Τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος ήταν ο χρόνος του poleman, Lewis Hamilton, σε σύγκριση με την pole position του 2017, στην πίστα του Montmelo, για το ισπανικό GP. Ο Βρετανός με χρόνο 1:16.173 πήρε την 74η pole position στην καριέρα του, έσπασε την κυριαρχία των Ferrari στις κατατακτήριες και θα έχει δίπλα του τον teammate του, Valtteri Bottas, με μόλις 0,040 διαφορά.

Στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα ξεκινήσουν οι δύο Ferrari, με τους οδηγούς της ιταλικής εταιρίας να κάνουν τους ταχύτερους γύρους με τα μαλακά (soft) ελαστικά της Pirelli -και θεωρητικά πιο αργά- και όχι με τα supersoft όπως όλοι οι άλλοι οι οδηγοί στο Q3. Παρόλα αυτά, ο Vettel ήταν μόλις 0,132 δευτ. πιο αργός από τον Hamilton, με τον Raikkonen να κάνει ένα μικρό λάθος στον γρήγορο γύρο του, όντας τρία δέκατα πίσω από τον teammate του.

Πίσω τους, οι δύο οδηγοί της Red Bull με τον 20-χρονο Ολλανδό να ήταν μόλις 0,002 ταχύτερος από τον Daniel Ricciardo, αλλά η διαφορά με τον πρώτο ήταν 6,5 δέκατα. Ο Kevin Magnussen με την Haas ήταν και πάλι ο καλύτερος από τους υπόλοιπους, και θα έχει δίπλα του τον Fernando Alonso, που μπαίνει για πρώτη φορά φέτος στο Q3. Παρότι οι αναβαθμίσεις της McLaren έδειξαν να έχουν αντίκτυπο στην πίστα, η διαφορά από την κορυφή παραμένει τεράστια για την βρετανική ομάδα, καθώς ήταν 1,5 δευτ. πιο αργός.

Την δεκάδα ολοκληρώνουν οι Carlos Sainz και Romain Grosjean, με τους θεατές του αγώνα της Βαρκελώνης να έχουν δύο Ισπανούς οδηγούς στην πρώτη δεκάδα. Ο αγώνας ξεκινάει αύριο στις 16:10.

1Ο γύρος που έδωσε την pole στον Lewis Hamilton

2Τα highlight των κατατακτηρίων

3Αποτελέσματα

  • Βασιλης

    Περιεργες κατατακτηριες που σε κανουν να λες τι εγινε ακριβως εδω….1-2 για τις merc 3-4 ferrari και 5-6 η rbr
    Εγω σαν καχυποπτος θα αναρωτηθω το εξης…εκει που η merc δεν μπορουσε να παρει pole λογω ελαστηκων στους προηγουμενους αγωνες ξαφνηκα εκανε το 1-2 για τον αγωνα που η pirelli αλλαξε το παχος των ελαστηκων μετα απο παρατηρηση της merc
    Οσοι οδηγοι αλλαξαν στο q3 γομα και πηγαν σε soft βελτιωσαν την προηγουμενη προσπαθεια τους με την supersoft

    • an0nymouS

      ισχύει αυτό που λες με το πάχος;;; δεν το διάβασα κάπου γι αυτό..

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι ισχυει η μερκ κλαιγοταν συνεχεια και την πιεζε

  • Η Mercedes έκανε το 1-2 με εμφατικό τρόπο, έχοντας τον Lewis στην pole!!!!
    Η Ferrari στις θέσεις 3-4 και μάλλον η ιταλική ομάδα έχει επηρεαστεί αρκετά από την απαγόρευση της FIA σχετικά με την καύση λαδιού στις κατατακτήριες.
    Η RBR στις θέσεις 5-6.
    Η Haas πολύ καλή και αποδεικνύει ότι η αμερικανική ομάδα έχει πολύ καλό μονοθέσιο και ελπίζω αύριο να μετουσιώσει σε βαθμούς την δυναμική του αυτοκινήτου της.
    Η McLaren στο Q3 με τον Alonso ενώ ο Vandoorne έμεινε εκτός στο Q2.
    Η Renault με τον Sianz jr. στην δεκάδα ενώ ο Hulkenberg έμεινε εκτός από το Q1.
    Η STR μία καλή εμφάνιση με τον Gasly στο Q2 ενώ ο Hartley ήταν στα box
    Η F.I. από το βάθρο του Baku στην πραγματικότητα της Ισπανίας.
    Η Sauber με τον Leclerc στο Q2 ενώ ο Ericsson στις γνωστές του επιδώσεις.
    Η Williams ακόμα μία φορά απογοήτευσε.

    • Ahilleas Tsikelis

      Εφαρμόστηκε τελικά η σκέψη της ΦΙΑ για την καταναλάσω λαδιού στις κατατακτήριες?

    • Ο Τομπάζης σε δηλώσεις του είχε πει ότι, η εφαρμογή του κανόνα για την κατανάλωση λαδιού θα γίνει άμεσα.
      Προσωπικά, έχω μείνει σε εκείνες τις δηλώσεις, πάντως λέγεται ότι οι ομάδες εδώ και 2 εβδομάδες προσπαθούν να προσαρμόσουν τους κινητήρες τους στις νέες “σκέψεις” της FIA.
      Πάντως, διαβάζω και σχόλια άλλων αναγνωστών για τα Pirelli και τα ελαστικά που η Mercedes τα κάνουν και δουλεύουν με ευκολία.

