Επίσημο: Peugeot 508 SW

Σχετικά άρθρα

Σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την παρουσίαση της sedan έκδοσης του νέου 508, η γαλλική εταιρία μας δείχνει σήμερα την πρακτική έκδοση του. Παρότι στην ευρωπαϊκή αγορά, το D-segment βρίσκεται σε διαρκή πτώση, για περισσότερο από μια δεκαετία, οι station wagon εκδόσεις έχουν αρκετά μεγάλη μερίδα του λέοντος. Το νέο Peugeot 508 υιοθετεί μια πιο έντονη ταυτότητα, με τους σχεδιαστές της εταιρίας να έχουν σαφή στόχο: να απομακρυνθούν από το συμβατικό σχέδιο.

Εμφάνιση

Μέχρι τις μεσαίες κολόνες, δεν υπάρχουν διαφορές με τη sedan έκδοση, με τις μπάρες οροφής της SW να είναι καλά ενσωματωμένες στο αμάξωμα, το αυτοκίνητο να παραμένει σχεδόν τόσο χαμηλό όσο το sedan, μόλις 1,42 μ, κάτι που γίνεται δυνατό χάρη στις πόρτες χωρίς πλαίσιο, χωρίς να θυσιάζεται ο “αέρας” για τα κεφάλια των επιβατών. Το μήκος του φτάνει τα 4,78 μ. (+3 εκατ. έναντι του sedan και -5 εκατ. έναντι της προηγούμενης γενιάς), με τον προφίλ του νέου 508 SW να αποκαλύπτει μακριές και ρευστές γραμμές και το μοντέλο να τοποθετείται ανάμεσα στα mainstream και στα premium μοντέλα.

Το πίσω μέρος υποδηλώνει δύναμη και νεωτερικότητα, με τη γυαλιστερή μαύρη οριζόντια λωρίδα μεταξύ των φώτων, που χαρακτηρίζει πλέον τα τελευταία οχήματα της Peugeot. Τα τρισδιάστατα φώτα είναι, επίσης, full-LED, κάτι που βλέπουμε στα πιο πρόσφατα μοντέλα της εταιρίας και τα είχαμε δει για πρώτη φορά στο Quartz concept.

Εσωτερικό

Περνώντας στην καμπίνα του 508, είναι σαν να εισέρχεσαι σε έναν άλλο κόσμο, ένας που εστιάζει στην ποιότητα και την πρωτοτυπία. Το μάτι σου τραβιέται άμεσα από το θεαματικό πλαίσιο οργάνων, και την τελευταία έκδοση του υποδειγματικού ψηφιακού πίνακα οργάνων i-Cockpit.

Τα βασικά συστατικά του i-Cockpit περιλαμβάνουν: ένα συμπαγές τιμόνι, μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10 ιντσών (8 ίντσες στην βασική έκδοση), και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών υψηλής ανάλυσης.

Η οθόνη μπροστά σου είναι πλήρως “διαμορφώσιμη” και προσαρμόσιμη, με έξι διαφορετικές λειτουργίες προβολής. Η οθόνη αφής -στο κέντρο της κονσόλας- ενσωματώνεται τέλεια στο ταμπλό, περίπου στο ίδιο ύψος με τον πίνακα οργάνων. Συνοδεύεται από επτά διακόπτες, που μοιάζουν με πλήκτρα πιάνου, είναι ενσωματωμένα στο σώμα της οθόνης, και παρέχουν άμεση πρόσβαση στα κύρια χαρακτηριστικά άνεσης. Ακόμα παρέχει συμβατότητα με Android Auto, Apple Carplay και MirrorLink.

Στην κεντρική κονσόλα, υπάρχει ο λεβιές του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ο σχεδιασμός του υπογραμμίζει περαιτέρω τη σύγχρονη θέση της οδήγησης και με τα πηδάλια του τιμονιού, συμβάλλει στην ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης.

Η πρόσβαση στο χώρο αποσκευών γίνεται είτε μηχανοκίνητα είτε χωρίς χέρια, βελτιώνοντας την ευκολία χρήσης. Το κατώφλι είναι χαμηλό και φαρδύ, (6 εκατ. πιο χαμηλό από το sedan σε απόσταση μόλις 63,5 εκατ από το έδαφος, και 2,4 εκατ. πιο φαρδύ). Η χωρητικότητα του ανέρχεται στα 530 -απόλυτα εκμεταλλεύσιμα- λίτρα, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.780 λίτρα.

Πλατφόρμα

Το νέο 508 κάνει χρήση της πλατφόρμας EMP2, η οποία προσφέρει μεγάλες δυναμικές ιδιότητες και μείωση βάρους κατά μέσο όρο 70 κιλά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, βελτιώνοντας έτσι την οικονομία καυσίμου, την ασφάλεια και την απόδοση.

Ακόμα, εισάγει μια νέα τεχνική συγκόλλησης σώματος, παρέχοντας μεγαλύτερη ακαμψία και εγγύηση μεγαλύτερης ανθεκτικότητας. Στο μπροστά μέρος υπάρχει ενισχυμένο υποπλαίσιο για την ανάρτηση, για βέλτιστη απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχουν πολλαπλοί συνδέσμοι. Τέλος, υπάρχει σύστημα ελέγχου της ανάρτηση, για μεταβλητή απόσβεση στην GT έκδοση και για όλους τους βενζινοκινητήρες, και προαιρετικά με τον 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου.

Υπάρχουν ρυθμίσεις των αναρτήσεων προσαρμοσμένες για κάθε κινητήρα, ώστε να εξασφαλίζεται το βέλτιστο επίπεδο άνεσης και απόσβεσης της οδήγησης σε ανώμαλες επιφάνειες.

Κινητήρες

Κάτω από το καπό υπάρχει ο 1.600άρης βενζινοκινητήρας PureTech, απόδοσης 180 και 225 ίππων, καθώς και οι BlueHDi πετρελαιοκινητήρες 1.500 και 2.000 κ.εκ. Ο πρώτος αποδίδει 130 άλογα, ενώ ο δεύτερος 160 και 180. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6c και συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, εκτός από τον βασικό πετρελαιοκινητήρα με τα 130 άλογα, που συνδυάζεται και με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Το 2019 η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα προστεθεί και ένα υβριδικό σύνολο.

Επίσης η Peugeot δηλώνει πως θα υπάρξει τόσο GT Line όσο και GT εκδόσεις.

Τεχνολογίες ασφάλειας

Το 508 διαθέτει όλα τα σύγχονα συστήματα ασφαλείας, με την εταιρία να περιμένει ότι θα πάρει άριστη βαθμολογία στις δοκιμές σύγκρουσης του EuroNCAP. Μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα night vision, που τοποθετείται για πρώτη φορά στην κατηγορία, adaptive cruise control, lane positioning assist, active safety brake, lane keeping assist, driver attention alert, high beam assist, speed limit recognition, active blind spot monitoring.

Ακόμα υπάρχει το σύστημα Visiopark 2 και το σύστημα παρκαρίσματος full park assist.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Peugeot 208 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Peugeot 208 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...

Νέο Peugeot 5008

Η Peugeot παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά του 5008. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, την ίδια που φέρει το νέο 3008 και...