Μετά από μια σειρά πολλών διαρροών η Suzuki παρουσίασε επίσημα σήμερα τη νέα γενιά του Jimny.

1Νέος κινητήρας

Μηχανικά στην Ευρώπη θα προσφέρεται με έναν νέο 1,5-λίτρου (1.462 κ.εκ) κινητήρα βενζίνης που αντικαθιστά τον 1.300αρη. Ο νέος κινητήρας, σε σχέση με τον παλιό, προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ροπής σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών, ειδικά στις χαμηλές στροφές, κάτι που μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόδοση, κυρίως σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Παρά την μεγαλύτερη χωρητικότητα, ο νέος κινητήρας είναι κατά 15% ελαφρύτερος από τον 1.300αρη, όντας παράλληλα πιο φειδωλός στη κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων.

Αποδίδει 100 άλογα στις 6.000 σ.α.λ με 130 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιστοποιηθεί, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης. Παρέχει καλύτερη αίσθηση αλλαγών ταχυτήτων, ενώ χάρη στον νέο επιλογέα έχουν μειωθεί οι κραδασμοί στη καμπίνα. Διαθέσιμο είναι επίσης και ένα αυτόματο τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μειωμένες τριβές.

Έχει μέση κατανάλωση 6,8 και 7,5 λίτρα/100 χλμ με το μηχανικό και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, εκπέμποντας 178 και 198 γρ/χλμ CO2 στον νέο κύκλο δοκιμών WLTC. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 145 χλμ/ώρα με το μηχανικό και τα 140 χλμ/ώρα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

2Τετρακίνηση

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης Allgrip Pro AWD της Suzuki. ΤΟ 4WD σύστημα προσφέρει τρεις λειτουργίες, τις: 2H (2WD-high gear), 4H (4WD-high gear) και 4L (4WD-low gear).

Το σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται με ένα LSD σύστημα πρόσφυσης που φρενάρει τον τροχό που απαιτείται.

3Πλαίσιο τύπου σκάλας

Διαθέτει πλαίσιο τύπου σκάλας με τις ζάντες να είναι διαστάσεων 15″ και 16″. Το πλαίσιο σε συνδυασμό με την ανάρτηση προσφέρει αυξημένη στρεπτική ακαμψία. Η αναθεωριμένη διάταξη της πίσω ανάρτησης επιτρέπει στο νέο Jimny να έχει εντυπωσιακή γωνία προσέγγισης 37 μοιρών, γωνία διαφυγής 49 μοιρών και γωνία ράμπας 28 μοιρών,

Ζυγίζει 1.090 κιλά με το μηχανικό κιβώτιο και 1.110 κιλά με το αυτόματο.

4Σχεδιασμός

Η ιαπωνική εταιρία έχει αλλάξει πλήρως τον σχεδιασμό του μοντέλου, και πιστεύει πως με αυτό θα αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη. Σήμερα η ιαπωνική εταιρία πουλάει ετησίως 245.000 οχήματα, που αντιστοιχεί σε μερίδιο 1,2% της συνολικής πίτας. Όταν, όμως, κυκλοφορήσει το νέο Jimny, η εταιρία στοχεύει στα 300.000 αυτοκίνητα ετησίως, με μερίδιο 1,5%, κάτι που σημαίνει ότι προσβλέπουν σε μια αύξηση της τάξης του 20%, που βασίζεται στην εκθετική αύξηση της αγοράς των B-SUV.

Η δεύτερη γενιά του μοντέλου διαθέτει αρκετά boxy αισθητική και εμπρός υπάρχουν δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα, μαζί με την μεγάλη μάσκα της εταιρίας. Τα φτερά είναι φουσκωμένα, και διαθέτει μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.

H Suzuki δεν θα προσφέρει ένα μοντέλο πιο μεγάλο από το SX4 S-Cross, με το Jimny να προσφέρεται αποκλειστικά σε 3θυρο αμάξωμα, με τα πίσω φώτα να είναι τοποθετημένα χαμηλά και μέσα στον προφυλακτήρα.

Είναι διαθέσιμο σε οκτώ εξωτερικά χρώματα, έχει μήκος 3.480 mm, πλάτος 1.645 mm, ύψος 1.725 mm και μεταξόνιο 2.250 mm.

5Εσωτερικό

Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής 7″, τριάκτινο τιμόνι, νέους διακόπτες, με το χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 377 λίτρα, 53 περισσότερα από τη προηγούμενη γενιά.

6Ασφάλεια

Το νέο Jimny εφοδιάζεται με το σύστημα Suzuki Safety Support που βοηθά τον οδηγό να αποφύγει τα ατυχήματα. Το DSBS (Dual Sensor Brake Support) σύστημα εάν διαπιστώσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης με εμπρόσθιο όχημα ή πεζό, τότε ειδοποιεί τον οδηγό οπτικοακουστικά και αν αυτός δεν αντιδράσει, τότε φρενάρει μόνο του αυτοκίνητο, σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η ζημιά.

Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη μεγάλη σκάλα φωτών, αλλά και σύστημα ανάγνωσης σημάτων και πινακίδων κυκλοφορίας.

  • shaoqing14

    Μου αρεσει πολυ η ρετρο σχεδιαση που διαθετει το νεο jimny,αν εχει και το πνευμα του ιστορικου samurai τοτε η επιτυχια ειναι αναμενομενη.

  • gv

    εξαιρετικη σχεδίαση αλλα με 145 τελικη βλεπεις οτι δε καναν τίποτα για να το στρογγυλεψουν λιγο για να αρεσει σε περισσοτερους κριμα..
    λιγη τελικη παραπανω με τον τουρμπο κινητηρα πχ δε θα εβλαπτε κανεναν ουτε τις εκτος δρομου δυνατοτητες του..
    ελπιζω να τον συμπεριλαβουν σαν επιλογή μαζι με 2 επιπλεον πορτες!

    • Γεο

      Έτσι είναι τα καθαρόαιμα 4χ4. Στην Ελλάδα το ανώτερο όριο ταχύτητας είναι 130 χλμ/ω που το καλύπτει. Αν θέλει κάποιος αυτά που λες παίρνει Vitara

    • gv

      αν ηταν τουρμπο δηλαδη θα σταματουσε να ειναι καθαροαιμο εκτος δρομου?
      αν ειχε 6αρι σασμαν για καλυτερο ταξιδι θα σταματουσε να ειναι καθαροαιμο εκτος δρομου?
      το wrangler που ειναι τουρμπο δεν είναι πια καθαροαιμο εκτός δρόμου?

    • Γεο

      Θα σταματούσε να είναι. Δεν φαίνεται να γνωρίζεις και πολλά από 4χ4

    • gv

      μπορει να μη γνωριζω ομως συμφωνα με εσενα που γνωριζεις το wrangler δεν ειναι πια γνησιο αφου εχει τουρμπο..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μ’ αρέσει αρκετά τελικά που είναι κλασικό και διαχρονικό στην εμφάνιση, τα 100 άλογα του κινητήρα των 1,5 λίτρων μου φαίνονται “λίγα”, θα το έπαιρνα μαύρο με μαύρα φτερά. Ωραίες τεχνολογίες, ωραίο εσωτερικό. Η επιστροφή του σκληροτράχηλου Jimny είναι γεγονός. Κλασικότατο, διαχρονικό δείχνει τον σκληρό χαρακτήρα του στο χώμα στα δύσκολα σημεία και θα αποδειχτεί για άλλη μια φορά “κατσίκι”. Μια πολύ καλή αναβίωση του θρυλικού Samurai.

  • Gioxxx84

    τα τελη κυκλοφοριας του σε συγκριση με τα αλογα του και τους χωρους που προσφερει το κανουν απαγορευτικο για την πλατεια μαζα στη Ελλαδα, απ την αλλη πέρνεις ενα συνχρονο jimny πιο ελαφρυ και πιο δυνατο με παρομοιους ρυπους σε σχεση με το παλιο , οποτε παλι κερδισμενος εισαι..συν οτι με την ατμοσφαιρα εχεις το κεφαλι σου υσηχο..

  • SAMURAI-66

    Μονο ο κυριος σφακιανακης μπορει με προωθητικες ενεργειες να το κανει φτηνοτερο και το ελληνικο κρατος επιτελους με σοβαρη πολιτικη φορολογησης,αν και το βλεπω να γινεται και εν ελλαδι αναρπαστο γιατι ειναι καθαροαιμο μικρο κατσικι που βαζει κατω πολλα διπλασιας+ αξιας τετρακινητα.
    Ομορφο σχεδιαστικα σαλονι με βλεψεις επιβατικου και τα βουνα θα γινουν σπιτι του για οσους το αγορασουν με της γνωστες απιστευτες δυνατοτητες του.

  • freedoom1013

    Αυτοκίνητο θρύλος, λατρεύω και το παλιό μοντέλο, μη σας πω ότι μ’ αρέσει περισσότερο από το νέο.
    Γνωρίζουμε τιμή για Ελλάδα;

    • SAMURAI-66

      Αν φτασει απο τα 16.190 επιπεδο που ξεκινουν οι τιμες του vitara θα ειναι ενα λογικο επιπεδο.

  • Periklis

    Το σκεφτόμουνα για μελλοντικό μικρό αμάξι για μέσα στην Αθήνα και λίγο βουνό τα ΣΚ και παραλίες, αλλά με μέση κατανάλωση 6,8 και 7,5 λίτρα/100 χλμ και εκπέμποντας 178 και 198 γρ/χλμ CO2 καθώς και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 145 χλμ/ώρα, που πας ρε Καραμήτρο… εν έτει 2018…!! Απορώ!!!!!!

