Η Audi έχει ξεκινήσει να σκέφτεται το ενδεχόμενο να βγάλει στην αγορά ένα ηλεκτρικό supercar που θα εξοπλίζεται με μπαταρίες στερεού τύπου. Σύμφωνα με τον Peter Oberndorfer, οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για την επίτευξη του απαιτούμενου συνδυασμού απόδοσης, βάρους, φόρτισης και αυτονομίας.

Οι συγκεκριμένες μπαταρίες απέχουν ορισμένα χρόνια ακόμη για να περάσουν στη παραγωγή, με την Audi να συνεργάζεται με την Samsung SDI στον τομέα των μπαταριών.

Οι μπαταρίες στερεού τύπου θα αντικαταστήσουν τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου, έχοντας μικρότερο μέγεθος, αλλά συνάμα πενταπλάσια αυτονομία. Αντί για υγρό ηλεκτρολύτη, που χρησιμοποιούν οι μπαταρίες νικελίου-υδριδίου και ιόντων-λιθίου, διαθέτουν έναν στερεό κεραμικό ή πολυμερή ηλεκτρολύτη, προσφέροντας αυτονομία 500 χλμ ανά φόρτιση σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο.

Οι περισσότερες μπαταρίες ιόντων-λιθίου χρειάζονται 20 με 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, για να γεμίσουν στο 80%, προσφέροντας μια αυτονομία -στην καλύτερη- 350 χλμ. Αντίθετα, οι μπαταρίες στερεού τύπου μπορούν να φορτίσουν πλήρως σε όσο χρόνο διαρκεί η πλήρωση του ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.