Σε μια πολύ κλειστή μάχη με τη Ferrari, ο Lewis Hamilton πήρε την τέταρτη φετινή pole position, την έκτη επί βρετανικού εδάφους και την 76η της καριέρας του. Ο Βρετανός ήταν μόλις 44 χιλιοστά ταχύτερος από τον Sebastian Vettel, με τους τρεις πρώτους οδηγούς να είναι μέσα στο ένα δέκατο. Ο Kimi Raikkonen προσπάθησε στο τέλος, αλλά τελικά περιορίστηκε στην τρίτη θέση.

Από την τέταρτη θέση θα εκκινήσει τον αγώνα ο Valtteri Bottas, μπροστά από τους Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Kevin Magnussen, Romain Grosjean, Charles Leclerc και τον Esteban Ocon που ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε πώς κύλισαν οι κατατακτήριες:

1Q1

Οι καιρικές συνθήκες ήταν για μία ακόμα φορά πολύ καλές. Ο ουρανός ήταν καθαρός και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 25°C στην ατμόσφαιρα και τους 52°C στην άσφαλτο. Οι δύο Haas έκαναν την αρχή, αλλά οι υπόλοιποι δεν άργησαν να τους ακολουθήσουν. Ο Grosjean σημείωσε 1:28.8 και πήρε προσωρινά την πρώτη θέση.

Κόκκινη σημαία στα 14 λεπτά για το τέλος του Q1. Αυτός που την προκάλεσε ήταν ο Lance Stroll, ο οποίος βγήκε εκτός στην Brooklands, χάνοντας τον έλεγχο της FW41 κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Ο Καναδός δεν τραυμάτισε το μονοθέσιό του, αφού δεν χτύπησε στα προστατευτικά, αλλά οι κατατακτήριες είχαν τελειώσει γι’ αυτόν.

Η πράσινη σημαία δεν άργησε να εμφανιστεί και η πίστα γέμισε ξανά με μονοθέσια, αφού μόλις τρεις οδηγοί είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν γύρο. Οι δύο Ferrari βγήκαν γρήγορα και ο Raikkonen έπιασε κορυφή με 1:27.6, πατώντας στη μέση γόμα. Ο Vettel θέλησε να απαντήσει, έβαψε μοβ τα δύο πρώτα κομμάτια, αλλά έπρεπε να σηκώσει το πόδι του στο τρίτο κομμάτι, λόγω κίτρινης σημαίας.

Ο Sirotkin ήταν αυτή τη φορά που βγήκε εκτός, αλλά ο Ρώσος κατάφερε να επιστρέψει μόνος του στα pits. Ο Ricciardo βρέθηκε στην τρίτη θέση, πίσω από τον εξαιρετικό Leclerc, την ώρα που οι δύο Mercedes πατούσαν πίστα και ο Vettel δοκίμαζε νέο γρήγορο γύρο, με τα μαλακά ελαστικά. Ο Γερμανός πήρε την πρώτη θέση με 1:26.5, έχοντας πίσω του τον Hamilton, που ήταν 233 χιλιοστά πιο αργός.

Στην τρίτη θέση ο Bottas, δύο δέκατα πίσω από τον Hamilton, με τον Verstappen να είναι τέταρτος, φορώντας τη μαλακή γόμα. Τέσσερα λεπτά έμεναν για το τέλος και οι περισσότεροι πιλότοι επέστρεψαν στα pits. Οι κορυφαίοι συνδυασμοί δεν κινδύνευαν, ενώ οι αργότεροι θα έβγαιναν ξανά, προκειμένου να διεκδικήσουν την είσοδό τους στο Q2, αν και η απουσία των Hartley και Stroll ήταν προς όφελός τους.

Ο Alonso είχε ανέβει στην ένατη θέση, ωστόσο ο Vandoorne ήταν 17ος, με δύο λεπτά να απομένουν. Στη ζώνη του κινδύνου και η Renault, όπως και ο Gasly, γι’ αυτό και όλοι από την έβδομη θέση και κάτω βγήκαν ξανά για την τελευταία τους προσπάθεια. Ο οδηγός της McLaren δεν κατάφερε να βελτιώσει τη θέση του, κάτι που ισχύει και για τον Sainz.

