Τον Σεπτέμβριο του 2013, ο Luca di Montezemolo παρουσίασε την Ferrari 458 Speciale και αμέσως έγινε ιδιαίτερα αγαπητή από τους tifosi και όχι μόνο. Ο λόγος δεν ήταν άλλος από την “καρδιά” της καθώς είναι το τελευταίο μοντέλο με ατμοσφαιρικό V8 της ιταλικής εταιρίας.

Ο V8 των 4,5 λίτρων αποδίδει 605 άλογα στις 9.000 σ.α.λ. και 540Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη, που επιτρέπουν στο βάρους 1.290 κιλών supercar -100 κιλά ελαφρύτερη από την 458 Italia- να επιταχύνει έως τα 100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα και να ολοκληρώνει έναν γύρο στο Fiorano σε μόλις 1 λεπτό και 23,5 δευτερόλεπτα.

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα αποκλειστικό για την Speciale, Side Slip Angle Control σύστημα, που χρησιμοποιεί ένα πολύπλοκο αλγόριθμο για να υπολογίσει την γωνία ολίσθησης. Το σύστημα στη συνέχεια συγκρίνει την γωνία με δεδομένα αναφοράς και βελτιστοποιεί την παραγωγή ροπής μέσω του F1-Trac traction control και την κατανομή αυτής μέσω του E-Diff ηλεκτρονικού διαφορικού.

Η συγκεκριμένη είναι η τελευταία που βγήκε από το εργοστάσιο το 2016, έχει διανύσει μόλις 133 χλμ., είναι βαμμένη στο κίτρινο (Giallo Modena) χρώμα, και πωλείται για €445.888. Για αυτούς που δεν γνωρίζουν, η Ferrari 458 Speciale είναι η τρίτη κατά σειρά ειδική έκδοση του “entry-level” supercar της εταιρίας, μετά την 360 Challenge Stradale και την 430 Scuderia.