυσι. Εκτός κ αν είναι μάγοι .
      Αυτή είναι και η βασική τους φιλοδοξία από το μονοθέσιο, από όσο καταλαβαίνω , σε συνδυασμό με την αξιοπιστία του κινητήρα.
      Από άποψη απόδοσης, οι δυο Χαας λένε πολλά από μόνες τους. Πιθανόν να λέει κάτι και η θέση της Φορς Ιντιά κ Γουίλιαμς, θα δείξει .
      Αυτοί είναι κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους είμαι καπως αισιόδοξος

  • Ahilleas Tsikelis

    Γνωριζει κανεις αν ο Μποτας θα αλλαξει τα παντα για να εχει 4 κινητήρες?
    Πιο χαζο τρακαρισμα εβερ…….απίστευτος

    • Nerazzuro21

      Μέχρι στιγμής, ο Wolff έχει επιβεβαιώσει μόνο ότι ο Bottas θα αλλάξει κιβώτιο.

    • Ahilleas Tsikelis

      Αρα η λογικη λεει και κινητηρα.Οι κανονισμοι το επιτρεπουν?

    • Nerazzuro21

      Δεν το ξέρω αλλά δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να μην επιτρέπεται.

  • georgekaras

    Ξεσκισμα εξι δεκατα τι να λεμε.Ελπιζ ω σε καλυτερο ρυθμο αγωνα θα χει βασικο ρολο φετος οι στρατηγικες συντηρησης του κινητηρα μεσα στν αγωνα αν τρυπωσουμε εκει καλα θα ναι αλλιως θα περιμενουμε το 2021

  • YiannisP

    Εκεί που ήμουν έτοιμος να κάνω συνδρομή στο live timing ήρθε το Q3 και ξενέρωσα, πάντως είναι νωρίς ακόμα τα 3 μοτέρ για 21 αγώνες είναι λίγα και πιο πολλά θα κριθούν στην αξιοπιστία παρά στην ταχύτητα στον ένα γύρο.

  • mtifosi

    Ο Hamilton θα λεει τις εξυπναδες του και θα ειναι πολυ δυσκολο να χασει pole μεχρι ο Mekies πει ολα τα μυστικα απο τη FIA στη ferrari για τον κινητηρα της mercedes, οπως εκανε και ο brawn οταν αλλαξαν οι κανονισμοι και εχουν αυτο το προβαδισμα στον κινητηρα οι γερμανοι.
    Απο εκει και περα να δουμε αυριο και το ρυθμο αγωνα για ποιο ασφαλη συμπερασματα…

    • Mitsos Ribopaido

      To the point, σωστος
      Ανάκριση θα του κανουμε

    • Ahilleas Tsikelis

      Ποια ακριβως μυστικα ειπε ο Brawn στην Μερσεντές?Οταν πιεζε η Renault μεχρι κ με αποχωρηση για να ερθουν οι v6?5η χρονια και μιλαμε για μυστικα κινητηρα?!

    • Lefteris2432

      Απλα τους εχει πεσει πολυ βαρια η ηττα και δεν ξερουν τι λενε.

    • mtifosi

      Ναι τι να σου πω πολυ βαρια…λες και δεν εχουμε χαρει και εμεις την κορυφη για πολλα χρονια…απλα με την παροδο του χρονου καταλαβαινεις καποια πραγματα που πριν οταν μεσουρανουσε πχ η ferrari δεν τα εβλεπα για την εικονα της F1 και πως πρεπει να κυριαρχεις…

    • mtifosi

      Ο Brawn ηταν στην επιτροπη για τους κανονισμους των υβριδικων μηχανων πολυ πριν παρθει η τελικη αποφαση για την εφαρμογη τους και η mercedes ειχε τουλαχιστον 1 χρονο προβαδισμα στην εξελιξη τους…και βεβαια 5η χρονια και μιλαμε για μυστικα οταν ομαδες οπως η mercedes ξοδευουν τεραστια ποσα που ειναι δυσκολο να τους φτασεις οταν εχουν προβαδισμα στην εξελιξη τοσο πολυπλοκων μηχανων…δυστυχως η F1 ανεκαθεν ηταν το πρωταθλημα των παρασκηνιων και θα το διαπιστωσουμε παλι μολις ξεκινησει ο Mekies στην ferrari…

    • Ahilleas Tsikelis

      Σε επιτροπή κανονισμων ηταν,οχι σε επιτροπή ιδανικου σχεδιασμου κινητηρα.Οσον αφορα τον 1 χρονο προβαδισμα δν ξερω που προκυπτει,χρονικα τουλάχιστον η Ρενο ηταν μαζι με Μερκ γτ απειλουσε.Δεν νομιζω ότι ο Mekies θα προσφερει κατι ουσιαστικο στη Φερραρι,λογω της θεσης που ηταν + τα σχεδια νομιζω οποιος θελει τα βλεπει,αλλου πλεονεκτεί η μερσεντές,δν είναι θεμα σχεδιων

    • mtifosi

      Α οκ ηταν σε επιτροπη κανονισμων και δεν ηξερε τιποτα λαθος μου…
      Το τι ξερει μαλλον καλυτερα θα γνωριζει ο horner με αυτα που ειπε…
      Τα σχεδια δεν μπορει να τα δει κανεις τοσο ευκολα…
      Που αλλου πλεονεκτει η mercedes εκτος απο τον κινητηρα…?
      Μολις ενεργοποιησε το ειδικο mode αρχισε να πεταει λογω δυναμης η οποια δεν σε βοηθαει μονο στην ευθεια αλλα κυριως στις εξοδους των στροφων…αυτο ειναι το μυστικο σε αυτους τους κινητηρες…