    • Lefteris2432

      Ε ναι πρεπει να υπαρχει και μια δικαιολογια καθε φορα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Αυτο με τα ελαστικα αληθεύει.Χθες καποιος στα fp στα σχολια το ανελυσε σωστα.Το ζητούσαν απο το χειμώνα και η μερσεντες και η ρεντ μπουλ.Ως ενα βαθμο φαντάζει λογικό.Η πιρελλι τα εχει κάνει μ@@@@ πλεον και προσπαθει να ικανοποιησει ολους.Φήμες για δοκιμες το 2013 με την μερκ(ο αντιλογος οτι ηταν δημοσια προσκληση αλλα κανεις δεν πηγαινε) ,κανει μετα πιο φαρδια ελαστικα,μετα παει και τα κάνει ολα μία βαθμιδα πιο μαλακα….δίνει ετσι πλεονεκτημα στη φερραρι(στο τελευταιο βημα) και επειδη ισως το παρακανε(οπως φανηκε στις δοκιμες) λεει ΟΚ παρτε τα ελαστικα που ζητατε οι αλλοι 2 για 3 αγωνες στην σεζον….Προσωπικα το βλέπω σαν ενα πρωταθλημα παροδία,και οποιος και αν το παρει πιστευω οτι ειναι συμφωνημενο απο πριν…η μερκ στο μπακου ηταν 1 σεκ πισω απο το περσινο μονοθεσιο της και με 1 πτερυγιο στη βαρκελωνη ξύπνησε…..(θα ξανακοιμηθει θα δειτε)

    • Lefteris2432

      Λες και εσεις δεν εχετε κανει δοκιμαστικα με τα pirelli και προσφατα κιολας.

    • Ahilleas Tsikelis

      Μερσεντές υποστηρίζω,αλλα το φετινο πρωταθλημα βλέπω οτι απλα το χαρίζουμε…..

    • Fαν1ς

      Δεν ξέρω αν η Mercedes πήρε την πολ λόγω ελαστικών αυτό που ξέρω ομως είναι πως φαίνεται περίεργο που έγινε αυτή η αλλαγή στην γόμα των ελαστικών την οποία μονο οι Γερμανοί ζητούν από το 2014 κιόλας που κυριαρχούσαν…..Επισημα το δικαιολογησαν ως μέτρο αποφυγής υπερθερμανσης!!! Και ρωτάω εγώ σαν απλός θεατής…..Ειναι τόσο σοβαρό θέμα η υπερθέρμανση ώστε να το κάνεις για λόγους ασφαλείας; Αν είναι θέμα ασφάλειας πάω πάσο! Αλλά αν εχουν τόσο σοβαρό προβλημα ωστε να τα αλλάξεις για 3 γκραν πρι θα πω Pirelli είσαι απαράδεκτη που μετά από τόσα χρόνια ξαφνικά λες πως τα ελαστικά σου δεν είναι ασφαλή!!! Αν δεν ισχύει τπτ παραπάνω τότε νομίζω πως κοιτάς να ικανοποιησεις όλους τους διεκδικητές του πρωταθλήματος ώστε να κρατήσεις τις ισορροπίες! Γρα φω κάτω από το σχόλιο σου Γτ θα με ενδιέφερε η τοποθέτηση σου……Ευχαριστώ

    • Βασιλης

      Φετος το προβλημα της merc με τα ελαστηκα ειναι η υπερθερμανση και το αντιθετο…δεν μπορουν να τα κρατησουν στον σωστο παραθυρο λειτουργιας…..καμια αλλη ομαδα δεν εχει διαμαρτυριθει οπως η merc για αυτον τον λογο….και ακομα καλυτερα δεν γινεται η ferrari που παραδοσιακα ολα τα χρονια βολευεται με τις ποιο μαλακες γομες ξαφνηκα μετα την αλλαγη να κανει ταχυτερους γυρους με ποιο σκληρη γομα…και να συμβαινει το αντιστροφο στην merc

    • Fαν1ς

      Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες…. Το θέμα είναι πως οι ομάδες πάντα θα διαμαρτυρονται ανάλογα με το ποιος ακολουθεί και όλοι θα ζητούν τα ελαστικά να είναι πιο κοντά στα θέλω τους!!! Απ την στιγμή όμως που έχεις έναν προμηθευτή και φτιάχνει ένα συγκεκριμένο ελαστικό, το οποίο να δεχτώ πως βολεύει την Ferrari, Γτ μεσουσης της χρονιάς και για συγκεκριμένους αγώνες το αλλάζεις;

    • Βασιλης

      Δεν ειναι αν βολευει την ferrari η οχι…ειναι οτι δεν κανεις καμια αλλαγη επειδη απλα το ζηταει μια ομαδα….

    • Fαν1ς

      Αυτό λέω και εγώ…. Καμία αλλαγή!Γτ οι αλλαγές μέσα στην χρόνια θεωρούνται υποπτες

    • Fαν1ς

      Αυτό λέω και εγώ…. Καμία αλλαγή!Γτ οι αλλαγές μέσα στην χρόνια θεωρούνται υποπτες

    • Βασιλης

      Δεν ειναι αν βολευει την ferrari η οχι…ειναι οτι δεν κανεις καμια αλλαγη επειδη απλα το ζηταει μια ομαδα….

