Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, η Suzuki θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του Jimny στις 5 του Ιούλη, προτού κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Τόκιο τον προσεχή Οκτώβριο, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τις αρχές του 2019, αλλά η παραγωγή του έχει ξεκινήσει κανονικά, καθώς μετά το video που είδες πριν λίγες ημέρες σήμερα βλέπουμε ένα ακόμα αυτοκίνητο του νέου μοντέλου “γυμνό” και χωρίς ίχνος καμουφλάζ.

Η Suzuki έχοντας ολοκληρώσει την παραγωγή της τωρινής γενιάς, η οποία διήρκεσε 20 χρόνια, έχει μεγάλες βλέψεις για το νέο μοντέλο, καθώς πιστεύει πως με αυτό θα αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη. Σήμερα η ιαπωνική εταιρία πουλάει ετησίως 245.000 οχήματα, που αντιστοιχεί σε μερίδιο 1,2% της συνολικής πίτας. Όταν, όμως, κυκλοφορήσει το νέο Jimny, η εταιρία στοχεύει στα 300.000 αυτοκίνητα ετησίως, με μερίδιο 1,5%, κάτι που σημαίνει ότι προσβλέπουν σε μια αύξηση της τάξης του 20%, που βασίζεται στην εκθετική αύξηση της αγοράς των B-SUV.

Η δεύτερη γενιά του μοντέλου διαθέτει αρκετά boxy αισθητική, και εμπρός υπάρχουν δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα, μαζί με την μεγάλη μάσκα της εταιρίας. Τα φτερά είναι φουσκωμένα, και διαθέτει μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.

H Suzuki δεν θα προσφέρει ένα μοντέλο πιο μεγάλο από το SX4 S-Cross, με το Jimny να προσφέρεται αποκλειστικά σε 3θυρο αμάξωμα, με τα πίσω φώτα να είναι τοποθετημένα χαμηλά και μέσα στον προφυλακτήρα. Μηχανικά, το νέο Jimny αναμένεται να κινείται με έναν 1.000αρη turbo κινητήρα βενζίνης 110 ίππων αλλά και με τον Boosterjet βενζινοκινητήρα 1,2-λίτρων, απόδοσης 90 ίππων, που θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης, όπως και με το σύστημα Allgrip Pro.

  • Yiannis P

    Σαν μικροσκοπικό hummer είναι.

  • SAMURAI-66

    Φωναζει απο μακρια η εικονα του οτι ειναι πλεον γεγονος η επιστροφη με εκσυγχρονισμενα χαρακτηριστικα απο την μαμα suzuki του samurai που εκανε ατελειωτες βολτες στα ελληνικα νησια σαν απολυτο μεσο μεταφορας σε καθε εδαφος….ωραιο γουστο και ματσο παρουσια για το μεγεθος του που σιγουρα θα συγκινησει!

  • Tsou Kostas

    Δεν υπάρχουν οι τύποι έτσι? Λες και δεν είναι καινούριο μοντέλο αυτοκινήτου, αλλά τρακτεράκι της kubota.

  • georgekaras

    ηθελε να γινει πιο ομορφο πολυ boxy

  • a_f_a

    οι ιαπωνες 4χ4 μοντιφάδες θα το περιποιηθούν ιδιαίτερα. διαμαντάκια θα κάνουν.
    γουστάρω. απλό, τίμιο, γιαπωνέζικο.
    οδηγησα πρόσφατα ολοκαινουργο τζιμνυ….. κατσίκι σε χωματόδρομο αλλά ασφαλτο δε τραβαγε με τη καμία, όπως και δε σταματούσε….. έγκυρες έριχνα, έβαζα και το πόδι να σταματήσει. χαβαλές όμως.

    • Paolo_Colobarini

      Αυτό με τα φρένα ίσως είναι λίγο υπερβολή.

    • a_f_a

      όντως, δεν ειναι οτι δε σταματούσε το αυτοκίνητο, ωστόσο τα φρένα τα βρήκα αδύναμα γενικα. πράγμα που μου έκανε εντύπωση γιατί οδηγω το νεο Σουιφτ του οποίου τα φρένα ειναι στο άλλο άκρο, πιάνουν υπερβολικά γρήγορα.

    • Paolo_Colobarini

      Είναι μέχρι να το συνηθίσεις. Έχω jimny από το 2009. Όντως είναι διαφορετικά αλλά όχι σε βαθμό που να σου δημιουργεί ανασφάλεια.

    • a_f_a

      σιγουρα ειναι θέμα συνήθειας αλλά δεν αγχώθηκα μονο και μόνο επειδή δε μπορούσα να αναπτυξω ταχύτητα με το αυτοκίνητο. αλλιώς πραγματικά θα έγραφα οτι ειναι μάλλον επικίνδυνα.

