Μετά από μερικούς δύσκολους αγώνες, η Mercedes είχε ένα ιδανικό Grand Prix χθες, δείχνοντας ότι ήταν η κυρίαρχη ομάδα στη Βαρκελώνη. Ο Lewis Hamilton ξεκίνησε από την πρώτη θέση και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα, κάνοντας ουσιαστικά διαχείριση σχεδόν σε όλο τον αγώνα, καθώς δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο.

Το εκπληκτικό απόγευμα ολοκληρώθηκε από τη δεύτερη θέση του Valtteri Bottas, ο οποίος κράτησε με δυσκολία τα ελαστικά του μέχρι την καρώ σημαία, για το πρώτο φετινό «1-2». Ο Toto Wolff δεν μπορεί παρά να είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση της ομάδας του, ωστόσο ο Αυστριακός δεν κρύβει ότι υπήρχε μια ανησυχία για τα ελαστικά και την αντοχή τους, γι’ αυτό κι έβαλαν τον Hamilton στον 25ο γύρο για αλλαγή, παρόλο που ο Βρετανός δεν αντιμετώπιζε προβλήματα.

Η νίκη δεν είναι τόσο άνετη όσο δείχνει, επειδή την Παρασκευή και το Σάββατο τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα, και πήγαμε πολύ μακριά με τα ελαστικά του Valtteri. Είδαμε ένα flatspot που προκαλούσε δονήσεις και ήταν λίγο άσχημο. Αλλά, ο Lewis μπροστά ήταν πραγματικά απίστευτος. Η θέση στην πίστα είναι τόσο σημαντική. Όταν ο Lewis ήταν πίσω από τον Max, είχε πιο φρέσκα ελαστικά, αλλά είναι τόσο δύσκολο να προσπεράσεις εδώ.

Το εμπρός αριστερά ελαστικό του Sebastian ήταν πραγματικά σε άσχημη κατάσταση, έπρεπε να τον βάλουν μέσα (την πρώτη φορά) και ανησυχήσαμε λίγο επειδή μπορεί να είχαμε κλατάρισμα, έτσι βάλαμε κι εμείς τον Lewis μέσα μετά. Αλλιώς, θα μπορούσε να μείνει έξω, αλλά ένα ενδεχόμενο κλατάρισμα θα κατέστρεφε τον αγώνα σου. Πάντα ανησυχώ. Ήμασταν πολύ καλοί τον χειμώνα εδώ και, όταν φτάσαμε στην Αυστραλία, όλοι έλεγαν ότι η Mercedes θα κέρδιζε. Στη συνέχεια, όμως, είχαμε δύσκολους αγώνες.

Το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στο Μονακό, εκεί που παραδοσιακά η ανταγωνιστικότητα της Mercedes δεν είναι καλή. Έτσι, το αφεντικό των Γερμανών τονίζει ότι θα μπορούσε να είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία ο επόμενος αγώνας, αν και θεωρεί ότι η ομάδα του ξεδιπλώνει σιγά-σιγά όλο και περισσότερη απόδοση στην W09.

Ήμασταν πολύ καλοί εδώ, αλλά θα πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι και ταπεινοί. Το Μονακό θα μπορούσε να είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία. Είναι μια πίστα που πάντα δυσκολευόμασταν πολύ στο παρελθόν. Φαίνεται πως έχουμε επιστρέψει. Αλλά, ας περιμένουμε το Μονακό, που είναι κάτι διαφορετικό.

  • Akis-F1 FAN

    Ε αφού εκεί θα τρέξετε με τα κανονικά ελαστικά…ξέρει ο Τοτος τι τους περιμένει…

  • gronholm89

    RBR στο Μονακό…

  • Lefteris2432

    Λογικα η Ferrari εχασε το πλεονεκτημα με το μεταξονιο ποτε μαλλον η Red Bull θα βγαλει το φιδι απο την τρυπα. Ελπιζω να παρει και κατι θετικο η Mercedes και να μην ειμαστε χωμα οπως περσι.

    Υ.Σ. Ο Toto περσι δεν εκλεισε ματι το βραδυ μετα τις κατακτηριες στο Μονακο 2017 ειχε αναφερει σε μια συνεντευξη και ηταν απο τις χειροτερες του στιγμες.

    • Akis-F1 FAN

      Για μισό δέκατο έχασε την Pole πέρυσι ο Μποττας στο Μονακό στη θεωρηικά χειρότερη πίστα γι αυτούς…αν για τέτοια δεν κοιμάται ο Τοτος, σκέψου να ήταν στη φερράρι σε τίποτα Σιλβερστον ή Μοντσα πέρυσι…χαρακίρι θα έκανε ;-P

    • Akis-F1 FAN

      Για μισό δέκατο έχασε την Pole πέρυσι ο Μποττας στο Μονακό στη θεωρηικά χειρότερη πίστα γι αυτούς…αν για τέτοια δεν κοιμάται ο Τοτος, σκέψου να ήταν στη φερράρι σε τίποτα Σιλβερστον ή Μοντσα πέρυσι…χαρακίρι θα έκανε ;-P

  • προσπαθω να καταλαβω πως λειτουργουν και εχω κανει καποιες σκεψεις ..
    ισως η φερραρι εχει στήσει ετσι το μονοθεσιο ωστε να εχει μεγαλυτερη καθετη δυναμη στις χαμηλες ταχυτητες και γιαυτο την βολευουν τα ποιο παχια ελαστικα γιατι παραλληλα φαγωνονται ποιο γρηγορα και δεν θερμενονται με αυτο μαλλον κερδιζει στα σχετικα αργα κομματια περισσοτερο απο την μερκ .
    η μερκ μαλλον εχει στησει το αυτοκινητο να εχει μικροτερη καθετη δυναμη στα αργα κομματια για να χρειαζεται ποιο μιρκη ροπη στο κινητηρα και να εχει μεγαλυτερη ταχυτητα και καλυτερες επιταχυνσης αυτο τους ισως διατηρει λιγο καλυτερα τα ελαστικα αλλα τα παχια ελαστικα αφου δεν τρωγωνται θερμενονται οπως λενε και χανουν αποδοση ετσι εχουν ακομα χειροτερη αποδοση στα αργα κομματια και αρα ειναι συνολικα ποιο αργοι ..
    κατι ενδιαμεσω απο τους δυο πιστευω κανει η ρεντ μπουλ αφου μαλλον και ο κινητηρας ρενο δεν εχει υψηλή ροπη οπως της φερραρι .. αυτο εχει να κανει και με το κιβωτιο βασικα αλλα δεν ξερω αν υπαρχει καποιος περιορισμος σε αυτο
    τωρα η μακλαρεν μαλλον εχει χασει καπου το αεροδυναμικο παιχνιδη και παρολο που εχει καλη καθετη δυναμη στις στροφες αυτο το πετυχενει μαλλον με τροπο που δεν την αφηνει να αναπτυξη μεγαλες ταχυτητες ..
    αν βαλεις τωρα κατω σημειο προς σημειο ολες τις πιστες κανεις στατιστικα και βλεπεις τι σε βολευει και τι θα σε οδηγησει σε καλυτερα αποτελεσματα ετσι μαλλον η φερραρι περυσι ειχε υπολογισει λαθος τα αργα κομματια και τελικα δεν τις βγηκαν ολα ..φετος το ισως το μετριασε αλλα φετος μαλλον ο κινητηρας χρειαζετε ξεκουραση καπιες μερες ..