Έτσι, εκτός έμειναν οι Sainz, Vandoorne, Sirotkin, Stroll και Hartley.

2Q2

Ο Hamilton ήταν ο πρώτος που άφησε τα pits, με τα μαλακά ελαστικά στην W09 του. Μαλακά ελαστικά για όλα τα μονοθέσια, γεγονός που έδωσε στον Vettel την πρώτη θέση, με 1:26.3. Στη δεύτερη θέση ο Bottas, με 1:26.4, ενώ ο Raikkonen ήταν τρίτη, με 1:26.4. Ο Hamilton δεν είχε καλό πρώτο γρήγορο γύρο, έτσι άφησε το γκάζι για μία ακόμα προσπάθεια με τα συγκεκριμένα ελαστικά.

Ο Βρετανός πέρασε στην πρώτη θέση, γυρνώντας σε 1:26.2, την ώρα που οι δύο Red Bull δεν μπορούσαν να κατέβουν το 1:27, παρόλο που είχαν κι αυτές τα μαλακά ελαστικά. Η Haas ήταν και πάλι η τέταρτη ταχύτερη ομάδα, με τους οδηγούς της να είναι κάτω από τη Red Bull, ενώ ο Leclerc ανέβηκε μέχρι την ένατη θέση, μπροστά από τους Ocon και Hulkenberg, όσο ο Alonso ήταν στην 13η θέση.

Στα πέντε λεπτά για το τέλος, η πίστα άδειασε και πάλι. Hulkenberg, Perez και Alonso βρισκόταν εκτός Q3, αλλά θα έβγαιναν ξανά, προκειμένου να διεκδικήσουν την είσοδό τους στην δεκάδα. Ο οδηγός της Renault απείχε μισό δέκατο από τον δέκατο Ocon, επομένως ήξερε ότι μπορούσε να προκριθεί με έναν αλάνθαστο γύρο.

Τρία λεπτά απέμεναν όταν τα μονοθέσια εμφανίστηκαν ξανά. Μεταξύ αυτών και οι δύο Mercedes, αλλά η παρουσία τους δεν ήταν αναγκαία. Όσον αφορά τους αργότερους συνδυασμούς, τίποτα δεν άλλαξε. Κανείς δεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του, αν εξαιρέσουμε τον Gasly, αλλά ο οδηγός της Toro Rosso δεν ήταν αρκετά γρήγορος.

Αυτοί που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια ήταν οι Hulkenberg, Perez, Alonso, Gasly και Ericsson.

3Q3

Raikkonen και Hamilton ήταν οι δύο πρώτοι που βγήκαν από τα pits, αλλά τους ακολούθησαν γρήγορα όλοι πλην των Haas και Leclerc. Ο Raikkonen ολοκλήρωσε την πρώτη του προσπάθεια σε 1:26.2, όμως ο Hamilton ήρθε για το 1:25.9, τον ταχύτερο χρόνο που έχουμε δει στο Silverstone. Αυτό κράτησε ελάχιστα, διότι ο Vettel βρήκε μερικά ακόμα χιλιοστά, για το 1:25.9, την ώρα που ο Bottas ήταν στο 1:26.2 και ο πέμπτος Verstappen στο 1:26.8.

Οι δύο Haas βγήκαν στα έξι λεπτά για το τέλος, όταν όλοι οι υπόλοιποι βρισκόταν στα pits και προετοιμαζόταν για τον δεύτερο γρήγορό τους γύρο, σε μια πολύ κλειστή μάχη. Ο Magnussen ανέβηκε στην έβδομη θέση και ο Grosjean στην όγδοη, αλλά το ενδιαφέρον ήταν φυσικά στις πρώτες θέσεις, με τους οδηγούς να βγαίνουν ξανά, στα τρία τελευταία λεπτά, όσο ο Ricciardo είχε πρόβλημα με το DRS.