    • Ξέρουμε πολύ καλά ότι, η FIA κάνει ότι της υποδείξει η FIA…………
      Στις “νόμιμα” παράνομες δοκιμές της Mercedes στην Ισπανία το 2013, η ομάδα του Brackley ήταν υπόλογη στην ομοσπονδία για την επιλογή του Brawn να ζητήσει από την ιταλική φίρμα αυτές τις δοκιμές.
      Όμως, η απόφαση του ποινικού συμβουλίου της FIA για τις δοκιμές ήταν ότι, καθώς ναι μεν ήταν παράνομο το τριήμερο τεστ, λόγω του ότι έγιναν δοκιμές σε μη επιτρεπτή ημερομηνία από την FIA, έτρεχαν οι Rosberg και Hamilton με την W04 και όχι δοκιμαστές της γερμανικής ομάδας όπως όριζαν οι κανόνες εκείνη την εποχή, δέσμευσαν πίστα με παρουσία θεατών εντός αυτής.
      Επιπλέον, η Pirelli είχε ολόκληρο το επιτελείο δοκιμών στην πίστα μαζί με τα ανώτερα στελέχη αυτής και αποφάσισε να κάνει τις δοκιμές γνωρίζοντας ότι συμμετέχει σε παράνομες δραστηριότητες.
      Ακόμα, κατά την ακρόαση της FIA στο Παρίσι ο ίδιος ο Brawn ομολόγησε ότι αυτός ήταν ο άνθρωπος που πήρε την απόφαση για το συγκεκριμένο τεστ.
      Τελικά, η απόφαση της FIA για την Mercedes ήταν να την τιμωρήσει με ένα χρηματικό πόσο και με μία τιμωρία αναστολής.
      Δηλαδή, να είχαμε να λέγαμε, καθώς το τεστ των υπολοίπων ομάδων έγινε στο Silverstone με οδηγούς δοκιμαστές και το κυριότερο οι ομάδες δεν πήραν τα αποτελέσματα του τεστ κάτι που η Mercedes μπόρεσε να το κάνει και το κυριότερο πρόβλημα για εμένα εντοπιζόταν ότι στην Ισπανία η ομάδα του Brackley είχε όλους το δυναμικό της Pirelli να δουλεύει για εκείνη, ενώ στην Αγγλία οι τεχνικοί των Ιταλών ήταν μοιρασμένοι σε όλες τις ομάδες.
      Γενικά, η Pirelli στην παρουσία της στην F1 από το 2011 όταν και επέστρεψε στο sport αφήνει αρνητικές εντυπώσεις με την γενική της παρουσία, κάνει αμφισβητούμενες κινήσεις (το 2012 επέλεξε να αλλάξει τη δομή των ελαστικών της από ατσάλι σε κέβλαρ, πράγμα που έδωσε τεράστιο αβαντάζ στην RBR, η οποία στους πρώτους αγώνες δεν μπορούσε να τρέξει στο μέγιστο επίπεδο κάθετης δύναμης στην RB8, καθώς το μονοθέσιο της ομάδας του Milton Keynes προκαλούσε υπερθέρμανση στα ελαστικά του), και η γενικότερη γνώμη των οπαδών είναι άσχημη.
      Η γνώμη μου για όλα αυτά είναι ο ανταγωνισμός σε επίπεδο ελαστικών, με την εισαγωγή και άλλου κατασκευαστή ή και κατασκευαστών ώστε να εξαρτώνται όλα από τους κατασκευαστές και όχι από την FIA, η οποία δίνει τις κατευθυντήριες στον τρόπο κατασκευής των ελαστικών και οι Ιταλοί ΑΠΛΑ εκτελούν………………….
      Ειλικρινά, μου έχουν λείψει εποχές που Michelin και Bridgestone είχαν απίστευτες κόντρες τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.

      Υ.Γ. Θέλω να σου ζητήσω μία συγνώμη για το πολύ μεγάλο σχόλιό μου, αλλά δεν θα μπορούσα να εκφράσω με λιγότερα λόγια την σκέψη!!!!!!

    • LJ

      Φίλε Μιχάλη έγραψες το καλύτερο σχόλιο για τα ελαστικά και τον ανταγωνισμό. Με έβγαλες απο το κόπο να γράψω και να γίνω πάλι κακός.

      Το θέμα ειναι απλό. Οταν εχεις ενα προμηθευτή αυτά θα γίνονται. Βάλε 2-3 και δες εκει ανταγωνισμό. Δεν μπορώ να καταλάβω γτ έχουμε ενα αποκλειστικό προμηθευτή εδω και τόσα χρόνια;!

  • Κούκος

    Τώρα μόλις ξεκίνησε το πρωτάθλημα!!!

  • Ahilleas Tsikelis

    Αν και Μερσεντες,το φετινο πρωταθλημα πρέπει να είναι τρομερή μαιμουδιά.Στο Μπακου η Μερκ εχανε στο κλειστό κομματι και στη Βαρκελώνη πυροβολάει και με τους δύο οδηγους…..επισης δεν εφερε και καμία αναβάθμιση,ενα πτερύγιο ολο κι ολο διπλα στους μπροστα τροχους……

  • Πάντως, στην Ισπανία έχουμε τις πρώτες φήμες σχετικά με τις μεταγραφές των οδηγών για το 2019.
    Λέγεται ότι, ο Leclerc πιθανώς να ενταχθεί στην Haas.
    Η Renault θέλει τον Sainz jr. και έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με την RBR για πιθανό σπάσιμο συμβολαίου με την ομάδα του Milton Keyens.
    Επίσης, ο Wolff δήλωσε ότι ο Ricciardo είναι ευπρόσδεκτος στο Brackley, ενώ ο Button προτείνει και στον Αυστραλό την Ferrari ως την καλύτερη λύση.

