H σουηδική εταιρία στην έκθεση της Γενεύης του 2015 παρουσίασε την αγριότερη έκδοση της Agera, με την πρώτη να παραδίδεται στον τυχερό ιδιοκτήτη της τον Ιούνιο του ίδιου έτους. Αρχικά είχαν προγραμματιστεί να βγουν από το εργοστάσιο της εταιρίας στο Angelholm 25 αυτοκίνητα. Μετά το σοβαρό τρακάρισμα της Agera RS Gryphon στην πίστα της NEVS στο Trollhattan, η Koenigsegg κατασκεύασε ένα νέο αυτοκίνητο, το οποίο και είναι το τελευταίο που έφτιαξε.

Αν σε αυτά βάλουμε και το αυτοκίνητο δοκιμών της εταιρίας, το οποίο τελικά πωλήθηκε σε ιδιώτη – που χαρακτηρίστηκε ως ένας μακροχόνιος συλλέκτης της Koenigsegg, φτάνουμε συνολικά τα 27 αυτοκίνητα. Προσθέστε σε αυτά τα τρία της Final Edition, και φτάνουμε τελικά τα 30.

Να θυμίσω ότι η Agera RS φορά σώμα κατασκευασμένο από carbon έχοντας μήκος 4.293 χλστ., πλάτος 2.050 χλστ., ύψος 1.120 χλστ., με το μεταξόνιο της να φτάνει τα 2.662 χλστ.. Ζυγίζει 1.295 κιλά χωρίς υγρά (1.395 κιλά με υγρά), με την αεροδυναμική της να παράγει 485 κιλά πίεσης στα 250 χλμ/ώρα. Το σασί είναι carbon monocoque με αλουμινένια μέρη, έχοντας στρεπτική ακαμψία 65.000 Nm/degree. Ζυγίζει 70 κιλά, με το ρεζερβουάρ να είναι χωρητικότητας 82 λίτρων.

Μηχανικά ο 5,0-λίτρων V8 twin-turbo αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 1.160 άλογα στις 7.800 σ.α.λ, με 1.000 Nm μεταξύ 2.700 – 6.170 σ.α.λ και 1.280 Nm μέγιστης ροπής στις 4.100 σ.α.λ, έχοντας όριο περιστροφής τις 8.250 σ.α.λ. Διαθέτει carbon εισαγωγή αέρα, σχέση συμπίεσης 9,3:1 και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με paddles.

  • gv

    απιστευτο δεν ηξερα οτι ειναι μονο 4,3 μετρα μηκος!
    πολυ κοντο για τα standards των supercars..
    μα καλα πως μπορει και ειναι τοσο σταθερο με το περιορισμενο μεταξονιο που του επιτρεπει ενα τοσο μικρο μηκος?