Από την Σαγκάη όπου βρέθηκε ο Christian Senger, ο επικεφαλής των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen, εκεί όπου η γερμανική εταιρία παρουσίασε τα Phideon GTE και I.D. Crozz concept, δήλωσε πως επιθυμία τους είναι να προσφέρουν τα ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζουν σε ανταγωνιστικές τιμές, με αυτά να έχουν παρόμοιες τιμές με τα μοντέλα τους που εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, προκειμένου να γίνουν ελκυστικά στους καταναλωτές.


H VW μετά το Dieselgate έχει ξεκινήσει να κάνει την μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της, με την γερμανική εταιρία να θέλει μέχρι το 2020 να βγάλει στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Το VW Group θα βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο θα βασίζεται στη νέα MEB πλατφόρμα, θα έχει το μέγεθος του Golf, αντλώντας πολλά στοιχεία από το I.D. concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2016.

Επίσης στην αγορά θα βγει και ένα ηλεκτρικό SUV που θα βασίζεται στο I.D. Crozz concept ενώ επίσης η VW θα βγάλει στην αγορά ένα ηλεκτρικό minibus με ημι-αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης, που θα βασίζεται στο I.D. Buzz concept, αλλά και ένα ηλεκτρικό σεντάν, το πρωτότυπο του οποίου θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

  • hellboy

    Δηλαδη το ηλεκτρικο γκολφ θα κοστιζει απο 24 εως 40 χιλιαρικα…..συμφωνα με την vw…και ενα ηλεκτρικο πολο απο 16 εως 28…

    • to κακο που ειναι ?

    • Mika

      Δυσκολο το βλεπω, αλλα αν το κανουν εχεις φυγει σουμπιτος, ετσι???
      :p

    • δυσκολα στις μερες μας να δωσω παλι 20.000+ για αυτοκινητο……… :-(

    • Mika

      You never know…
      Οσο ζουμε ελπιζουμε

    • hellboy

      ακριβο mate… για εταιρια που δεν εχει δοκιμαστει στα ηλεκτρικα….

    • αποψη μου…η VWμπορει να μην εχει ακομα πολλα ηλεκτρικα..εχει ομως ηδη το e-golf….και δειχνει οτι το δουλευει το ηλεκτιρκο αυτοκινητο καιρο τωρα……οποτε επετρεψε μου να διαφωνισω !!

      εκτος απο την ΤΕSLA……ποιος αλλος εχει ηλεκτρικα…και φθηνα ???? κανενας νομιζω….
      υ.γ οχηματα τυπου twizy δεν πιανουν…..

    • hellboy

      μα ειδες που επεσες ηδη θυμα του μαρκετινγκ?! δνε θα ειναι φτηνα…… ουτε απο την vw…

    • μα καθετι που στην αρχη ειναι περιορισμενο ειναι παντα ακριβο !!!!!
      απλη λογικη !!!! και εδω ηδη σου λενε οτι θα εχει παραπλησια τιμη με τα βενζιονοκινητα !!

    • VICTH0R

      Nissan έχει το Leaf, Renault έχει το Zoe, στην ουσία είναι η συνεργασία και των δύο εταιρίες και κοστίζουν κάτω του 20 χιλιάδες ευρώ απ’όσο ξέρω. Στις πολιτισμένες Ευρωπαϊκές χώρες τα βλέπεις συχνά στον δρόμο να φορτίζονται, ειδικά το Renault Zoe.

      Άντε θα πω και για Ελλάδα κάτι, είδα πριν δύο εβδομάδες ένα Citroen C-Zero στο Κορωπί. Κι αυτό ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητό πόλης, υπάρχει αντίστοιχο μοντέλο με σήμα Peugeot, το iOn και κοστίζει λιγότερο από 20 χιλιάδες ευρώ.
      Εμφανίζονται σιγά σιγά τα ηλεκτρικά. Σίγουρα υπάρχουν κι’άλλα μικρά ηλεκτρικά όμως που είναι λιγότερα γνωστά.

      Τώρα για VW δεν θέλω να την κατηγορήσω, αλλά μέχρι τώρα είναι μόνο λόγια. Και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Το μέλλον θα μας δείξει τι μπορεί, το σίγουρο είναι ότι θέλει δουλειά και είναι πίσω σ’αυτόν τον τομέα των ηλεκτρικών.

    • ποσο ειπαμε οτι κανουν αυτα ??? γιατι αν θεωρησουμε οτι δεν λενε μεγαλα λογια οι της VW…τοτε θα αγοραζεις ενα πχ ηλεκτρικο golf….με 25.000 ανετα !!