Προκειμένου τα μονοθέσια να γίνουν πιο γρήγορα και επιθετικά, από την περσινή σεζόν έχουν γίνει πιο φαρδιά, με το πλάτος τους πλέον να αγγίζει τα 2 μέτρα. Το νούμερο σίγουρο δεν είναι μικρό, και δεν είναι μυστικό πως οι διαστάσεις των μονοθεσίων έχουν πάρει την ανιούσα, κάτι που δεν αρέσει σε όλους.

Ο όγκος σε καμία περίπτωση δεν ευνοεί τα προσπεράσματα, αφού πρέπει να βρεις τον σωστό χώρο για να περάσεις. Γι’ αυτό, ο Daniel Ricciardo θεωρεί ότι το πλάτος θα πρέπει και πάλι να γίνει μικρότερο, με τις μοτοσικλέτες να δείχνουν ότι η ταχύτητα δεν είναι το παν για το θέαμα.

Νιώθω ότι, με τα φαρδιά ελαστικά και τα φαρδιά μονοθέσια, ήδη καταλαμβάνουμε πολύ χώρο στην πίστα. Είναι δύσκολο να βρεις καθαρό αέρα. Κάποιες πίστες πολύ δύσκολο σε αυτό. Νομίζω ότι τα πιο στενά μονοθέσια είναι σπουδαία. Μ’ αρέσουν οι μοτοσικλέτες, επειδή είναι τόσο στενές και πάντα βρίσκεις χώρο για να περάσεις. Και, γυρνούν 30 δευτερόλεπτα πιο αργά από εμάς. Νομίζω πως αυτό αποδεικνύει ότι οι χρόνοι δεν έχουν σημασία. Το χρειαζόμαστε αυτό, διότι είναι το θέαμα.

Ο πιλότος της Red Bull μάς βάζει να αναρωτηθούμε αν θέλουμε αστραπιαία μονοθέσια ή θέαμα τις Κυριακές. Ο ίδιος πιστεύει πως μπορεί να βρεθεί μια ισορροπία, ώστε να είναι ικανοποιημένες όλες οι πλευρές.

Τα προηγούμενα μονοθέσια είναι λίγο αργά για τα δεδομένα μας, όμως οι θεατές δεν γνωρίζουν απαραίτητα αυτή τη διαφορά. Αλλά, στους αγώνες, πρέπει να μπορείς να ακολουθείς και να προσπερνάς. Όσον αφορά τα προσπεράσματα, νομίζω ότι το 2014 ήταν καλό. Αεροδυναμικά, είναι πολύ δυνατά τώρα. Αν κοιτάξετε τα sidepods, υπάρχουν τόσα πολλά κομμάτια. Φαίνεται «άρρωστο», αλλά το μονοθέσιο δεν μπορεί να ακολουθήσει ένα άλλο μονοθέσιο.

Είμαστε σε σημείο που πηγαίναμε με τέρμα γκάζι στις Στροφές 2, 3 και 9 της Βαρκελώνης. Είναι τόσο εντυπωσιακό, αλλά, όσο πιο γρήγορα κινείσαι, τόσο πιο δύσκολο είναι να προσπεράσεις και να ακολουθήσεις από κοντά. Αλλά, θέλουμε να βλέπουμε χρόνους στο 1:22 και όχι στο 1:25, αλλά όχι θέαμα την Κυριακή; Ή θέλετε να βλέπετε πιο αργά μονοθέσια που να μπορούν να τρέξουν; Σίγουρα, πρέπει να είναι γρήγορα, αλλά υπάρχει ισορροπία.

  • Soko

    Έχει ένα τεράστιο δίκιο …

  • gv

    ασε μας ρε ρικι..
    δεν εχει αδικο αλλα δε μπορεις να συγκρινεις ανομοια πραγματα..
    δηλαδη ποσο πρεπει να ειναι το πλατος για να τον βολευει?
    στα 1.85 ειναι καλα?
    να το αφησουμε?
    δεν μας λεει ομως γιατι δεν μας φερνουν ελαστικα που αντεχουν?
    γιατι δεν μας φερνουν μοτερ που μπορεις να πιεσεις?
    γιατι υπαρχει οριο στα καυσιμα?
    αυτα δε τα λεμε ρικι?
    ασε μας ρε φιλε να πουμε..

    • Soko

      Όπως και να τα φέρεις υπάρχουν κατά και υπέρ αλλά η FIA κάνει κουμάντο αυτή πρεπει να αλλάξουν την φόρμουλα 1 προς το καλύτερο .

  • costas

    Μηπως σιγα σιγα να φαρδαινουμε και καμια πιστα? Τουλαχιστον αυτες που μπορουν και να καταργηθουν αυτες που δεν μπορουν, εξαιρειται το Μονακο λογω ιστορικοτητας