    • LJ

      Αρα μένει ο Κίμι ακόμα μια χρόνια;

  • Yiannis P

    Ξύπνησε η Μερκ;;

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν γινεται να τρακαρει συνεχεια ο Μαξ για να εχει ενδιαφερον το πρωταθλημα,η μερκ ξυπνησε,και θα κοιμηθει ξανα……

    • mtifosi

      Οχι η pirelli ξυπνησε…

  • Akis-F1 FAN

    Το έκανε πάλι το θαύμα της η Pirelli όπως και το 2013 και ξελάσπωσε τη Μερκ. Παρ’ όλα αυτά ήτα ωραίες κατατακτήριες, η Μερκ ήταν πολύ δυνατή και επέστρεψε στις pole, η φερράρι ευτυχώς όταν είδαν ότι αποδίδουν καλύτερα με τη soft άλλαξαν γόμα, ο Σεμπ έφτασε πολύ κοντά στο τέλος, πραγματικά το έστιψε το μονοθέσιο. H rb επίσης φαίνεται πολύ καλή αύριο θα είναι φοβερός ο αγώνας με τις 3 τοπ ομάδες τόσο κοντά. Μαγκνουσεν ξανά πολύ δυνατός, όπως και η Μακλαρεν…τελικά δούλεψαν οι αναβαθμίσεις. Αύριο νομίζω είναι “ανάγκη” να περάσει ο Σεμπ τον Μποττας στην εκκίνηση γαιτί αλλιώς θα παίξει άμυνα για τον Χαμ όπως πέρυσι και θα πάει περίπατο η νίκη.

    • filip

      Μόνο εγω βλέπω πως η Φερραρι έκανε πατάτα με τις γόμες; Για μένα φαίνεται αυτονόητο αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ. Πιστεύω πως είχαμε εύκολα την πολ.
      Η βελτίωση στον τελευταίο γύρω ειναι κάτι που δεν οφείλεται μόνο στην γόμα αλλά στο γεγονος οτι μόνο τότε ανεβάζουν στο πραγματικό τιυ όριο τον κινητήρα.
      Έχανε αρκετό χρόνο στα δυο πρώτα σεκτορς και κέρδιζε αρκετά στο τρίτο, το οποίο αν δεν κανω λάθος, είναι το πιο αργό. Πράγμα που δεν αποδεικνύει απαραίτητα όφελος απο την γόμα. Η Φερραρι έχει καλή αεροδυναμική, θα κερδιζε πολύ περισσότερο στα πρωτα κομμάτια με την ΣΣ

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτη η περιεργεια μας καιει ολους

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτη η περιεργεια μας καιει ολους

    • Akis-F1 FAN

      Αποκλείεται να κάναν τέτοια πατάτα. Ετσι και αλλιώς νομίζω έχουν το ίδιο mode σε όλο το Q3 αλλά και λίγο ακόμα να ανεβάζουν δεν παίζει να βρήκαν 1 sec από αυτο. Ο Σεμπ πρώτο γύρο στο q3 με ss έκανε 1.17.2 και με soft έκανε 1.16.3 και στο q2 είχε κάνει 1.16.8 άρα σίγουρα δεν έφταιγε το mode. Το πρόβλημα που είχαν με τα ss πρέπει να ήταν ότι είχαν “τελειώσει” όταν έφταναν στο τρίτο σεκτορ για αυτό με τα soft ήταν πιο γρήγοροι. Προσωπικά δε νομίζω ότι μπορούσαν να πάνε πιο γρήγορα με τα ss.

    • Akis-F1 FAN

      Αποκλείεται να κάναν τέτοια πατάτα. Ετσι και αλλιώς νομίζω έχουν το ίδιο mode σε όλο το Q3 αλλά και λίγο ακόμα να ανεβάζουν δεν παίζει να βρήκαν 1 sec από αυτο. Ο Σεμπ πρώτο γύρο στο q3 με ss έκανε 1.17.2 και με soft έκανε 1.16.3 και στο q2 είχε κάνει 1.16.8 άρα σίγουρα δεν έφταιγε το mode. Το πρόβλημα που είχαν με τα ss πρέπει να ήταν ότι είχαν “τελειώσει” όταν έφταναν στο τρίτο σεκτορ για αυτό με τα soft ήταν πιο γρήγοροι. Προσωπικά δε νομίζω ότι μπορούσαν να πάνε πιο γρήγορα με τα ss.

    • Mitsos Ribopaido

      Μα γινεται να μην βγαζει ενα γυρο . ;;;Ποσο αλλαξαν οι συνθηκες;

    • Akis-F1 FAN

      Πραγματικα΄δεν ξέρω, αλλά αυτό ελεγαν και οι εκφωνητές και είναι και λογικό αν κοιτάξεις και τα σεκτορ.

    • Mitsos Ribopaido

      Οτι καναμε ομως τετοιο χρονο με σοφτ λεει πολλα

    • Akis-F1 FAN

      Σίγουρα, αλλά αν ξεκινάς τρίτος και δεν μπορείς να κάνεις την ss να δουλέψει, ό,τι και να λέει, το ΣΚ δε σου το σώζει ;-P

    • Mitsos Ribopaido

      Πιο ζεστα λενε για αυριο και επειδη βρεχει τωρε θα καθαρισει η πιστα. Νομιζω θα δουμε μαχη

    • filip

      Θεωρώ δεδομένο πως οι τελευταίοι γύροι είναι με αλλο mode, για όλους. Εχω την εντύπωση πως και τα δύο Φερράρι κανανε λάθος στο πρώτο τους πέρασμα. Σε κανένα σημείο του τριημέρου δεν φάνηκε κάτι διαφορετικό ή παράλογο σχετικά με την απόδοση των ελαστικών γενικά, και ειδικά της Φερραρι. Ήταν δεδομένο, βάση του πως πηγαίνουν οι χρόνοι απο q1 σε q3 πως χρόνοι θα κατέβαιναν αρκετά δευτερόλεπτα. Εγω περίμενα ισως κ κατω απο 1,16

