Το 2009, οι θάνατοι πεζών στους δρόμους των Η.Π.Α. ήταν στο χαμηλότερο σημείο τους, αλλά σύμφωνα με το αμερικάνικο ινστιτούτο ασφάλειας αυτοκινητοδρόμων (IIHS), μέχρι το 2016 είχαν αυξηθεί κατά 46%, αντιπροσωπεύοντας το 16% των συνολικών θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα.

Έρευνα του IIHS αποκάλυψε ότι τα ατυχήματα με πεζούς όχι μόνο έχουν γίνει συχνότερα, αλλά και με περισσότερους νεκρούς. Αυτό, όμως, που είναι ανησυχητικό είναι ότι στα ατυχήματα με θανάτους πεζών είναι όλο και πιο πιθανό να εμπλέκεται ένα SUV, καθώς αυτά αυξήθηκαν κατά 81% την τελευταία δεκαετία, περισσότερο από κάθε άλλο τύπο οχήματος.

Το 2016, σκοτώθηκαν στις Η.Π.Α. 5.987 πεζοί, με τις κυριότερες αιτίες να καταγράφονται η απόσπαση της προσοχής πίσω από το τιμόνι, η ενασχόληση με το κινητό, ακόμη και η νομιμοποίηση της μαριχουάνας σε μερικές πολιτείες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η αύξηση συμβαίνει κυρίως το βράδυ στα αστικά κέντρα και στις προαστιακές περιοχές, με τους πεζούς να χάνουν τη ζωή τους μακριά από διασταυρώσεις, σε πολυσύχναστους κεντρικούς δρόμους και λεωφόρους.

Σύμφωνα με τον IIHS οι πιο επικίνδυνες πόλεις είναι οι εξής:

  • Anestis Genk

    Γι’αυτό υπάρχουν τα άρματα μάχης SUV, για να κατατροπώνεις τον ωχτρό που μπαίνει στο διάβα

  • Roadie Wheels

    Και μετά λέγανε τα αυτοκίνητα με pop-up lights ήταν επικίνδυνα για τους πεζούς.

  • Christos Dimou

    Λύσεις:

    1. AEB και υψηλής ταχύτητας standard για όλα τα SUV.
    2. Μεγαλύτερου πλάτους ελαστικά και πιο στιβαρά φρένα για μείωση των αποστάσεων φρεναρίσματος.
    3. Πρόστιμα για τους πεζούς που περπατούν κοιτώντας το κινητό τους.

    Το 3ο είναι και ο κύριος παράγοντας της αύξησης των νεκρών πεζών οι οποίοι διασχίζουν το δρόμο χωρίς να κοιτάνε. Σε συνδυασμό με τους οδηγούς που παίζουν με το multimedia.