Ο Jason Fenske του Engineering Explained στο νέο του video μας εξηγεί αν είναι κακό ή όχι να ξεκινά κάποιος το αυτοκίνητό του επιλέγοντας την δεύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Επίσης εξηγεί το πως ο συμπλέκτης μπορεί να αντέξει την εκκίνηση του αυτοκινήτου με δεύτερη σχέση και δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα περισσότερο εγώ. Ο Fenske τα εξηγεί αναλυτικά στο video που ακολουθεί.

  • rous

    Άν έχει αρκετή ροπή, μια χαρα ξεκινάει.
    Εννοείται πάντα μιλάμε για χρήση σε ίσιο ή με ελαφριά κατηφορική κλίση δρόμο.

    • charris

      Φανταζιμαι το σασμαν παίζει πιο πολυ ρόλο κ όχι η ροπή…
      Με evo 7 δεν ξεκίνησα ποτέ αντιθέτως με τo polo το 1.4 άνετα σε ισιο δρόμο….

  • Dentdim

    Να βρεθείς σε χιόνι με ενα δυνατό αυτοκίνητο με καλοκαιρινά ελαστικά τοτε ναι κάντο αλλα κ αυτό μονο σε ισιαδι ,σε ανηφόρα ή κατηφόρα κατεβα βαλε αλυσίδες. Σε άλλες περιπτώσεις κανένας λόγος δεν υπάρχει να ζοριζεις το αυτοκίνητο .1η παντα για να έχεις κ ισχύ να αντιδράσεις αν συμβεί κατι απρόοπτο.

  • Bon Viveur

    ρε απορίες που έχουν οι χειροκίνητοι… :P

    • εγω στις κατηφορες παντως ξεκιναω με νεκρα !!!! χοχοχοχοοχοχοχοχοχοχ

    • Bon Viveur

      χαχαχα! Κάθε πότε αλλάζεις τακάκια;; :P :P

    • πανω κατω στις 50.000+ !!!

    • Bon Viveur

      τι διάολο, μήπως έχεις βάλει κόντρα όπως είχαμε στα ποδήλατα μικροί και δεν πατάς φρένο?? :P

    • xaaxaxaxaxxxxaaxαπλα αφου το μπουρδελο δεν το πουλησα οπως πιστευα στα 5 χρονια…..μετα απο 14 χρονια συμβιωσης…ξερω πως να το σταματησω kai χωρις φρενο !!!!! :-D
      αλλα παιζει και ρολο πιστευω που κανεις τα χιλιομετρα……

    • Bon Viveur

      χαχαχαχα είμαι περίεργος πως το σταματάς χωρίς φρένο.. :D
      καλά αν το 90% των χιλιομέτρων τα κάνεις σε εθνική λογικό τότε να μην αλλάξεις συχνά.

    • SkidRAW

      Δεν ειναι “απορια” μονο των χειροκινητων, ειχα δει βιντεακι με την 760Li να ξεκιναει για 0-100 με 2α μεσα!!

      https://www.youtube.com/watch?v=lN95nG2VtHI

    • Bon Viveur

      Κι όμως μόνο απορία μόνο των χειροκίνητων είναι. :)
      Και θα σου εξηγήσω γιατί μπερδεύτηκες απο το βιντεάκι.
      Τα πολυτάχυτα αυτόματα κιβώτια πάντα ξεκινάνε απο την 2α. Την 1η την έχουν μόνο για τις ανηφόρες. Οι 7η ή η 8η ταχύτητα είναι μόνο για οικονομία στο cruising.
      Ενώ τα 5τάχυτα και 4χυτα πάντα ξεκινάνε με την 1η

    • SkidRAW

      Δεν το γνωριζα πως ειναι ετσι ! Σε ενα πολυταχυτο ομως με σχετικα λιγοτερη ροπη, για μια σωστη εκκινηση θα επιλεξεις και παλι την 2η σχεση; Δεν νομιζω να το ειχα ξαναδει γιαυτο μου εκανε εντυπωση!!

    • Bon Viveur

      καταρχάς δεν επιλέγεις εσύ την ταχύτητα που θα ξεκινήσει όταν είναι στο αυτόματο. Στο 90% των πολυτάχητων κιβωτίων, όταν το βάλεις στο σειριακό και επιλέξεις 1η σε ίσιο δρόμο, μόλις ξεκινήσεις σχεδόν αμέσως θα σου βγάλει βελάκι για να ανεβάσεις ταχύτητα ή θα το κάνει μόνο του αγνοώντας τι θέλεις εσύ. Το DSG7 σε Σκοντα που χρησιμοποιώ εγώ, όταν σταματήσει το αμάξι, θα σου βάλει αυτόματα την 2α να περιμένει. Η 7η είναι για cursing και μόνο.
      Ενώ στο Hemi της γυναίκας μου που είναι 5χυτο πάντα μπαίνει η πρώτη (η τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω μιας και δεν υπάρχει ένδειξη) και την 5η την έχει για cruising και οικονομία.
      …οικονομία στο hemi… τέλος πάντων..

    • SkidRAW

      Τελεια, ευχαριστω για τις πληροφοριες!!!!

  • YiannisP

    Diesel Toyota Hilux πάντα με δευτέρα.