    • Akis-F1 FAN

      Ο Σεμπ στον πρώτο γύρο είπε ότι έχασε λίγο χρόνο στην πρώτη στροφή, αλλά και πάλι θα έπρεπε να ήταν πολύ πιο γρήγορος ο γύρος. Στο τέλος είχε συννεφιάσει κιόλας και έπεσε αρκετά η θερμοκρασία της πίστας, ίσως για αυτό να δούλευαν καλύτερα τα σκληρά. Πατάτα όμως δε νομίζω να έκανε η φερράρι με τόσα δεδομένα που έχει…καταρχάς είναι στάνταρ διαδικασία την έχουν κάνει εκατοντάδες φορές…σήμερα έτσι ξαφνικά τους έπιασε να βάλουν την πιο σκληρή γόμα για το q3 ? Κάτι βλέπανε…

    • filip

      Προφανώς και βλέπουν τα δεδομένα, αλλά αυτα που λέω ειναι με δεδομένο πως με 150 χιλιοστά ησουν πρώτος. Δεν χρειαζοταν να κανει θαύματα. Νομίζω την ξεφορτωθηκαν πολύ εύκολα. Εστω να δοκίμαζε ο ένας απο τους δυο

    • Akis-F1 FAN

      Να δοκίμαζε ο ένας από τους δύο θα ήταν μα λύση, αλλά σκέψου να το έκαναν και ο Κιμι να κατέληγε πίσω από τον Σεμπ…θα βγαίναν στο δρόμο με τσουγγράνες οι φαν του.

    • an0nymouS

      γενικά φίλε πολυ περίεργα τα πράγματα με τις γόμες σήμερα.. βγαίνει ο χάμιλτον με πολύ μαλακή και οι άλλοι με μαλακή γόμα να τον χτυπήσουν;;;

      κάτι δεν στέκει..

      δεν τους ταίριαζε η πολύ μαλακή γόμα και το έκαναν;;; και αν ναι γιατί; αφού η φεράρι πάντα με την πιο μαλακή τα πάει καλύτερα.. τι άλλαξε σήμερα ξαφνικά;;;

    • filip

      Εντάξει, έγιναν και οι αλλαγές στο πάχος της αυτή τη φορά, αλλά γενικά φέτος, το έχω παρατηρήσει από την αρχή, δεν υπάρχει καμία λογική με τις γόμες. Κανένα λογικό συμπέρασμα δεν βγαίνει, ούτε κάποια ασφαλής πρόβλεψη μπορεί να γίνει.

    • Mitsos Ribopaido

      Εξαρταται απο την διαχειριση , νομιζω οτι οι γομες δεν θα αντεξουν καθολου.

    • filip

      Το πρόβλημα ειναι πως αντέχουν πολύ :Ρ
      Αντί να συζητάμε για τα μονοθέσια και τους οδηγούς μιλάμε για τις γόμες. Ουτε για το μνημόνιο τόση κουβέντα χαχαχα
      Είναι τραγικό

    • Mitsos Ribopaido

      Αντεχουν πολυ? Εδω οι μιντιουμ μετα απο 20 γύρους ηταν λες και τις πηδηξε ο τσακ νορις

    • filip

      Μόνο εγω βλέπω πως η Φερραρι έκανε πατάτα με τις γόμες; Για μένα φαίνεται αυτονόητο αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ. Πιστεύω πως είχαμε εύκολα την πολ.
      Η βελτίωση στον τελευταίο γύρω ειναι κάτι που δεν οφείλεται μόνο στην γόμα αλλά στο γεγονος οτι μόνο τότε ανεβάζουν στο πραγματικό τιυ όριο τον κινητήρα.
      Έχανε αρκετό χρόνο στα δυο πρώτα σεκτορς και κέρδιζε αρκετά στο τρίτο, το οποίο αν δεν κανω λάθος, είναι το πιο αργό. Πράγμα που δεν αποδεικνύει απαραίτητα όφελος απο την γόμα. Η Φερραρι έχει καλή αεροδυναμική, θα κερδιζε πολύ περισσότερο στα πρωτα κομμάτια με την ΣΣ

    • filip

      Σήμερα είμαι περισσότερο σίγουρος οτι η Φερράρι έκανε βλακεία.
      Με τα ΣΣ ο Φετελ ηταν 4 δέκατα πιο αργός απο τον Φερσταπεν, ενω κανονικά έπρεπε να είναι άλλα τόσα μπροστά του.
      Επίσης, οι Ρεντ Μπουλς δεν βελτιωσαν με τα μαλακά τους καλους χρόνους που κάνανε με τα ΣΣ.

  • Lefteris2432

    Συγχαριτηρια στον Lewis!

    • Βασιλης

      Δωσε και ενα congrats στην pirelli

  • Maleas George

    Αγαπημένη Pirelli, άλλη μια χρονιά άχρηστα και τελείως παράλογα ελαστικά, από τη στιγμή που οι οδηγοί χρησιμοποιούν τη soft αντί της supersoft και πάνε ταχύτερα, ε πρέπει επιτέλους να προβληματιστούν ότι κάτι δεν κάνουν καλά!!

    Η Merc φαινόταν δυνατή από τις δοκιμές και πήρε την pole, αλλά αύριο είναι άλλη ιστορία. Αν και σε αυτήν την πίστα δεν είναι εύκολα τα προσπεράσματα, και μάλλον θα έχουμε πάλι το βαρετό 1 pit stop… Μεγάλη ευθεία μέχρι την 1η στροφή, για να δούμε…

  • Nerazzuro21

    Τελείως τυχαία η μόνη ομάδα που κατάφερε να κάνει τα καινούργια supersoft να δουλεύουν ήταν η Merc. Οι υπόλοιποι δεν ήξεραν ποια ελαστικά να βάλουν.