Ο Hamilton έγραψε πράσινο στο πρώτο και μοβ στο δεύτερο κομμάτι, για να ολοκληρώσει σε 1:25.8, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση. Ο Vettel ξεκινούσε τον τελευταίο του γύρο, δεν βελτίωσε στο πρώτο, βελτίωσε στο δεύτερο, έβαψε μοβ το τρίτο κομμάτι, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να του δώσει την pole, παραμένοντας στην δεύτερη θέση.

Ο Raikkonen με ένα πολύ καλό γύρο κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση, αλλά ήταν ελάχιστα πιο αργός από τον Vettel, ρίχνοντας τον Bottas στην τέταρτη θέση, μπροστά από τις Red Bull, Haas, τον Leclerc και τον Ocon.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 16:10 ώρα Ελλάδας.

4Αποτελέσματα

5Ο γύρος του Hamilton

6Τα highlights

7Οι δηλώσεις των οδηγών

  • morbid

    Νίκη αύριο για τους κόκκινους.Δεν περίμεναν τα Γερμανά να είναι τόσο γρήγοροι οι Ιταλοί.Σε ρυθμό αγώνα τους έχουν.

  • Maleas George

    Πιο κλειστή μάχη απ’ ό,τι αναμενόταν, αλλά ο Lewis είχε το κάτι παραπάνω τελικά. Για να δούμε πώς θα επηρεάσουν οι υψηλές θερμοκρασίες τη στρατηγική, ίσως το 1 pit-stop να μην είναι εύκολο, ίσως επίσης οι Ferrari και Merc να μοιράσουν τις στρατηγικές στους οδηγούς τους.

  • Βασιλης

    Κλειστη μαχη για την pole αν και νομιζω οτι η ferrari μπορουσε το 1-2 σημερα…τρομεροι γυροι απο τους πρωτους 3 ο μποτας λιγο ποιο πισω με τις rbr να εχουν χασει πολυ ταχυτητα,γνωστη πλεον εκπληξη ο leclerc και απο εκει και περα τα γνωστα….

    Υ.Γ ειχα πολλα χρονια να δω την ομαδα μου τοσο καλη σε αυτην την πιστα μακαρι αυριο να γινει ενα κοκκινο 1-2

  • H Mercedes την pole με τον Hamilton ενώ ο Bottas είναι τέταρτος.
    Η Ferrari μέχρι στιγμής διαψεύδει τις προβλέψεις του ίδιου της του αφεντικού και κάνει τρομερό τριήμερο, ενώ οι αναβαθμίσεις των David Sanchez και Martin Bester έχουν κάνει την SF71-H πολύ ανταγωνιστική σε μία πίστα (που θεωρητικά πάντα) δεν μας ταίριαζε.
    Η RBR είναι η 3η δύναμη σε αυτό το GP
    Η Haas ξέραμε πολύ καλά ότι έχει την δυναμική και το επιβεβαίωσε
    Η Sauber ακόμα μία φορά στο Q3 με τον Leclerc
    H F.I στην δεκάδα με τον Ocon
    Η Renault είναι η αρνητική έκπληξη σε αυτές τις κατατακτήριες.
    Η STR αρκετά καλά με τον Gasly, ενώ ο Hartley ψάχνει κομμάτια της STR13.
    Η McLaren σε μία μέτρια απόδοση.
    H Williams………….σταθερά στο τέλος

    • LJ

      Έχουμε καταντήσει να λέμε «μέτρια» την 13η θέση του Αλονσο.

  • Lefteris2432

    Πολυ επεισοδιακές κατακτηριες. Πήγα για καρδιακό επεισόδιο. Αυριο πάσι θυσία πρέπει να κερδίσουμε.

    • Fαν1ς

      Αρκετά δεν ήσουν χαλαρός τα τελευταία χρόνια ειδικά στις κατατακτήριες δεν νομίζεις; καιρός να τεστάρει λίγο τα νεύρα σου και εσύ!!! Καλούς αγώνες να έχουμε πλέον και φουλ ανταγωνιστικους…..

