Τα ελαστικά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της Formula 1, και αυτό φαίνεται για μία ακόμα χρονιά, καθώς οι ομάδες προσπαθούν να πάρουν το μέγιστο από αυτά, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο, γι’ αυτό και βλέπουμε διαφοροποιήσεις στην ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων, με τη Mercedes για παράδειγμα να μην τα πηγαίνει τόσο καλά στο Μπαχρέιν, την Κίνα και το Αζερμπαϊτζάν, ενώ παρουσίασε διαφορετική εικόνα στην Ισπανία.

Ο Daniel Ricciardo αναφέρθηκε στα ελαστικά, αλλά επέλεξε να θίξει ένα άλλο θέμα, αυτό της hypersoft γόμας. Ο πιλότος της Red Bull Racing υποστηρίζει πως η μαλακότερη γόμα στην γκάμα των Ιταλών θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε αγώνα, τουλάχιστον στις κατατακτήριες δοκιμές, αφού οι στρατηγικές είναι αρκετά προβλέψιμες τώρα.

Δεν ξέρω γιατί δεν μπορούμε να έχουμε την hypersoft σε κάθε αγώνα. Ή τουλάχιστον να την έχουμε στις κατατακτήριες. Αλλά, τουλάχιστον έχουμε κάτι σαν ένα ελαστικό κατατακτήριων με μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις για τον αγώνα, ώστε να δημιουργηθούν περισσότερες ευκαιρίες.

Επειδή, όπως είπα, για τους έξι κορυφαίους συνδυασμούς ήταν προφανές από την Παρασκευή στη Βαρκελώνη ότι θα κάνουμε κατατακτήριες με τη μαλακή γόμα, για να προσπαθήσουμε ένα pit stop με τη μέση γόμα. Αυτό δεν είναι μυστικό. Έτσι έχει η κατάσταση, απλά να δημιουργούμε περισσότερες επιλογές και περισσότερες εκπλήξεις, διότι είναι λίγο προβλέψιμο γι’ αυτό.

Ο Mario Isola της Pirelli υποστηρίζει πως είναι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις των οδηγών, ωστόσο λέει ότι δεν είναι τόσο εύκολο να παραλείψουν γόμες στις επιλογές τους, διότι κάποια ελαστικά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν την Κυριακή.

Είχα μια συνομιλία με τους οδηγούς και είχε αρκετό ενδιαφέρον. Είχαν πολλές ιδέες για το μέλλον. Μια ενδιαφέρουσα πρόταση, επειδή ήταν ευχαριστημένοι με την επιλογή των ελαστικών για την Κίνα, και κάποιες φορές η διαφορά μεταξύ και της μαλακής και της μέσης γόμας είναι λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, ήταν να παραλείπουμε γόμες. Ας πούμε για παράδειγμα να έχουμε σκληρή, μαλακή και ultrasoft.

Μπορούμε να το κάνουμε προσομοίωση αυτό, για να καταλάβουμε τα πιθανά αποτελέσματα. Έχουμε έξι γόμες στην γκάμα μας, οπότε έχουμε την ευελιξία να πάμε από τον ένα επίπεδο στο άλλο, όπως κάναμε στην Κίνα. Αλλά, είναι πιθανό σε αυτές τις συνθήκες να έχεις την hypersoft γόμα και είσαι υποχρεωμένος να τη χρησιμοποιήσεις για τον αγώνα, κάτι που δεν είναι εύκολο. Θα πρέπει να σκεφτείς όλες αυτές τις δυνατότητες.

  • Lefteris2432

    Εγω θα ελεγα να υπαρχουν ολα τα σετ διαθεσιμα και να διαλεγει ο καθενας οτι θελει η και ακομα καλυτερα να διαλεγει ο καθενας την μαρκα που θελει.

  • Maleas George

    Τα προφανή δηλαδή… Έτσι όπως τα κάνουν τώρα το 1 πιτ στοπ είναι μονόδρομος, κανένα ενδιαφέρον. Θα έπρεπε να μπορεί κάποιος να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό αν θέλει, αλλά με αυτές τις επιλογές της Pirelli είναι αδύνατον.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Hyper, ultra και super soft, ωστε να βλεπουμε και τουλαχιστον 2 πιτ στοπ.

  • kostas

    Εγω παντως προτιμουσα τα pirelli οταν ηταν τσιχλοφουσκες. 1 pit stop = υπνος βαθυς

  • εγω παλι θελω εκεινα τα λαστιχα της πρωτης χρονιας της Πιρελλι …που δεν ηξερες ποτε και σε ποιον θα σκασουν !!!! :-P

  • Κούκος

    Εγώ πάλι θα ήθελα την michelin. Αν εξαιρέσουμε το φιάσκο στην ινδιαναπολη το 05 η πιο γαματη εταιρεία ελαστικών.

  • Yiannis P

    Για αυτό σε πάρω ρε Ντανιελ και είσαι ο αγαπημένος μου οδηγός! Αυτό το είχα γράψει σε σχόλιο εδώ πριν λίγο καιρό για την τέρμα μαλακή γόμα να είναι διαθέσιμη σε όλα τα Q3 και αυτό που λέει ο Ρικάρντο είναι ακόμη καλύτερο. Ώστε να έχει κάποιος την επιλογή να ρισκάρει να βάλει την τέρμα μαλακή και να κάνει καμικάζι γύρους αν είναι δεύτερος για παράδειγμα.

  • ΜcLarenSenna

    Michelin. ΤΕΛΟΣ.