    Όσο και να θέλω να αγοράσω Ιάπωνα καταλαβαίνω πόσους αιώνες πίσω είναι σε σχέση με το Γερμανό σε όλους τους τομείς (ίσως μερικά μοντέλα της Honda, Suzuki και Toyota σε αξιοπιστία)

    • Herc

      Με το jimny διαλέγεις άλλες διαδρομες και όχι δρομους των 150 χαω.Φανταζομαι ξερεις την χρηση του.Ειναι να απολαμβανεις μια χαλαρη βολτα με ανοιχτα παραθυρα, κανοντας των γυρω της λιμνης Ν.Πλαστηρα.Να κατεβεις κατω σε καποια παραλια αυτης.Να ανεβεις πανω στα παρατηρητήρια και ξωκλησια αυτης.Να γυρισεις όλα τα μοναστηρια των αγραφων.Να πας για κυνηγι. και φυσικα να τα κανεις αυτά ολε τις εποχές.

    • a_f_a

      οδηγησα το μαϊ ολοκαινουργιο τζιμνυ, ακριβώς όπως το περιγραφεις. σε χωματόδρομο, μια χαρα, στο δρόμο όμως δε παει μία, πολύ περίεργο.
      ειναι εργαλείο. οχι οχημα “ταξιδιων”.

  • ionized

    αντε με το καλο και σε καναδεζα!

  • xtra

    Πλήρες αρθρακι , αλλα τα μαθαμε ολα εκτος απο την τιμη!
    Καλο αυτοκινητάκι αλλα παρατηρησα 2-3 φτηνιες που δεν δικαιολογουνται σε σύγχρονο αμαξι (ουτε αν ειναι suzuki) :
    1/δεν εχει πλαστικη εσωτερικη προστασία θολων – ειδικα πισω στο πρασινο, δειχνει τραγικο!
    2/ δεν εχει ενα οικονομικο ροπατο ντιζελ ή οπως αναφερθηκε στα σχολια, ενα μικροτερο τουρμπο(πχ 1000αρι)
    3/ η βασική εκδοση δεν εχει φτερα – ποιο το νοημα, περα απο το να σε κανουν να πληρωσεις για αναβαθμισμενο πακετο εξοπλισμου δε αλλα μπιχλιμπίδια? Τσιγκουνιά για 2-3 πλαστικα με ποιότητα κουβα….

  • a_f_a

    εξαιρετικό.
    τίμια σχεδίαση, ρετρο, rugged αλλά και φιλική.
    κυρίως, δεν ειναι δηθεν, ντεμεκ όπως κατι ιταλογερμανογαλλικοκορεατικα.
    απλά, ενα αυτοκίνητο.

  • το συμπάθησα. καλή πρόταση φαίνεται. το sierra με το σκούρο πράσινο και τη μαύρη οροφή είναι κουκλί. για ελλάδα μου φαίνεται ό,τι πρέπει για αρχάριο offroading. καλή βάση και για πιο ακριβά προτζεκτ. ατμοσφαιρικό μοτέρ για αξιοπιστία σε όλες τις συνθήκες. να το δούμε και σε δοκιμές στα ελληνικά τοπία και τί ψάρια πιάνει η τετρακίνηση του. το βίντεο είναι εντυπωσιακό.

  • Βελισσάριος

    Απογοητευτηκα απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα.Μικρο αυτοκινητο με καταναλωση σιγουρα παραπλησια του προηγουμενου και τελη κυκλοφοριας 450 ευρω(!).
    Θα δωσω 7 χιλιαρικα και θα παρω το προηγουμενο μτχ.

  • crazyfrog

    το μεγαλυτερο ατου το αυτοκινητου ειναι πιστευω ο υπερσυγχρονος κινητηρας του .για το 2018 1500 κυβικα να αποδιδουν τετοια ροπη και ιπποδυναμη με τοσο μικρη καταναλωση ειναι αξιο αναφορας.(ειπα να τρολλαρω και εγω λιγο οπως ακριβως και η suzuki γιατι διαφορετικα δεν εξηγειται πως καταστρεφει ετσι ενα πανεμορφο και ικανοτατο αυτοκινητο μαυτον τον κινητηρα….οσο και να θελεις να συμπαθησεις τους ιαπωνες οσο και να λες ”βρε μηπως εχω αδικο και οι αλλοι δικιο οριστε τι θα κανουν για να σε διωξουν μακρυα.κριμα….)

  • cfu

    μαμαει το θελω!!!!

  • autofn

    Καίει, δεν πάει, αεροδυναμική κούτας, χώροι για μικρά pets, η εξέλιξη
    στα καλύτερά της, μπράβο suzuki.

    • Pandal

      φιλε και λιγα λες…. σε ολους τους τομεις ειναι απαραδεχτο… για ενα μονο λογο… για να βγει εκτος δρομου και να παει εκει που δεν παει κανενα αλλο εργοστασιακο αυτοκινητο

    • autofn

      Ναι αλλά ένας πιό αποδοτικός κινητήρας, καλύτερη αεροδυναμική
      και καλύτεροι χώροι δεν θα χάλαγαν τη συντάγη.