Γερμανικό sportscar απέναντι σε αμερικάνικο στη μικρή χάραξη της πίστας του Sachsenring. Ο λόγος για τις BMW M4 CS και Chevrolet Corvette Grand Sport, με την πρώτη να δορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα απόδοσης 460 ίππων και 600 Nm. To γερμανικό coupe διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter, και ο νέος πίσω διαχύτης, προέρχονται από την M4 GTS, ενώ νέες είναι οι ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω. Διαθέτει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ επιπλέον, μαζί με τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών μειώνουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 32 κιλά σε σχέση με την απλά Μ4, και κατά 10 κιλά σε σχέση με το Competition Package.

Η Corvette Grand Sport κινείται από τον ατμοσφαιρικό LT1 V8 που αποδίδει 460 άλογα και διαθέτει ξηρό κάρτερ και “ενεργή” εξάτμιση. Η δύναμη περνά στον δρόμο από τους πίσω τροχούς, αφού όμως πρώτα περάσει από το standard 7-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο (προαιρετικά διαθέσιμο το 8-τάχυτο αυτόματο) και το επίσης standard ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 355 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 340 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος, μετρούν 19 ίντσες σε διάμετρο εμπρός (με ελαστικά 285/30) και 20 πίσω (με ελαστικά 335/25) και το design τους είναι ειδικό για την συγκεκριμένη έκδοση.