    Anyway, η Merc επιβεβαίωσε τη δυναμική που είχε από τα ελεύθερα και έκανε το 1-2. 3-4 και 5-6 για Ferrari και RBR. Καλή εμφάνιση από Haas και Sainz. Αναμενόμενη επιστροφή στις πίσω θέσεις για Force India και Williams.

    Βελτίωση για τη Macca στο qualifying και επιτέλους είσοδο στο Q3 για τον Alonso. Βελτιωμένος ο Van που έμεινε οριακά εκτός Q3. Δεν μπορώ να καταλάβω την επιλογή να ξεκινήσει με τα ss ο Ισπανός όταν οι χρόνοι με αυτή τη γόμα είναι άθλιοι. Μέχρι και η medium ήταν πιο γρήγορη από τη supersoft στο Q1 για τη McLaren.

    • LJ

      Για ποια βελτίωση μιλάμε; Αν δεν ήταν το πρόβλημα του Hul πάλι εκτως θα ήμασταν, σωστα; Ειμαστε πίσω απο την Hass και μπροστά απο την STR. Anyway δε θέλω να τα βλέπω ολα ασχημα, σίγουρα το πρώτο Top 10 ειναι κατι ευχάριστο ελπίζω σε ενα καλο αγώνα αυριο -ισως- με βροχή.

    • Nerazzuro21

      Όταν η υψηλότερη θέση στο qualifying μέχρι στιγμής είναι η 13η θέση η 8η θεωρείται βελτίωση. :P Είναι ικανοποιητική; Όχι βέβαια. Πιθανότατα ο Hulk θα κρατούσε έξω τον Alonso από το Q3 αν δεν είχε προβλήματα. Όχι όμως επειδή η Renault θα ήταν πιο γρήγορη αλλά επειδή οι δικοί μας φωστήρες του έβαλαν τη supersoft ενώ έβλεπαν ότι δε δουλεύει. Στη δεύτερη προσπάθειά του στο Q2 ο Ισπανός κέρδιζε ήδη δύο δέκατα στα δύο πρώτα κομμάτια με τη soft αλλά στο τρίτο έπεσε πάνω στη κίτρινη σημαία λόγω Grosjean που του χάλασε το γύρο. Χωρίς βροχή ή αυτοκίνητο ασφαλείας νωρίς για να ξεφορτωθεί τη supersoft δύσκολα τα πράγματα στον αγώνα.

    • LJ

      Ηθελα να σου το πω αυτο για την μαλακή χτες αλλά το ξέχασα γτ ήταν βραδυ. Φάνηκε ότι έκανε μια προσπάθεια με τα SS έτσι για να την κανει (και μάλιστα δεν ξερω ποσο χρησιμοποιημένα ήταν που σημαίνει ακόμα περισσοτερο δραμα στον αγώνα) και μετα πήγαινε για τον καλο γύρο με την μαλακή. Αλλά με τον Gro δεν του έκατσε.

      Πάντως βροχή δεν βλέπω να έρχεται!

  • mtifosi

    Συγχαρητηρια στην ομαδα της pirelli, ε συγνωμη την mercedes,για αυτην την φοβερη επιδοση. Πραγματικα τα νεα ελαστικα εφαρμοσαν καταπληκτικα. Να δουμε η επομενη παραγγελια πως θα ειναι…αναλογα τα κεφια

  • YiannisP

    Εγκληματική οργάνωση και στην F1 :P

  • το οτι εκανε η μερκ ενα ελαχιστα ποιο γρηγορο περασμα με τα κοκκινα δεν σημαινει οτι τα εκανε και δουλεψαν τελεια … γιατι θεωρητικα η διαφορα επρεπε να ειναι μεγαλυτερη .. απο την αλλη οταν η μερκ ειναι μπροστα εχει κανει πουστια ενω οταν ειναι η φερραρι ειναι με την αξια της … γιατι δεν λετε και το αντιθετο οτι πριν η φερραρι ηταν μπροστα εξαιτιας της πιρελι ;;; ενω σε ολα αυτα αφαιρουμε και την αξια του οδηγου … απο εκει και περα καλη προσπαθεια για την μακλαρεν αλλα εξακολουθει να ειναι πισω αν και σημερα δειχνει οτι ο αλονσο και μονο μπορει να την βαλει στην τετραδα διαφορετικα πιστευω θα ηταν πολυ ποιο πισω …

    • Ahilleas Tsikelis

      Οι τιφοζι κατηγορουν την πιρελλι, η πιρελλι όμως έκανε ολες τις γομες μια κλιμακα πιο μαλακές απο περυσι(δν ειναι σκανδαλο?) ,στις χειμερινες δοκιμες γκρινιαξε η μερκ και ρεντ μπουλ και για 3 αγωνες τους εδωσε λαστιχα πιο διορθωνουν αυτο που εκανε για να μην φωναξουν.Απλο φαινεται

    • Βασιλης

      Η αφορμη ειναι η αλλαγη που εκανε η pirelli μετα την πιεση της merc…αν η merc επαιρνε pole χωρις καποια αλλαγη στις γομες εγω προσωπικα θα ελεγα οτι η merc εχει αφησει τα προβληματα που ειχε και βρηκε λυση…..δεν γινεται ολα τα μονοθεσια να βελτιωνουν με την soft και οχι με την supersoft εκτος απο την merc

    • απλος θεωρω πολυ μικρη την διαφορα ..δεν λεω οτι ολα με τα λαστιχα ειναι καλα … ειδικα στον ενα γυρο δεν μπορει να βγει συμπερασμα ..αλλα αν ειναι ετσι οπως λες τοτε αυριο η φερραι θα εχει πλεονεκτημα οποτε μενει να δουμε ..

