H γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας στις Ηνωμένες Πολιτείες αποτελείται από οχτώ μοντέλα (Impreza, Legacy, XV, Forester, Outback, BRZ, WRX, και Ascent), με το πιο σημαντικό εξ αυτών να είναι το Outback. Την περασμένη εβδομάδα η Subaru έπιασε ένα σημαντικό ορόσημο, καθώς το 2.000.000στό αυτοκίνητο βρήκε τη θέση του σε ένα νέο γκαράζ.

Το Outback παρουσιάστηκε το 1994, ως την off-road έκδοση Legacy Wagon, για να γίνει ξεχωριστό μοντέλο στην δεύτερη γενιά του, η οποία άρχισε να πωλείται στην Ιαπωνία ως Grand Wagon, και σε όλες τις άλλες αγορές ως Outback.

Σήμερα, το μοντέλο βρίσκεται στην πέμπτη γενιά του, το οποίο παρουσιάστηκε το 2014 για να υποστεί ένα ελαφρύ facelift πριν ένα χρόνο. Το Outback είναι το best-selling μοντέλο της Subaru παγκοσμίως –ξεπερνώντας το Legacy– και έχει παίξει σημαντικό ρόλο για την δέκατη συνεχόμενη αύξηση των ετήσιων πωλήσεων της εταιρίας.