Σύμφωνα με την τελευταία κατάταξη της Brand Finance Tires 10, η αξία της Michelin αυξήθηκε κατά περίπου 30% στα 7,9 δισ. δολάρια, κάτι που την καθιστά σήμερα την πιο πολύτιμη εταιρία ελαστικών παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Brand Finance, η απότομη αύξηση της Michelin σημαίνει ότι ξεπέρασε την Bridgestone, η οποία είδε την αξία της να μειώνεται κατά 6%, στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια, καταλήγοντας μια θέση κάτω από την πρώτη στην ετήσια κατάταξη.

Εκτός από το γεγονός ότι είναι η Michelin έγινε η πιο πολύτιμη εταιρία ελαστικών, η γαλλική εταιρία είναι επίσης η ισχυρότερη. Ο Δείκτη Ισχύος Μάρκα (BSI) ανέβηκε κατά 6%, στο 86,9%. Η αντίστοιχη βαθμολογία του εμπορικού σήματος βελτιώθηκε κατά μια βαθμίδα, σε ΑΑΑ, καθιστώντας τη Michelin το μόνο εμπορικό σήμα ελαστικών με βαθμολογία τριπλού Α.

Οι πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και τεχνολογίας έχουν ενισχύσει τη Michelin, συμπεριλαμβανομένου ενός concept για ένα 3D τυπωμένο ελαστικό, που μπορεί να προσαρμοστεί στις οδικές συνθήκες και δεν χρειάζεται ποτέ να αντικατασταθεί το οποίο παρουσιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι.

Και ενώ τα νέα ήταν καλά για τη Michelin, υπήρχε σταθερά πτωτική τάση για τις τρεις ιαπωνικές εταιρίες. Παρά τις σημαντικές επενδύσεις, η μεγαλύτερη σε πωλήσεις εταιρία, Bridgestone, (η οποία είναι χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020), η Yokohama (χορηγός της Chelsea) και η Sumitomo έπεσαν σε αξία. Η τελευταία πληγώθηκε περισσότερο, καθώς η αξία της μειώθηκε κατά 62%, ήτοι 600 εκατ. δολάρια. Το ίδιο και η Yokohama με πτώση 18%, ή 800 εκατ. δολάρια.

Η Brand Finance θέτει το γεγονός στην αδύναμη εγχώρια αγορά, που επηρεάζει και τις τρεις εταιρίες, ενώ τα κέρδη από την αύξηση πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία αντισταθμίστηκαν εν μέρει από ένα ασθενέστερο γιεν.