    • Βασιλης

      Δεν πιστευω οτι ειναι το θεμα της μικρης διαφορας αλλα περισσοτερο πως ηρθε αυτη….τα 4 χιλιοστα ποιο λεπτο ελαστικο μεταφραζεται σε 7-10 βαθμους χαμηλοτερη θερμοκρασια(διαβασα στο twiiter) οποτε δεν υπαρχει θεμα υπερθερμανσης για την merc….η συζητηση που κανουμε πιστευω θα φανει ειτε αυριο ειτε στον επομενο αγωνα που γυρναμε στα κανονικα ελαστικα

    • Βασιλης

      Δεν πιστευω οτι ειναι το θεμα της μικρης διαφορας αλλα περισσοτερο πως ηρθε αυτη….τα 4 χιλιοστα ποιο λεπτο ελαστικο μεταφραζεται σε 7-10 βαθμους χαμηλοτερη θερμοκρασια(διαβασα στο twiiter) οποτε δεν υπαρχει θεμα υπερθερμανσης για την merc….η συζητηση που κανουμε πιστευω θα φανει ειτε αυριο ειτε στον επομενο αγωνα που γυρναμε στα κανονικα ελαστικα

    • Akis-F1 FAN

      Δηλαδή τυχαία όταν άλλαξαν τα ελαστικά η Μερκ κατάφερε να τα κάνει να δουλέψουν και όλο το υπόλοιπο γκριντ είναι πιο γρήγορο με τα soft, αλλά η Φερράρι έκλεβε όταν ηταν μπροστά επειδή έτσι.

    • δεν ειπα οτι εκλεβε η φερραρι … ουτε οτι κλεβει ποτε κανεις … καποιοι αλλοι λενε οτι εκλεβε η μερκ 4 χρονια τωρα … απο εκει και περα ειναι γελιο το ολο σκηνικο με τα λαστιχα … αλλα δεν φταει μονο η πιρελι .. ας βρουνε μια μεση λυση να τελειωνουμε … αλλα και παλι τα μερικα δεκατα δεν μπορει παντα να ειναι η διαφορα των μονοθεσιων ή των ελαστικων … μπορει να ειναι και η διαφορα των οδηγων αυτο ηθελα να πω σαν κύριο σχολιο ..

    • Akis-F1 FAN

      Απλώς το θέμα είναι ότι κάθε φορά που η Μερκ ζορίζεται, τη βοηθάει η pirelli. Το έκαναν ο 2013 με τις παράνομες δοκιμές και φαίνεται να έγινε και τώρα με την αλλαγή του πάχους της γόμας. Αν δεν είχε καμμία αλλαγή και ερχόταν η Μερκ εδώ και ήταν ταχύτερη, όλοι μπράβο θα της έλεγαν, αλλά τώρα είναι τέρμα ύποποπτο αυτό που έγινε. Για το άλλο που λες για τους οδηγούς δε νομίζω ότι “κολλάει” στις σημερινές κατατακτήριες…4 εκατοστά διαφορά είχαν οι 2 Μερκ…ίσως ο Σεμπ πήρε και κάτι παραπάνω αν σκεφτεις ότι ο Κιμι με φρέσκο κινητήρα είναι 3 δέκατα πίσω του.

    • morbid

      Μέχρι τον προηγούμενο αγώνα έλεγες σαν συνομοσιολόγος ότι το πρωταθλημα ειναι στημενο,και δεν γίνεται η Mercedes να ειναι πιο αργοί 1 δευτ. το Μπακου.Σήμερα που είναι 3 δευτ.πιο γρήγοροι,τι εγινε;Οι αλλαγές στα ελαστικά εγιναν ξεκαθαρα για την Merceds.A,επισης οι πρόσφατε δοκιμές της Ferrari δεν έγιναν για φετινά ελαστικά.

    • morbid

      Μέχρι τον προηγούμενο αγώνα έλεγες σαν συνομοσιολόγος ότι το πρωταθλημα ειναι στημενο,και δεν γίνεται η Mercedes να ειναι πιο αργοί 1 δευτ. το Μπακου.Σήμερα που είναι 3 δευτ.πιο γρήγοροι,τι εγινε;Οι αλλαγές στα ελαστικά εγιναν ξεκαθαρα για την Merceds.A,επισης οι πρόσφατε δοκιμές της Ferrari δεν έγιναν για φετινά ελαστικά.

    • κοιταξε να δεις την βασικη μου σκεψη δεν την αλλαζω … απλος ειπα να παρω μερος στην συζητηση χωρις να αναφερω αυτο που εξαρχεις πιστευω αλλα επειδη δεν βλεπω να το συμεριζεστε ειπα να το αφησω για μενα χαχαα.. κατα τα αλλα εχει δρομο ακομα το πρωτοθλημα μπορει απλος να φταει ο καιρος και οχι τα λαστιχα μπορει αυριο με τα κιτρινα ο χαμ να μην μπορει να παει και να το περασει ο φεττελ θα δουμε ….

    • κοιταξε να δεις την βασικη μου σκεψη δεν την αλλαζω … απλος ειπα να παρω μερος στην συζητηση χωρις να αναφερω αυτο που εξαρχεις πιστευω αλλα επειδη δεν βλεπω να το συμεριζεστε ειπα να το αφησω για μενα χαχαα.. κατα τα αλλα εχει δρομο ακομα το πρωτοθλημα μπορει απλος να φταει ο καιρος και οχι τα λαστιχα μπορει αυριο με τα κιτρινα ο χαμ να μην μπορει να παει και να το περασει ο φεττελ θα δουμε ….

