Η VW ανακοίνωσε ότι παρήγγειλε μπαταρίες που είναι σχεδόν ίσης αξίας με την αγοραία αξία της Tesla. Η VW ανέθεσε συμβάσεις αγοράς μπαταριών αξίας 40 δισεκατομμυρίων ευρώ – μια παραγγελία σχεδόν διπλάσιου ύψους σε σχέση με την αντίστοιχη μόλις πριν από λίγες εβδομάδες. Οι συμφωνίες φέρνουν τον γερμανικό κατασκευαστή σε απόσταση βολής από το επιδιωκόμενο συνολικό ποσό των 50 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Μέχρι το 2025, η VW σχεδιάζει να πουλάει μέχρι και 3 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ετησίως, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Herbert Diess στους επενδυτές την Πέμπτη κατά την ετήσια συνέλευση των μετόχων στο Βερολίνο.

Η VW κατασκευάζει περισσότερα αυτοκίνητα σε τέσσερις ημέρες απ’ ό,τι η Tesla μέσα σε έναν χρόνο και εκμεταλλεύεται την τεράστια χρηματοοικονομική και μηχανολογική ισχύ της για να καλύψει το έδαφος που χάθηκε στο σκάνδαλο εξαπάτησης με τις εκπομπές καυσαερίων των ντίζελ.

Μέχρι το 2020 θα προσφέρουμε στους πελάτες μας περισσότερα από 25 νέα ηλεκτρικά μοντέλα και περισσότερα από 20 plug-in υβρίδια. Μέσα σε λίγα χρόνια, σε όλες τις μάρκες και τις κατηγορίες, επιδιώκουμε να βάλουμε στο δρόμο τον μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων,

δήλωσε ο Diess.

Η Audi θα ξεκινήσει την παραγωγή του πρώτου του ηλεκτρικού SUV στο τέλος του Αυγούστου και θα ακολουθήσει το τετράπορτο κουπέ Mission E από την Porsche το επόμενο έτος. Η VW θα αρχίσει να αναπτύσσει τη νέα σειρά ηλεκτρικών οχημάτων ID από το 2020, τα οποία θα διατίθενται σε τιμή παρόμοια με τα συμβατικά της μοντέλα.

Καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσσουν τις γκάμες ηλεκτρικών οχημάτων τους, ο Diess είπε ότι υπήρχαν «σαφείς» ενδείξεις για την επανέναρξη των συνομιλιών ώστε να καθιερωθεί η κατασκευή κυψελών μπαταριών στην Ευρώπη για να ικανοποιηθεί η αυξανόμενη ζήτηση. Η Robert Bosch, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εξαρτημάτων αυτοκινήτων στον κόσμο, αποφάσισε νωρίτερα φέτος να μην ξεκινήσει μια δική της παραγωγή κυψελών μπαταρίας, αναφέροντας ως αιτία της απόφασης τις υψηλές επενδυτικές απαιτήσεις.