Και ενώ η BMW είχε ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει την M2 Competition στις 25 του μηνός, οι διαρροές που έγιναν τις τελευταίες ημέρες την “ανάγκασαν” να δώσει σήμερα όλες τις επίσημες λεπτομέρειες του αυτοκινήτου. Με την M2 Competition η γερμανική εταιρία αντικαθιστά την “απλή” Μ2, με το λανσάρισμα της να ορίζεται προς τα μέσα του καλοκαιριού, χωρίς να έχει ανακοινωθεί η τιμή.

1Κινητήρας

Με τη BMW να κάνει αλλαγές που βελτιώνουν συνολικά το αυτοκίνητο, ξεκινάμε από τον κινητήρα. Πλέον κάτω από το καπό υπάρχει ο 3-λιτρος TwinPower Turbo εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας (S55), των Μ3/Μ4 Competition, αλλά αντί για 431 άλογα στην συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 410 στις 5.250 σ.α.λ., με την ροπή να φτάνει τα 550 Nm από τις 2.350 σ.α.λ., με την συνολική απόδοση να έχει αυξηθεί κατά 40 άλογα και 85 Nm ροπή.

Ο κινητήρας της “baby M” συνεχίζει να συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη, με την κίνηση φυσικά να γίνεται στον πίσω άξονα. O κινητήρας “φοράει” έναν ελαφρύ σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ ειδική επικάλυψη των κυλίνδρων επιτρέπουν τον κόφτη να αγγίζει την γραμμή των 7.600 στροφών.

Ο νέος κινητήρας έχει αυξημένη ανάγκη για πρόσθετη ψύξη, με την M2 Competition να διαθέτει ένα κεντρικό ψυγείο, δύο μικρά στα άκρα της μετόπης και ένα επιπλέον ψυγείο λαδιού που εξασφαλίζει τη σωστή λίπανση ακόμα και σε στροφές που ανεβαίνουν αρκετά τα G. Τα αυτοκίνητα με το αυτόματο M DCT κιβώτιο έχουν ένα επιπλέον ψυγείο μετάδοσης. Αποτέλεσμα αυτών είναι το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου από τα 1.495 κιλά στα 1.550 κιλά, ενώ μη ξεχνάς ότι πλέον διαθέτει δύο monoScroll turbos, αντί του ενός που υπάρχει στην Μ2.

2Επιδόσεις

Περνώντας στις επιδόσεις, η M2 Competition είναι ελάχιστα ταχύτερη, καθώς η χειροκίνητη έκδοση χρειάζεται 4,4 δευτ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ/ώρα, ενώ η αυτόματη 4,2 δευτ., με τα νούμερα να είναι κατά 0,1 δευτ. καλύτερα σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

Η τελική δεν αλλάζει, καθώς περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Με το πακέτο M Driver, όμως, ο περιοριστής της τελικής έχει πλέον οριστεί στα 280 χλμ/ώρα, όταν στην “απλή” Μ2 έφτανε τα 270 χλμ/ώρα.

3Αλλαγές στο στήσιμο

Οι μηχανικοί της BMW έχουν βελτιώσει το στήσιμο του αυτοκινήτου με πολυάριθμες αναβαθμίσεις. Αρχικά έχουν τοποθετήσει τους εμπρός και πίσω αλουμινένιους άξονες από τις Μ3/Μ4, ενώ ανοίγοντας το καπό θα δεις την ίδια carbon (CFRP) μπάρα θόλων που υπάρχει στις M3/M4, και ζυγίζει μόλις 1,5 κιλό και βελτιώνει σημαντικά την ακρίβεια των χειρισμών του επαναπρογραμματισμένου ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης.

Στον πίσω άξονα υπάρχει το Active M Differential, με το συγκεκριμένο διαφορικό να μπορεί να προσαρμόσει το “κλείδωμα” του ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης, ενώ ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να κλειδώσει πλήρως το διαφορικό σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας έχει επαναπρογραμματιστεί για τη M2 Competition και, όπως συμβαίνει σε όλα τα M αυτοκίνητα, έχει πρόγραμμα M Dynamic Mode που επιτρέπει ελεγχόμενο driftάρισμα.

4Εμφάνιση

Αισθητικά, η BMW δεν έχει κάνει μεγάλες αλλαγές στην M2 Competition. Δεν τις χρειαζόταν άλλωστε. Έτσι, τα μαύρα “νεφρά” της μάσκας είναι ελαφρώς πιο πλατιά, που επιτρέπουν να περάσει περισσότερος αέρας για την ψύξη των μηχανικών μερών. Ακόμα, ο προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος για μεγαλύτερη κάθετη πίεση του εμπρός μέρους, ενώ υπάρχουν αεροδυναμικά καπάκια στους εξωτερικούς καθρέφτες.