    • an0nymouS

      βασικά φίλε είναι λάθος να αλλάζεις τις γόμες στην διάρκεια του πρωταθλήματος.. αφού το ξεκίνησες με συγκεκριμένες γόμες τις αφήνεις μέχρι το τέλος.. δεν αλλάζεις την σκληρότητα επειδή το ζήτησε κάποιος η επειδή σου κ@*λσ3..

      το καταλαβαίνεις και συ ότι είναι λάθος έτσι;;;

      εγώ δεν ήξερα ότι έγινε αυτό το θέμα με τις γόμες.. και βλέπες τις κατατακτήριες και βλεπω τον Χάμιλτον να βγαίνει με τα ss και τους υπόλοιπους με τα soft για να τον χτυπήσουμε.. και είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό.. “δεν καταλάβαινα τι έβλεπα” ..

  • Mitsos Ribopaido

    Εγω δεν θα πω για τα ελαστικα απλα να ξεκαθαρισω μια ανακριβεια .
    Δεν εγιναν οι γομες πιο μαλακές για την φερραρι . Η φια το ηθελε ωστε να εχουμε και πιο πολλα πιτ στοπ αρα και σασπενς . Αυτο μεταξυ των ομαδων ειναι αποδεκτο δεν ειδα κανενα να γκρινιαζει περα απο τα ss.
    Μπραβο στον χαμ οπως και να χει που ξεπερασε τον φινλανδο .
    Οσο περιεργο και να ηταν ολο τ σκηνικο εγω θα πω ουστ στην ρεντ μπουλ που γκρινιαζει για τους καθρεπτες και ουστ στην φια που το δεχτηκε .
    Προσομοιωσεις δεν κοιταμε η φερραρι κανει τρελο sandbagging τις παρασκευες.
    Δειχνουμε με σοφτ να ειμαστε πιο μπροστα . Νομιζω πρεπει να παμε ηρεμα σε σοφτ και μετα σουπερ. Αν παμε σε μιντιουμ με τα εως τωρα δεδομενα καταστροφη θα ειναι. Αν και οι διαφορετικες αυτες γομες αλλαξαν ισορροπιες. Τρελος αγωνας προμηνυεται αυριο.
    Τον μαξ και τα ματια σας ολοι

  • Mitsos Ribopaido

    Εγω δεν θα πω για τα ελαστικα απλα να ξεκαθαρισω μια ανακριβεια .
    Δεν εγιναν οι γομες πιο μαλακές για την φερραρι . Η φια το ηθελε ωστε να εχουμε και πιο πολλα πιτ στοπ αρα και σασπενς . Αυτο μεταξυ των ομαδων ειναι αποδεκτο δεν ειδα κανενα να γκρινιαζει περα απο τα ss.
    Μπραβο στον χαμ οπως και να χει που ξεπερασε τον φινλανδο .
    Οσο περιεργο και να ηταν ολο τ σκηνικο εγω θα πω ουστ στην ρεντ μπουλ που γκρινιαζει για τους καθρεπτες και ουστ στην φια που το δεχτηκε .
    Προσομοιωσεις δεν κοιταμε η φερραρι κανει τρελο sandbagging τις παρασκευες.
    Δειχνουμε με σοφτ να ειμαστε πιο μπροστα . Νομιζω πρεπει να παμε ηρεμα σε σοφτ και μετα σουπερ. Αν παμε σε μιντιουμ με τα εως τωρα δεδομενα καταστροφη θα ειναι. Αν και οι διαφορετικες αυτες γομες αλλαξαν ισορροπιες. Τρελος αγωνας προμηνυεται αυριο.
    Τον μαξ και τα ματια σας ολοι

    • Maleas George

      Και η φάση είναι ότι τα έκαναν δήθεν πιο μαλακά τα ελαστικά και πάλι 1 Πιτ στοπ έχουμε!! Είναι μαγεία η Pirelli, δεν υπάρχει…

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι δεν πιανεται .. δυστυχως η συνηθεια δεν κοβεται ευκολα και βλεπουμε τις μ..σ τους

  • Σύντομο σενάριο….
    Κάνα 2-3 τράκες μπροστά…
    μερικές πίσω…και ο Αλόνσαυρος παίρνει νίκη μέσα στην έδρα του.

    Ρε λες ;

  • Σύντομο σενάριο….
    Κάνα 2-3 τράκες μπροστά…
    μερικές πίσω…και ο Αλόνσαυρος παίρνει νίκη μέσα στην έδρα του.

    Ρε λες ;

  • ΜcLarenSenna

    Παιδιά οι αλλαγές στα ελαστικά θα ισχύουν μόνο για Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία και Γαλλία λόγω της νέας ασφάλτου ( στις 2 πρώτες) και λόγω πίστας (Γαλλία(

  • ΜcLarenSenna

    Σε γενικές γραμμές, παράξενες κατατακτήριες με την νέα άσφαλτο και τον αέρα να δυσκολεύουν τους οδηγούς. Δεν θα πω για την 3αδα (ομάδων) αλλά αυτή η McLaren χρειάζεται τεράστιες αλλαγές όσον αφορά την τεχνική ομάδα. Επιπλέον, η στρατηγική για την εξέλιξη πρέπει να είναι επιθετική γιατι χανόμαστε.

    ΥΓ: Ο Βέλγος πολύ λίγος.