Στην πρώτη του φετινή νίκη και την έκτη νίκη της καριέρας του έφτασε την περασμένη Κυριακή ο Daniel Ricciardo. Η απόδοση του Αυστραλού ήταν εξαιρετική και τα προσπεράσματά του για μία ακόμα φορά κορυφαίου επιπέδου, αλλά η νίκη δεν ήρθε επειδή η αυστριακή ομάδα είχε το ταχύτερο μονοθέσιο στην Κίνα.

Η εκπληκτική ταχύτητα στους τελευταίους 21 γύρους οφείλεται στην φρέσκια μαλακή γόμα που φόρεσε ο 28χρονος υπό το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και φυσικά στη στρατηγική της Red Bull που αποδείχθηκε η πιο σωστή. Η νίκη είναι πάντα ωραίο συναίσθημα, όμως ο Ricciardo δηλώνει πως ακόμα δεν έχει πειστεί για το αν θα πρέπει να βάλει την υπογραφή του σε ένα νέο συμβόλαιο της Red Bull.

Σίγουρα θέλω να έχω το καλύτερο μονοθέσιο. Νομίζω πως το Σαββατοκύριακο απέδειξε πως, αν έχω την ευκαιρία να κερδίσω, μπορώ να το κάνω. Μπορώ να διαχειριστώ αυτή την πίεση και αυτή την ένταση. Αν μπορούμε να κερδίσουμε μερικούς αγώνες με τη Red Bull, αυτό φαίνεται ελκυστικό. Αν όχι, τότε υποθέτω ότι θα κοιτάξω άλλες επιλογές. Προφανώς και η νίκη βοήθησε, αλλά τερματίζαμε στην έκτη θέση σε κάθε αγώνα, αυτό δεν είναι το πιο ελκυστικό για ‘μένα.

Επιπλέον, ο «Ricci» τονίζει ότι αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να πει αν η RB14 μπορεί να τα βάλει με τις SF71H και W09 φέτος. Ωστόσο, μια ενδεχόμενη νίκη στο Μπακού στις 29 του μήνα θα τον έκανε να το πιστέψει.

Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να πούμε ότι μπορούμε να παλέψουμε με τη Ferrari και τη Mercedes. Κερδίσαμε, όμως θα πρέπει να κερδίζουμε τακτικά για να το δείξουμε αυτό. Αν κερδίσουμε ξανά στο Μπακού, τότε πιθανότατα θα πω ότι μπορούμε.

  • Δηλαδή, ο Ricciardo περιμένει να κερδίσει η RBR στο Baku, για να πειστεί ότι η αυστριακή ομάδα μπορεί να κοντράρει τη Mercedes και τη Ferrari.
    Εγώ λέω ότι για να κερδίσει ένας από τους δύο οδηγούς της ομάδας του Milton Keynes θα πρέπει είτε να είναι τυχεροί με κάποιο SC όπως στην Κίνα, είτε οι ομάδες του Brackley και του Maranello να έχουν τόσες ατυχίες στουκάροντας μόνες τους είτε να αντιμετωπίσουν μηχανικά προβλήματα.
    Πάντως, σε καθαρό ρυθμό στο circuit του Baku με τις απαιτήσεις για τεράστιες τελικές ταχύτητες, θεωρώ ότι η RBR δεν έχει την δυναμική τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ να κοντράρει τους 2 προπορευόμενους.
    Όμως, θεωρώ ότι το όλο σκηνικό έρχεται να συμπληρώσει κάποια γεγονότα των τελευταίων ημερών για τον Daniel.
    Ο Marko προειδοποιεί τον Wolff για τον Ricciardo και λέει ότι δεν είναι εύκολο να τον πάρει από τους Αυστριακούς, ο ιταλικός τύπος ζητάει από την Ferrari να πάρει για αντικαταστάτη του Raikkonen στο Maranello το χαμογελαστό παιδί, ο Horner να δηλώνει ότι ο Ricciardo γιατί θα πρέπει να πάει κάπου αλλού αφού στην RBR περνάει καλά και τον Rosberg να μιλάει για τον Daniel και να λέει ότι αυτή τη στιγμή η καλύτερη ομάδα για έναν οδηγό όπως αυτός είναι η Ferrari.

