Με την παρουσίαση του νέου Q8, η Audi ολοκλήρωσε τη μια teaser καμπάνια και η γερμανική εταιρία αμέσως μετά ξεκινά την επόμενη, για το νέο A1. Tο νέο supermini μοντέλο της εταιρίας με σήμα τους τέσσερις κύκλους αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι, για να κάνει λογικά το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με την εταιρία, η δεύτερη γενιά του μοντέλου θα είναι καλύτερο από το αντίστοιχο μοντέλο της Mini, σε όλους τους τομείς. Για να γίνει αυτό, το νέο A1 θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου VW Polo, την MQB A0. Η Audi θα σταματήσει να το προσφέρει σε τρίθυρη έκδοση, ενώ θα το μεγαλώσει σε διαστάσεις, με το μήκος του να αγγίζει τα 4 μέτρα. Αντίστοιχα θα βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι, ενώ η νέα ανάρτηση θα προσφέρει και προσαρμοζόμενο έλεγχο απόσβεσης, αλλαγές που θα του βελτιώσουν τα κρατήματα και την άνεση.

Πριν λίγη ώρα, η Audi έδωσε το πρώτο teaser video, το οποίο μας δείχνει μέρος του εσωτερικού, και της κεντρικής κονσόλας. Αυτή κυριαρχείται από το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI Touch, και τη μεγάλη οθόνη αφής, ενώ πιο κάτω υπάρχουν οι διακόπτες του συστήματος κλιματισμού. Επίσης η εταιρία ανακοίνωσε πως το νέο A1 θα φέρει και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Το νέο A1 θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου VW Polo, την MQB A0, με την Audi να σταματά να το προσφέρει σε τρίθυρη έκδοση. Θα μεγαλώσει σε διαστάσεις, με το μήκος του να αγγίζει τα 4 μέτρα, κάτι που αντίστοιχα θα βελτιώσει τους εσωτερικούς χώρους. Ακόμα, η νέα ανάρτηση θα προσφέρει και προσαρμορζόμενο έλεγχο απόσβεσης, αλλαγές που θα του βελτιώσουν τα κρατήματα και την άνεση.

  • a_f_a

    αι στα διαλα, εσωτερικο σα σεατ ιμπιζα και πολο… ελεος με το γκρουπ και τις ακμες τους.

    • JohnnyXP64

      αφού η seat εχει κανει ωραία εσωτερικό σαν design. . γιατι να μην αντιγράψουν… παντος πολυ ποιο όμορφη κ αρμονικά τοποθετημένη η οθόνη στο ταμπλό. οχι τις βαλκιες τις μερσεντες κ των ασιατικων που πεταν ενα παιδικο ταblet με βιδες πανω κ τελος.

  • Mika

    Eυχομαι τουλαχιστον να εχει σαφως ανωτερη ποιοτητα κατασκευης απο το αντιστοιχο τωρινο Polo..

    • giannisb

      αμα το προσπαθήσουν αυτό μετά δεν θα διαφέρει η ποιότητα του Α1 με του Α3.Το polo έχει όλο το ταμπλο με μαλακό υλικό,αμα κάνουν το Α1 πιο ποιοτικό (έτσι ωστε να διαφέρει) θα πρέπει να βάλουν και στις πόρτες + περισσότερο ύφασμα στις πόρτες και τις κολώνες αμα βάλουν και περισσότερα στανταρτς και λοιπά δεν βλέπω τον λόγο να πάρει κάποιος Α3 ή golf όταν μπορεί να πάρει ένα a1 ή polo με λιγότερα λεφτά χωρίς να έχουν ουσιαστική διαφορά.

    • Mika

      Το νεο Polo, απο τη μεση και πισω,ειναι αλλο αμαξι πια, πιο φτηνο…Οταν καθεσαι μπροστα και μετα πας πισω,εχεις αλλη αισθηση….

      Ακομα και το ταμπλω του δεν δειχνει τοσο αφρατο και ποιοτικο οσο το προηγουμενο Polo…
      Το τωρινο Α1 ειναι αρκετα ποιοτικο, παρα τα χρονακια του, σ ολες τις λεπτομερειες του..Ευχομαι να το διατηρησουν ετσι και να μην κανουν το λαθος του Polo, δινοντας βαση στη σχεδιαση και λιγοτερο στη ποιοτητα…

    • giannisb

      εγώ όταν έκατσα μπροστά είχα μια αίσθηση ενός ποιοτικού αυτοκινήτου αρκετά καλύτερου απο τον ανταγωνισμό και θα έλεγα οτι το ταμπλό ήταν αφράτο-μαλακό όπως και στο golf ,στο προγούμενο polo στις φθηνές εκδόσεις είχε σκληρό ταμπλό δεν ξέρω τι γινόταναι με τις ακριβές εκδόσεις και αν είχε μαλακό ταμπλό.
      τώρα για πίσω δεν έκατσα για να σου πω αλλά αυτό που με χάλασε είναι ότι έχει λιγότερο ύφασμα στις πόρτες απο το προηγούμενο και ότι δεν είχε χιρολαβές στον ουρανό αλλά αυτά μάλλον ήταν περικοπές λόγο κόστους.Αλλιως δεν μου έδωσε αφορμή ,να πω πως μιάζει με πιο φθηνό αυτοκίνητο..ούτε έτριζε..ούτε η κονσόλα κουνιότανε,φυνιρισμα ήταν πολύ καλό σε όλο το εσωτερικό.

      Νομίζω ότι πετύχανε αυτό που θέλανε…δηλαδή να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο,στο οποίο όταν το βλέπεις να σε προσελκύει (για το μεγαλύτερο μέρος του αγοραστικού του κοινού λέμε τώρα) και όταν μπαίνεις μέσα να είναι τόσο καλύτερο ποιοτικά ( σε συνδιασμό με τον καλό του εξοπλισμό( +εξτρά τεχνολογίες που δεν έχει ο ανταγωνισμός όπως το ψηφιακό κοντέρ) )όσο χρειαζεται για να σε κάνουν να το αγοράσεις αντι του ανταγωνισμού….
      Το Α1 μακάρι να μείνει στην κορυφή…

  • Giannis Antypas

    Barcelona γιατί απλά θα κατασκευάζεται στη Βαρκελώνη από τη SEAT στη γραμμή παραγωγής του σημερινού Audi Q3.
    Οικονομία κλίμακας γιατί θα κατασκευάζεται στην πλατφόρμα του Ibiza και με αυτο θα μοιράζονται εξαρτήματα.

    Και κάπου στη Ναβάρα πάλι στην Ισπανία, σε ένα παλιό εργοστάσιο της SEAT φτιάχνεται ήδη το Polo, και μ’ αυτά η παραγωγή του γκρουπ πάνω στην πλατφόρμα MQB0 θα συγκεντρωθεί σε ένα σημείο και σε μία χώρα για οικονομία κλίμακας.