    • Ahilleas Tsikelis

      Δν διαφωνω αλλα θυμαμαι χαρακτηριστικά προς το 2014 μολις κάθε ομαδα παρουσιαζε στην ΦΙΑ τον κινητηρα που θα χρησιμοποιουσε,μαζι και τα σχεδια,τα σχεδια ήταν ανοιχτα.Αν θυμασαι χωρις να προκυψουν φωτο κτλ ξεραμε διαταξεις τούρμπο,αξονα μεσα από τον V η μερκ κτλ.Η μερσεντές κερδιζει ειτε από απατεωνιά που δεν φαινεται,ειτε το συστημα ανακτησης ενεργειας της είναι ότι πιο επιθετικο υπαρχει και το πλεον αποδοτικο.Ως προς τα σχεδια δεν υπαρχει κατι.Μεχρι το 2021 θεωρω ότι θα τα σαρωσει η Μερκ ,πλην ενός πρωταθλήματος πιθανον που θα το ‘πουλησει’.Από το 2021 θα πουλα απλα κινητήρες γτ θα εχει πετυχει τα παντα +θα χει γραψει ιστορια.Το θεμα είναι μην το 2021 μας βρει με Ρεντμπουλ πρωταθλητρια,λογω απουσιας ανταγωνισμου(μερκ-φερραρι την κανουν)

    • mtifosi

      Τα σχεδια μπορει να ηταν ανοιχτα αλλα το λογισμικο ειναι μυστικο ετσι δεν ειναι..? επισης κατα πασα πιθανοτατα το μυστικο της mercedes βρισκεται στο συστημα ανακτησης ενεργειας…οσο για τα υπολοιπα αρκετα πιθανο να αποχωρησουν απο το 2021…

    • Soko

      Όλα αυτά που λες είναι πολύ σωστά δύσκολα να κερδίσει η φερραρι τουλάχιστον ας προσπαθήσει όπως πέρσι δεν ξέρω παιζει τρελέ εξελίξει στο μοτέρ της μερσεντες μπωρο και να πάει πρωταθλήματα μέχρι το 2021 ..

    • Mitsos Ribopaido

      Η μερκ ξεκινησε 1 χρονο πριν τους αλλους την εξελιξη μαζι με εξωτερικη εταιρια , ειναι γνωστο αυτο

    • Ahilleas Tsikelis

      Δειξε μου το λιγο,δειξε μου και για την Ρενο

    • david17

      mipos mperfevese ligo o brawn efige apo tin mercedes gia na paei stin fia oxi to antitheto pos ginete na eiksere apo prin….

    • Lefteris2432

      Προπαγαδιζουν απλα.. Ross Brawn συνεργαστηκε με την FIA μετα το 2014.. Και για το αν φυγει η Mercedes αυτο θα το δουμε..

  • charris

    Πολυ θα ηθλεα να δω Ricci η Max στη θεση του Botta (θεωρω τελειος ερασιτεχνικη την εμφανιση του) αλλα δεν εχουν χιουμορ εκει στα βελη η απλα θα κλαιει ο εσωτερικος ανταγωνισμος….

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Με το δεξί στην pole o Lewis.
    Πιστεύω αν δεν είχε βρέξει οι χρόνοι θα ήταν κάτω από 1:21.
    Δυστυχώς θα έχουμε πάλι πρωταθλήμα 3 ταχυτήτων. Ας ελπίσουμε αύριο σε μια πιο κλειστή μάχη των τριών πρώτων.
    Μεγαλυτερες βελτιώσεις από McLaren, Renault και Red Bull.
    Από την άλλη η Torro Rosso με τον κινητήρα της Honda έμεινε στάσιμη όπως και η Williams.
    Χρόνοι φέτος – πέρυσι. https://uploads.disquscdn.com/images/35661ffa19ac0e22ac416e4c5617c38fc8a122f162ca1435c40b57e375ac0e90.png

  • Yiannis P

    Ο αγώνας αύριο 8:10 με την καινούργια ώρα;

  • Ba’adur Subutai

    Μόνο ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος, όχι η Μερσεντες, θα γίνει μάχη. Πιστεύω φέτος η Φερράρι θα εξελιχθεί γρηγορότερα. Δεν ξεγράφω ούτε την Ρεντ Μπουλ.

  • Ba’adur Subutai

    Α ναί και κάτι ακόμα, αν οι οδηγοί ήταν ανάποδα, εγώ θα πόνταρα στη Φερράρι.

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτο διορθωνεται , 🤪🤪🤪

    • Ba’adur Subutai

      Τον Ράικκονεν θα τον αντικαταστήσει ο Λεκλερκ. Δεδομένο. Δεν θα πέσω από τα σύννεφα αν μείνει και του χρόνου. Ο Γερμανός έχει στρουπώξει και δεν ξεκουμπίζεται εύκολα. Ξέρει ότι δεν το ‘χει στον Βορρά, έχει ανέβει πολύ το επίπεδο και ψιλογερνάει. Άστο έχει γίνει μπλέξιμο. Δεν το κουνάει αυτός από ‘κει, θα ριζώσει.

    • Mitsos Ribopaido

      Ο κιμι τωρα στον αγωνα δεν κανει τπτ.. ας φυγει

  • LJ

    Πέσαν για τα καλα οι μάσκες και μπήκαν τα γυαλιά 😎 (Kimoa)!!! Θέλαμε να κοντράρουμε την RBR τρομάρα μας!

    Κατα τα αλλά Kinder έκπληξη η διαφορά της Merc.

    Πάλι τα ίδια και φέτος η Formula 1.