    • Nerazzuro21

      Μετά το τέλος του αγώνα στη Κίνα, το μόνο που βρήκε να πει ο Marko ήταν ότι ο Max με το λάθος του έχασε τη νίκη. Μάλλον ξέχασε ότι ο έτερος οδηγός έδωσε την πρώτη φετινή νίκη στην ομάδα του. Γιατί να μείνει σε μία ομάδα που δεν τον σέβονται; Ας πάει κάπου που θα τον εκτιμούν. Πάντως νομίζω ότι η μόνη εναλλακτική για τον Αυστραλό είναι η Mercedes. Για να έρθει στην ομάδα σου θα πρέπει οι Ιταλοί να του δώσουν εγγυήσεις για ίση μεταχείριση με τον Vettel. Κάτι που δεν συμβαίνει αυτή τη στιγμή με τον Kimi.

    • εσυ αν ησουν η φερραρι…οταν εχεις επενδυσει στο Vettel…..θα ρισκαρες να κανεις κατι τετοιο ???
      στην τελικη η ferrari οσα χρονια παρακολουθω F1…παντα το εκανε….ειτε με Schumacher…ειτε με Alonso…ειτε τωρα με Vettel !!

    • Nerazzuro21

      Όπως λες και εσύ, όσα χρόνια παρακολουθώ F1 η Ferrari ακολουθεί τη συγκεκριμένη τακτική. Δεν λέω αν η τακτική της Ferrari είναι σωστή ή λάθος. Ο καθένας έχει τη δική του άποψη. Αυτό που λέω είναι ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα για τον Ricciardo να αφήσει τη Red Bull για τη Ferrari. Ο Ricciardo δεν θέλει να γίνει ο νέος Webber του Vettel. Θέλει να είναι σε θέση να διεκδικεί νίκες και πρωταθλήματα.

    • δες αν εχεις ενα κορυφαιο μονοθεσιο τυπου MERCEDES 2015-2016…που γλενταει τον ανταγωνισμο…τοτε ασφαλως και αφηνεις τους πιλοτους σου να μαχοντε για τις νικες…….
      αν ομως υπαρχει ανταγωνισμος…..πας στην επιλογη της λογικης που πιστευω ειναι το αβανταρισμα του Νο1 και τα πειραματα με το Νο2 !!!
      το αν ειναι κατακριτεο…τα λεμε εμεις που απλα ειμαστε ρομαντικοι και θελουμε θεαμα !!!
      παντως αυτην τη στιγμη ο ΡΙΚΙ σε οποια μεγαλη ομαδα απο τις 4 και αν παει (ναι βαζω μακλαρεν ακομα μεσα) ειναι ”καταδικασμενος να ειναι Νο2…..
      στη Mercedes υπαρχει ο Lewis….
      στη Ferrari υπαρχει ο Vettel…….
      στη McLaren o Αlonso…
      ενω στην RBR…..απο την πρωτη μερα που ηρθε ο ΜΑΧ ολοι εχουμε δει ποιον θελουν για Νο1 !!!!

    • Nerazzuro21

      Συμφωνώ με αυτά που λες. Η λογική προκρίνει την προσέγγιση της Ferrari αλλά υπάρχει και η εξαίρεση της McLaren που τις περισσότερες φορές παρείχε ισότητα στους οδηγούς της. Το είχε πληρώσει βέβαια αρκετές φορές.

      Όσο για το αν θα ήταν νο2 στις 4 ομάδες:
      Στη Red Bull και στη Ferrari σίγουρα. Στη McLaren του Dennis δεν θα ήταν νο2 αλλά η σημερινή McLaren είναι πολύ διαφορετική από αυτή του Dennis οπότε μπορεί και να ήταν. Για τη Mercedes δεν είμαι σίγουρος. Από τη μία υπάρχει το παράδειγμα του Rosberg αλλά από την άλλη δεν ξέρουμε πως θα ήταν τα πράγματα αν θα είχαν ανταγωνισμό. Πιστεύω ότι αν υπάρχει μία κορυφαία ομάδα που θα μπορούσε να του δώσει ένα είδος ίσης μεταχείρισης (ή κοντά σε αυτό) μαζί με ανταγωνιστικό μονοθέσιο, αυτή είναι η Mercedes.