Η γερμανική εταιρία έχει τοποθετήσει ένα νέο σύστημα εξάτμισης, το οποίο διαθέτει δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα, που ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Έτσι, ο ήχος του εξακύλινδρου κινητήρα της M2 Competition γίνεται ακόμα πιο δυνατός και εθιστικός, με τις τετραπλές απολήξεις να είναι σε μαύρο χρώμιο.

5Εσωτερικό

Στο εσωτερικό, οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στην τοποθέτηση των νέων M Sport καθισμάτων, προερχόμενα απευθείας από τις Μ3/Μ4. Ακόμα, στο τιμόνι τοποθετούνται τα κόκκινα Μ1 και Μ2 κουμπιά, που σου επιτρέπουν να έχει προρυθμίσει κάποιες παραμέτρους του αυτοκινήτου, ώστε να μπορείς να τα επιλέξεις εύκολα. Κόκκινο μπορεί να είναι και το start/stop button, ενώ φυσικά υπάρχουν σε διάφορα σημεία τα λογότυπα M2 Competition, με τις Alcantara επενδύσεις και τις ειδικές ζώνες με τις BMW M λωρίδες να ολοκληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.

6Φρενάρες

Κλείνοντας, το αυτοκίνητο φοράει νέες 19άρες ζάντες, οι οποίες “ντύνονται” με Michelin Pilot Super Sport ελαστικά διαστάσεων 245/35 εμπρός και 265/35 πίσω. Από θέμα φρένων, στον εμπρός άξονα υπάρχουν τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 380 χλστ. και διπίστονες πίσω με δίσκους 370 χλστ.

Προαιρετικά, όμως, η BMW τοποθετεί εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 400 χλστ. εμπρός και τετραπίστονες πίσω με δίσκους 380 χλστ. Ακόμα, αναμένεται να προστεθούν και νέα χρώματα στην παλέτα, όπως το ασημί Hockenheim Silver και το πορτοκαλί Sunset Orange.

  • ΕΡΩΤΑΣ…το καλύτερο Μ μοντέλο!

    • bulgary

      Ερωτοχτυπήθηκα και εγώ!Πάω να παραγγείλω ένα!

    • Στέλιος Ναούμ

      San to kardiografima sxoliazeis eisai kala?..pou na afiseis tora tis metoxares na trexeis se bmw? 8a se malwsei o megalos arxigos me ta plexta..jajajajajaja

    • bulgary

      Ουστ ρε που πήρες τα σχόλιά μου με την σειρά και γράφεις σαχλαμάρες

    • Στέλιος Ναούμ

      Giorgo arloubas eisoun mia zoi twra 8a alaxeis paidi mou?😯

  • απο τωρα αυτο ειναι FUTURE CLASSIC !!
    oυτε κατι KIA STINGER…oυτε AUDI RS3…oyte SUBARU WRX !!!!!!

    • Mika

      To RS3 ειδικα σε sedan, πιστευω θα ειναι!!!

    • η εχω χασει επεισοδια………η δεν μπορω να κααταλαβω για ποιον λογο το rs3 sedan θα γινει ”clasic” !!!!

    • Yiannis Rossolatos

      ο μόνος λόγος που ίσως γίνει future classic το rs3 είναι ο 5κύλινδρος και η σπανιότητά του πλέον, κατά τ’ άλλα δε βρίσκω άλλο λόγο.

    • ποιο αλλο αυτοκινητο το θεωρουμε classic μονο για το μοτερ του ??? ετσι σαν παραδειγμα….
      για μενα το RS3 sedan…αν και ενα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ αυτοκινητο….που αμα τα ειχα τα ευρω πολυ πιθανο να τα εσκαγα σε αυτο…..δεν το θεωρω αυτοκινητο που μπορει να θεωρηθει καποτε κλασικο !!!

    • Yiannis Rossolatos

      Μα δε διαφωνούμε Μπάμπη. Απλά κάποια μοτέρ έχουν συνδυαστεί με classics. πχ το 5κυλινδρο του Ur-quattro σε συνδυασμό με το pedigree του στα ραλλυ το έκαναν κλασικό, ο 2jz έκανε την supra κλασική. με αυτό το σκεπτικό το είπα.

    • το quattro οπως το ειπες…ειχε την ιστορια απο το ραλυ….
      η supra ενα αυτοκινητο που θεοποιηθηκε απο τους JDM….
      τωρα το RS3…απλα αλλο ενα εξαιρετικο αλλα της σειρας αυτοκινητο….

    • Yiannis Rossolatos

      και δε μας βλέπω να το παίρνουμε σύντομα διάολε χαχαχα

    • καταρα !!! καταρα !!!! :-P

    • Christos Dimou

      Nissan GT-R (κινητήρας + μετάδοση)

    • το GTR ειναι στην κατηγορια κλασικο ????
      νομιζω πως ειναι στα LEGEND !!! :-D

  • Dentdim

    Εξαιρετικό ,υπέροχο αυτοκίνητο !!.Ελπιζω να μπορεσουμε να το δουμε κ στην χωρα μας!

