Μπορεί η Toyota να πραγματοποιήσε τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του νέου Auris στην έκθεση της Γενεύης, πριν σχεδόν δύο μήνες, αλλά η αγορά της Αμερικής είναι αυτή που θα δεχτεί πρώτη το αυτοκίνητο. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού το ιαπωνικό μοντέλο πωλείται με το όνομα Corolla hatchback και η διάθεση του θα ξεκινήσει σε κάτι λιγότερο από δύο μήνες, όταν στην Ευρώπη δεν το περιμένουμε πριν τον Ιανουάριο.

Με αφορμή το επικείμενο λανσάρισμα του στις Η.Π.Α., η Toyota έδωσε νέες φωτογραφίες του εσωτερικού του αυτοκινήτου. Όπως βλέπεις, η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι καινούρια και ακολουθεί το σχεδιαστικό μοτίβο του C-HR. Εντύπωση προκαλούν οι δύο οθόνες, η μια -7 ιντσών- για τον πίνακα οργάνων, και η άλλη -8 ιντσών- στο κέντρο της κονσόλας, για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, δίνοντας με αυτό τον τρόπο έμφαση στη ψηφιακή τεχνολογία.

Ακόμα, η Toyota υπόσχεται μεγάλα επίπεδα πρακτικότητας, με τα καθίσματα να παρέχουν καλύτερη στήριξη και άνεση στο σώμα των επιβατών. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν όλα τα συστήματα επικοινωνίας και διασύνδεσης, καθώς και το πακέτο TSS (Toyota Safety Sense). Το συγκεκριμένο μπλε Blue Flame χρώμα είναι άγνωστο αν θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα (Toyota New Global Architecture), μετά το Prius και το C-HR, έχοντας νέο και όμορφο σχεδιασμό. Έχει μεγαλύτερο μήκος από τον προκάτοχό του, ενώ είναι και ελάχιστα πιο χαμηλό. Το νέο Auris υιοθετεί ένα σημαντικά πιο δυναμικό σχεδιασμό και πιο εντυπωσιακό στυλ.

Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 40 χλστ., τα οποία έχουν απορροφηθεί από το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ., ενώ σημαντικό είναι ότι το συνολικό ύψος του νέου ιαπωνικού hatchback έχει μειωθεί κατά περίπου 25 χλστ. Το αποτέλεσμα είναι ένα “ελαφρύτερο” σχήμα και ένα πιο ελκυστικό, χαμηλότερο καπό, το οποίο με τη σειρά του βελτιώνει την ασφάλεια δίνοντας στον οδηγό μια καθαρότερη οπτική προς τα εμπρός.

Μηχανικά, η Toyota ανακοινώνει ότι έχει αναπτύξει ένα νέο, συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT), ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, έναν νέο κινητήρα 2 λίτρων, ένα νέο υβριδικό σύστημα 2,0 λίτρων, και νέα συστήματα 4WD, βασισμένα στη πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA). Αυτά ανήκουν στο νέο αναπτυξιακό πλαίσιο της εταιρίας, που στοχεύει στη δημιουργία ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων, με τις νέες τεχνολογίες να προσφέρουν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις.

Έτσι, το Auris θα προσφέρεται με τον 1,2-λίτρων turbo κινητήρα, 116 ίππων, το γνωστό υβριδικό 1,8-λίτρων απόδοσης 122 ίππων, με το νέο 2,0-λιτρο υβριδικό σύνολο να αποδίδει 180 άλογα.

  • xtra

    Δείχνει ότι τα έκαναν όλα σωστά αυτή τη φορά!

  • Smartass

    Tι να λέμε τώρα. Ημιμπάκετ μπροστινά καθίσματα, ηχοσύστημα JBL.

  • cfu

    κουκλι,απο τα ομορφοτερα Toyota ολων των εποχων

  • αν μου ελεγε καποιος να του βρω μια ατελεια….θα ελεγα την ασχημη οθονη στο ηλιιθιο σημειο !!!!
    κατα ταλλα επιτελους ενα corolla/auris που το εχει ολο το πακετο !!!

  • SAMURAI-66

    Σχεδιαστικα ειναι προσεγμενο και πετυχαν το καλυτερο οι ιαπωνες για να εχει παρουσια στον δρομο και ευκολα αναγνωρισιμο με δικη του προσωπικοτητα,το δε εσωτερικο του αφηνει οπτικα τον χαρακτηρα οχηματος μεγαλυτερης κατηγοριας οπως το βλεπεις αισθητικα σε επιπεδο πολυτελειας και σαφως ποιοτικα.
    Οι αμερικανοι δημοσιογραφοι του χωρου εδω και μερες κανουν της πρωτες τους επαφες μαζι του….αυτη η αγορα ειναι το μετρο συγκρισης για την toyota παντα για το πως θα παει εμπορικα καθε καινουργιο της μοντελο ποσο μαλλον το πρωτο σε πωλησεις στην ιστορια του αυτοκινητου διεθνως!!
    ……https://youtu.be/I-yBWwKBa2E

  • a_f_a

    ενα τέτοιο ανθρακί με ψιλοσκούρες ζαντες θέλω και λιγο χρωμικάκι να σπαει τη μουντίλα. εσωτερικό το λευκό φοβερό αλλά σε 1 βδομάδα θα το κλαις…
    εξαιρετικό παντως.
    σπέρνει η τογιοτα.

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Tὸ τιμόνι ἀντιγράφει τὸ τῆς Alfa Romeo, ποὺ δὲν μοῦ ἀρέσει – τὸ σχῆμα του, γιὰ τὴν ἀντιγραφὴ σκασίλα μου._