    • μονο στο παραδειγμα του Nico”διαφωνουμε” γιατι του δοθηκε η ευκαιρια να παρει το πρωταθλημα γιατι απλα δεν υπηρχε τριτος να κοντραρει αυτους τους 2 !!!
      αντιθετα σε ενα πρωταθλημα σαν το φετινο…που δειχνει πως δεν εχουν την διαφορα (αν και παλι την εχουν απλα ως τωρα ειχαν ατυχιες) οπως την προηγουμενη χρονια….δεν θα ηταν στη λογικη των δυο ισαξιων οδηγων μεισες ευκαιριες…..οποτε πιστευω οτι οποιος ερχοταν αυτην τη στιγμη διπλα στος 4κις θα εκανε την μαριονετα του!!!

      θα αλλαζε το σκηνικο πιστευω….αν ο Lewis ηταν ”υποτροπος”…η ειχε προηγηθει κανα φλερτ πχ με την Ferrari….οποτε τοτε θα τον εκαναν σιγα σιγα στην ακρη….οπως με τον Vettel οταν ηταν στην RBR !!! :-D

    • anonymous_coward

      Δε νομίζω ότι η Mercedes ευνοεί τον Λούις φέτος. Θυμίζω στο Μπαχρέιν τον άφησαν 2-3 γύρους παραπάνω για να καθυστερήσει τον Φέτελ μήπως και τον φτάσει ο Μπότας (ακριβώς ότι έκανε κι η Φερράρι στην Κίνα με τον Κίμι, απλά λίγο πιο διακριτικά)
      (δεν είμαι φαν της Μερσέντες για να μην παρεξηγηθώ)

    • ακομα δεν ξερω αν συμβαινει αυτο που λες..η απλα ετυχε……..ΑΝ ομως συμβαινει……μαλλον ο Λιουις δεν θα συνεχισει και με τη mercedes !!!! τα παραδειγματα ατελειωτα !!

    • Νίκο, συμφωνώ σε αυτό που αναφέρεις για τον Ricciardo!!!!!
      Γενικά, οι σχέσεις του Daniel δεν είναι καλές με τον Marko και είναι ακόμα πιο τεταμένες από το GP του Monaco, όποτε και είχαμε εκείνο το pit stop μαραθώνιο από την RBR, με αποτέλεσμα ο Αυστραλός να χάσει τον αγώνα και κάνει κάποιες υποτιμητικές δηλώσεις για τον Αυστριακό.
      Τώρα, προσωπικά για την Ferrari δεν βλέπω οδηγό σαν τον Ricciardo, αλλά κάτι σαν τον Massa ή τον Bottas.
      Πάντως, έχω δηλώσει εδώ και καιρό ότι δεν θα μου έκανε έκπληξη να έβλεπα τον Φιλανδό στο Maranello, αν και δεν με συγκινεί τρομερά ως οδηγός.
      Όμως, δεν παύει να είναι ο ορισμός του No2 κάνοντας αβάντα στον No1, παίζοντας ΚΑΛΗ άμυνα σε αντιπάλους και παίρνοντας κάποιες pole και κάποιες νίκες σε “ταιριαστές” πίστες ή όταν το αστέρι της ομάδας δεν “τραβάει”.
      Πάντως, η ένταξη του Ricciardo στην ομάδα του Brackley θα ήταν πιο αναίμακτη σε σχέση με μία ένταξη στην ομάδα του Maranello.
      Εξάλλου, οι Hamilton-Ricciardo είχαν κάποια χαριεντίσματα μεταξύ τους από πέρυσι
      https://www.autoblog.gr/2017/10/26/hamilton-timh-mou-na-eimai-team-mate-me-ton-ricciardo/

  • Renesis1

    Μετά από τόσα περιστατικά μηχανικών προβλημάτων στο μονοθέσιό του, λογικό είναι να μην πείθεται.. Και εντός RBR άλλωστε έχει γίνει ήδη ξεκάθαρα αντιληπτό (άμεσα και έμμεσα) ποιον θεωρούν ως #1..

  • Emmanouil Laios