  • dimitris90

    Για μένα αυτό εδώ αντιπροσωπεύει τη BMW στα καλύτερά της και το νοσταλγικό παρελθόν. Τόσο όσο, χωρίς περιττές φανφάρες. Το καλύτερο της γκάμας ανεξαρτήτως κόστους και segment!

  • UltraB
  • Mika

    Εργαλειο..Και μ ενα απλο τσιπακι, θα αγγιζει την 500αρα σ αλογα, ευκολα!
    Σε μπλεδακι η sunset orange, για μενα.

    • ak156

      Μαζι σου αλλα καποιος λογος θα υπαρχει που εχει ηδη μειωμενη αποδοση.

    • οι ρύποι μάλλον

    • Mika

      Mα για να υπαρχει διαφορα απο την Μ4…Αλλα αφου ειναι ο ιδιος κινητηρας, πολυ ευκολα θα ανεβαινει στα 500..

    • Christos Dimou

      Η διαφοροποίηση από την μεγάλη M3/M4 που σύντομα θα αποκτήσει άλλα 30 άλογα

  • Akis-F1 FAN

    Ερωτας, αλλά 1,5+ τόνος είναι πολύ για τέτοιο αμάξι ρε φίλε.

    • Bad Belmondo

      Και η 135i coupe τόσο ζύγιζε περίπου (1560 κιλά)!

  • Radical88

    Διαμαντι

    • ΛΙΑΚΟΕΛ

      Μαυρο διαμαντι χαχαχα Λεγεται competition γιατι κανει συναγωνισμο με τα αλλα μοντελα της εταιρειας πιο θα παρει πρωτο φωτια! χαχαχα
      http://www.youtube.com/watch?v=Us56c7yQAYY

  • Sciroccakias

    Το όπλο ακόμα καλύτερο! Μπράβο ρε Βαυαροί!

  • cfu

    ναρα

  • Bad Belmondo

    Καλώς την την κουκλάρα στο Hockenheim Silver!!! Και επιτέλους, απέκτησε και τους καθρέπτες των Μ3-Μ4!!! Μέχρι και τα φορτηγά οι Χ5Μ-Χ6Μ είχαν αυτούς τους καθρέπτες και με έπνιγε το άδικο!!! :-P (Όχι τίποτε άλλο, η 1Μ είχε τους καθρέπτες της Μ3 Ε92! Να υπάρχει και μια συνέχεια!)
    Μία σε Alpine White με τις ///Μ ρίγες, παρακαλώ! Είμαστε και κλασικοί!!
    Και μετά εγώ θα της βάλω την εξάτμιση των M3-M4 Competition (πιο μπάσα και πιο φασαριόζικη!) και τα κεραμικά φρένα, αφού μοιράζονται και τους άξονες!

    Μια διόρθωση: οι Μ3-Μ4 Competition βγάζουν 450 άλογα και όχι 431!!!

  • Στέλιος Ναούμ

    Agriokouklo 😍

  • freedoom1013

    Έχει ένας γείτονας μια σειρά 2 με το Μ πακέτο πάνω, σίγουρα κάποια καλή έκδοση θα είναι. Το αμάξι είναι τρομακτικό και επιβλητικό, αλλά αυτός ο κ*λος μόνο σ’ εμένα δε μ αρέσει ρε παιδιά;;

    • ε δεν είσαι μόνος, ενώ από προφίλ και πίσω φουσκωμένη είναι πολύ αλητεία, το πίσω μέρος είναι εντελώς φλατ με φώτα ξενερουά σεντάν καρίνα. Πολύ πεζό πίσω μέρος.

  • DimiE92

    Οπως θα επρεπε να ειναι απο την αρχη! Τουμπανο!

  • ΛΙΑΚΟΕΛ
  • το ασημί χειροκίνητο με τα καλά φρένα, καλός συνδυασμός. τερατάκι με αυτό πολύ δυνατό μοτέρ, αν πατάει τα άλογα κάτω, θα είναι εξαιρετική περίπτωση. μπόνους, η πτώση τιμών σε μεταχειρισμένα της υπάρχουσας μ2.

  • Christos Dimou

    Το θέλω!

  • Anestis Genk

    Ίσως η τελευταία καλή Μ ever, αλλά νομίζω είναι πολύ πιο υπερβολική (και άρα άβολη και αδικαιολόγητα ακριβή) σε σχέση με την Ε30.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    //MONAΔΙΚΗ!!!!
    Ε Ρ Ω Τ Α Σ !

    ΤΗ ΘΕΛΩ!!!