    • Paolo_Colobarini

      Κοίτα, αυτό που μου έρχεται πρώτο στο μυαλό είναι ότι ήταν νοικιάρικο. Επομένως, δεν είναι και γνώμονας. Ανάπτυξη ταχύτητας σε καμία περίπτωση δεν θα δεις όπως ενός συμβατικού αυτοκινήτου, ακριβώς επειδή δεν είναι συμβατικό. Μάλλον με ένα χιλιάρι 6ετίας θα το χαρακτήριζα ως προς το στοιχείο αυτό.

    • Φωτόνιον

      Σωστότατος. Έχοντας οδηγήσει jimnάκι πρώτης γενιάς έχω ακριβώς την ίδια εικόνα. Το jimny είναι καραμπινάτο κατσίκι και πραγματικά εκτός δρόμου δεν έχει αντίπαλο ανεξαρτήτου κατηγορίας. Απλά πάει όπου κι ένα τρακτέρ αρκεί να μη βρει. Τώρα εντός δρόμου…. άστα…. :-) (τα πρώτης γενιάς δεν είχαν και ESP και το πίσω μέρος έφευγε για πλάκα :-) ).

    • a_f_a

      ..ε…. τι να σου φύγει από το τζιμνυ αφού ήταν ότι πιο αργό έχω οδηγήσει ποτέ… αν δεν ήταν του κουτιου (μυριζε καινούργιο ακόμα) θα νόμιζα οτι το μοτέρ ή κατι άλλο τα έχουν παίξει. μιλάμε για υποδύναμη τυπου 50 αλόγατα. αυτό μόνο αέρας σταματημένο μπορεί να το τουμπάρει..

      :-)

    • Φωτόνιον

      Χαχαχαχαχαχααα…. Κι όμως… Βάλε λίγο τα ελλ(ε)ηνικά οδοστρώματα τύπου ‘καθρέπτης’ λίγο την έλλειψη ESP και μια στροφή 90 μοιρών (όχι φουρκέτα γιατί εκεί πεθαίνεις) και αρκούν 45 ολόκληρα χιλιόμετρα ανά ώρα για να πετάξει οπίσθια σε κοφτή τιμονιά… Μπορείς να το πεις και ‘fun to drive’ (ίσως…) :-).

  • xtra

    αν ειναι και λογικα τιμολογημενο , αλλα και ασφαλες (παθητικα και ενεργητικα) θα τα παει εξισου καλα

  • 600greekgrosser

    Αυτή λογικά θα είναι η έκδοση για την ιαπωνική που πρέπει να συμβαδίζει με τις διαστάσεις των k-cars αυτή που θα έρθει σε μας θα ναι λογικά πιο αρρενωπή με φαρδύτερα λάστιχα,φρύδια γύρω από αυτά και μεγαλύτερους προφυλακτήρες όπως και στην τωρινή έκδοση
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/21/Suzuki_Jimny_JB23_003.JPG/640px-Suzuki_Jimny_JB23_003.JPG

  • MitsosDaBest
  • DimiE92

    Αυτο φαινεται πιο παλιο απο αυτο που παει να αντικαταστησει

  • Anestis Genk

    Ο πίνακας οργάνων με τρελαίνει! Ας το ονομάζαν Σαμουράι

    • georgekaras

      Και να καναν εκδοση ο τελευταιος samurai με την μουρη του κρουζ στην ρεζερβα

    • Spider

      Κανονικά θα έπρεπε να κάνουν μία έκδοση Samurai-66, τιμής ένεκεν..

  • Stelios

    Μου μοιάζει με το μωρό της Mercedes G Class

    • Spider

      https://uploads.disquscdn.com/images/d75de67ef48086a425a940330b449642577c572ae050a5a11fbcc867c5cbddee.jpg Mercedes benz 240GD/24 του Ε.Σ. με σκληρή οροφή μου θυμίζει εμένα.
      Καλό εργαλείο θα είναι, αλλά σχεδιαστικά είναι 40 χρόνια πίσω…

    • georgekaras

      Επρεπε να βαλουν την νεανικοτητα του vitara με την σκληροτραχηλια του jimny και το αντιστροφο .Τα καναν σαλατουλα

  • ionized

    δεν μπορω να πω οτι με ετρωγε η αγωνια να το δω.. :P
    ασε που μου θυμιζει το ολ ταιμ κλασικ μερσεντικο του ΕΣ

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Η σχεδίαση του είναι πιο κλασική σκληροτράχηλη 4×4 αλλά η Suzuki μας γυρίζει έτσι πολλά χρόνια πίσω αισθητικά. Σε σχέση με το υπάρχον, το νέο φαίνεται σαν παλιότερο θυμίζοντας μικρό Wrangler/G-Class ή Samourai. Πολύ σαν κουτί είναι, πολύ boxy. Έτσι και έτσι μου φαίνεται είναι σαν παλιό, θα μπορούσε να είναι και πιο σύγχρονο από το προηγούμενο. Η Suzuki έχει σχετικά τραγικούς σχεδιαστές! Για σκληροτράχηλο μικρό 4×4 καλούτσικο είναι. Το εσωτερικό επίσης καλό είναι και θυμίζει πάλι Samourai! Περιμένουμε λοιπόν επίσημα το ευρωπαϊκό όταν είναι η ώρα.