Τέσσερις -σχεδόν- μήνες μετά την παρουσίαση του concept, η Kia παρουσίασε σήμερα στην διεθνής έκθεση ηλεκτρικών οχημάτων στη Νότια Κορέα, το Niro EV. Η κυκλοφορία του αμιγούς ηλεκτρικού Niro αναμένεται εντός του έτους και ξεκινώντας από τις αισθητικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα, εδώ βλέπουμε μια κλειστή μάσκα, η οποία ενσωματώνει την υποδοχή για την φόρτιση των μπαταριών.
Ακόμα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με νέες εισαγωγές αέρα και χαμηλά υπάρχουν τα LED φώτα ημέρας σχήματος “βέλους”. Πατάει σε 17άρες ζάντες, με ελαστικά χαμηλής τριβής, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.375 χλστ., το πλάτος του τα 1.805 χλστ., το ύψος του τα 1.560 χλστ., και το μεταξόνιο τα 2.700 χλστ.
Η Kia δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά το concept φορούσε έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων). Αυτό που επιβεβαίωσε, όμως, είναι ότι το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δύο χωρητικότητες μπαταριών, μια 39,2 kWh που χαρίζει στο Niro EV ηλεκτρική αυτονομία 240 χλμ., και μια 64 kWh με αυτονομία 380 χλμ.
Το μοντέλο προστίθεται στην υπάρχουσα γκάμα του υβριδικού και plug-in υβριδικού Niro, με το ηλεκτρικό μοντέλο να έχει περίπου 5.000 προπαραγγελίες μόνο από την Κορέα, όπου και θα κυκλοφορήσει πρώτα. Το Niro έχει αξιοσημείωτη εμπορική πορεία, καθώς μόνο το 2017 πουλήθηκαν 23.647 της plug-in έκδοσης.
Η Kia υπόσχεται πως έως το 2025 θα προσφέρει στην αγορά 16 ηλεκτροκίνητα μοντέλα όπου ανάμεσά τους θα συναντάμε 5 υβριδικά, 5 plug-in υβριδικά,1 κυψελών υδρογόνου και 5 αμιγώς ηλεκτρικά.Έως το 2030 σχεδιάζει να προσφέρει στην αγορά μια νέα γενιά συνδεδεμένων αυτοκινήτων.