Με άδοξο τρόπο έληξε το FP2 για τον Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός είδε καπνό από το πίσω μέρος της SF71H, με αποτέλεσμα να σβήσει αμέσως τον κινητήρα, γυρνώντας στα pits, προκειμένου οι μηχανικοί του να διαπιστώσουν το πρόβλημα. Με μόλις τρεις κινητήρες για όλη τη σεζόν, τα προβλήματα είναι σχεδόν απαγορευτικά, ειδικά σε αυτή τη φάση, διότι η ποινή θα είναι σχεδόν δεδομένο στη συνέχεια της σεζόν.

Ο 38χρονος επισημαίνει πως ακόμα είναι άγνωστο το αν οι μηχανικοί του θα σώσουν τον κινητήρα. Σήμερα θα εξετάσουν την κατάσταση και αύριο το πρωί θα γνωρίζουν καλύτερα αν αυτός θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί ξανά για τη συνέχεια του 3ημέρου.

Είχαμε κάποια προβλήματα και η ομάδα μού είπε να σταματήσω το μονοθέσιο. Ακόμα δεν ξέρουμε τι έγινε, αλλά θα το βρούμε. Το απόγευμα, θα έχουμε κάποια δουλειά να κάνουμε. Θα τα κοιτάξουμε όλα και θα το καταλάβουμε. Αύριο το πρωί θα έχουμε μια καλύτερη ιδέα. Δεν ένιωσα τίποτα πριν από το πρόβλημα και δεν ξέρω αν ο κινητήρας θα μπορέσει να σωθεί.

Όπως συμβαίνει αρκετές Παρασκευές, η Scuderia δεν ήταν τόσο ανταγωνιστική, αλλά αυτό δεν ανησυχεί τον Raikkonen, διότι πιστεύει ότι τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα αύριο.

Η μέρα δεν ήταν πολύ φυσιολογική. Αλλά, γενικά δε νομίζω ότι ήταν τόσο άσχημα τα πράγματα. Ο άνεμος το έκανε λίγο δύσκολο, αλλά το ξέρουμε αυτό, ότι αυτή την εποχή μπορεί να υπάρχουν τέτοιες συνθήκες. Η άσφαλτος ήταν ίδια με αυτή που είχαμε στις δοκιμές, αλλά προφανώς οι καιρικές συνθήκες είναι διαφορετικές.

Όλοι ξέρουμε πολύ καλά αυτή την πίστα, όμως κάθε φορά που ερχόμαστε εδώ ξεκινάμε από το μηδέν. Δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα και μάθαμε από αυτά, και ήταν αρκετά καλά τις περισσότερες φορές. Ίσως να μην είναι η καλύτερη Παρασκευή, όμως πιστεύω ότι λίγο-πολύ ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε.

  • Fαν1ς

    Λέγεται πως προχώρησαν σε αλλαγή mgu-h, τούρμπο και κινητήρα… .

    • Mitsos Ribopaido

      Σουπερ χαχα

  • Κούκος

    Κιμι και κινητήρας στην ίδια πρόταση δεν είναι για καλό πράμα. Όπως και να έχει θέλω να πιστεύω ότι η τύχη θα του γυρίσει στον αγώνα.

  • Κούκος

    Κιμι και κινητήρας στην ίδια πρόταση δεν είναι για καλό πράμα. Όπως και να έχει θέλω να πιστεύω ότι η τύχη θα του γυρίσει στον αγώνα.

  • Mitsos Ribopaido

    https://www.autosport.com/f1/news/135960/ferrari-changes-raikkonen-engine-as-precaution
    Eπιβεβαιώνω τον φανη.
    Αυτο δεν ειναι απαραίτητα κακο , ισα ισα την πρωτη μηχανη τωρα θα την έχουμε για τις παρασκευες να μην κουράζουν την καινουργια.
    Το δίλημμα ομως που προκύπτει είναι άλλο..

    1. Αλλαζεις μηχανη του σεμπ προληπτικά?

    2. Πας σε 4 μηχανές( λογικο) ολο το χρονο πλέον στον ραικκο να του δώσεις και παραπάνω αναβαθμισεις απο φετελ σε ισχυ ωστε να βοηθήσει την ομάδα , και γιατι οχι να πάρει και νικη ?

  • Mitsos Ribopaido

    https://www.autosport.com/f1/news/135960/ferrari-changes-raikkonen-engine-as-precaution
    Eπιβεβαιώνω τον φανη.
    Αυτο δεν ειναι απαραίτητα κακο , ισα ισα την πρωτη μηχανη τωρα θα την έχουμε για τις παρασκευες να μην κουράζουν την καινουργια.
    Το δίλημμα ομως που προκύπτει είναι άλλο..

    1. Αλλαζεις μηχανη του σεμπ προληπτικά?

    2. Πας σε 4 μηχανές( λογικο) ολο το χρονο πλέον στον ραικκο να του δώσεις και παραπάνω αναβαθμισεις απο φετελ σε ισχυ ωστε να βοηθήσει την ομάδα , και γιατι οχι να πάρει και νικη ?

    • Fαν1ς

      Κατά την γνώμη μου πας σε 4 κινητηριες μονάδες ασυζητητί….Μην ξεχνάμε πως σχεδόν όλοι θα δεχτούν ποινές. Θεωρώ σίγουρο λοιπόν πως μπαίνοντας σε 4ο κινητήρα σε ένα γκραν πρι τύπου (Όστιν) και πιθανώς με ποινές και σε άλλους οδηγούς δεν είναι και μεγάλο πλήγμα!! Όλα αυτά όμως είναι μακρινά….το σημαντικό είναι να παμε χωρίς μεγάλες απώλειες ως εκεί και σίγουρα χωρίς dnf!

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς! Να μπορούν να δώσουν και παραπάνω ισχύ σε αγώνες που θέλουμε το delta.. Επίσης να φέρουν και μια ακόμα αναβάθμιση ;)

  • Anestis Genk

    σκαμπιλίζει το πιστόνι