Από την Σαγκάη όπου βρέθηκε ο Christian Senger, ο επικεφαλής των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen, εκεί όπου η γερμανική εταιρία παρουσίασε τα Phideon GTE και I.D. Crozz concept, δήλωσε πως επιθυμία τους είναι να προσφέρουν τα ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζουν σε ανταγωνιστικές τιμές, με αυτά να έχουν παρόμοιες τιμές με τα μοντέλα τους που εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, προκειμένου να γίνουν ελκυστικά στους καταναλωτές.

H VW μετά το Dieselgate έχει ξεκινήσει να κάνει την μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της, με την γερμανική εταιρία να θέλει μέχρι το 2020 να βγάλει στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Το VW Group θα βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο θα βασίζεται στη νέα MEB πλατφόρμα, θα έχει το μέγεθος του Golf, αντλώντας πολλά στοιχεία από το I.D. concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2016.

Επίσης στην αγορά θα βγει και ένα ηλεκτρικό SUV που θα βασίζεται στο I.D. Crozz concept ενώ επίσης η VW θα βγάλει στην αγορά ένα ηλεκτρικό minibus με ημι-αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης, που θα βασίζεται στο I.D. Buzz concept, αλλά και ένα ηλεκτρικό σεντάν, το πρωτότυπο του οποίου θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.