    • Lefteris2432

      Ειχα ξεχάσει το αίσθημα :p απο το 2008.

    • Mitsos Ribopaido

      Μαχη μέχρι θανάτου να έχουμε!

  • Fαν1ς

    Τρομερή μάχη με τον Χάμιλτον να παίρνει οριακά την πολ μέσα στο άντρο του!!! Αν και στα μισά του πρωταθλήματος σήμερα είχαμε μια εμφάνιση-δήλωση των Ιταλών πως φέτος δεν θα μείνουν πίσω στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος!!! Επιτυχημένη αναβάθμιση σουλουπωσε σχεδόν όλες τις αδυναμίες του αυτοκινήτου…. Οι Γερμανοί και ο χαμ νιώθουν φέτος τρομερή πίεση για πρώτη φορά στα χρόνια των υβριδικών κινητήρων θα λυγισουν; η απάντηση θα μας δωθει στην συνέχεια του πρωταθλήματος!!!

    • Όντως, η σημερινή απόδοση της SF71-H είναι πολύ πιστική και αυτό δηλώνει αρκετά τόσο για το μονοθέσιο όσο και για την ίδια την ομάδα!!!!!!
      Σίγουρα, η προαγωγή του David Sanchez σε επικεφαλή αεροδυναμικής, ο οποίος είναι ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της αεροδυναμικής στην F1 ( με ένα μεγάλο μειονέκτημα, την παρορμητικότητα του) είναι καταλυτική για την βελτίωση σε αυτόν τον τομέα.
      Έτσι, ο Arrivebene για να μπορεί να “ελέγχει” τον ατίθασο χαρακτήρα του Sanchez κάλεσε τον Enrico Cardile από το τμήμα GT της Ferrari, ώστε να είναι άνθρωπος που “καλουπώνει” τον Γάλλο.
      Από την άλλη, ολόκληρη η λειτουργία της Ferrari έχει αλλάξει μετά την μετατόπιση του Diego Ioverno από την θέση του αγωνιστικού διευθυντή-team manager στη θέση του ανώτατου επόπτη λειτουργιών εργοστασίου.
      Ο Ιταλός μηχανολόγος με την πολύ καλή δουλεία που έκανε για την αναδιοργάνωση λειτουργίας της ομάδας στην πίστα, πλέον έχει επιστρατευτεί για να οργανώσει και τις λειτουργίες εντός εργοστασίου και τα αποτελέσματα μετά από 6 μήνες είναι εμφανή.
      Προσωπικά, πιστεύω πολύ στον Ioverno και κάποια στιγμή θα ήθελα πολύ να τον δω στην κορυφή της ιεραρχίας της Gestione Sportiva!!!!!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Mεσα στη ομάδα εισαι ωρε? ναις

    • Fαν1ς

      Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες εκ των έσω …. Εμείς μπορεί να μην ξέρουμε σε βάθος λεπτομερειες αλλά είναι εμφανές πως πλέον η ομάδα δείχνει να μην πανικοβαλεται και να έχει έναν προγραμματισμό, άσχετα από το αποτέλεσμα των αγώνων, ώστε να βελτιώνει την ανταγωνιστικοτητας της! Επίσης φαίνεται πως είναι στελεχωμενη πλέον από άτομα με ταλέντο ως προς την σχεδίαση αφού παρουσιάζει πρωτοποριακες ιδέες οι οποίες αργά ή γρήγορα αντιγραφονται από τον ανταγωνισμό! Καιρό είχαμε να δούμε τέτοια εικόνα από την ομάδα……

    • an0nymouS

      που μαθαίνεις όλες αυτές τις λεπτομέρειες αδερφε, ωραίος! γι αυτό πάντα ανυπομονώ να διαβάσω σχόλια σου.. γι αυτές τις πληροφορίες!

  • Mitsos Ribopaido

    Τι να πρωτοπω.. ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ παθαμε ολοι ρεε!
    Ο φετελ με , με πονο στο λαιμο ( ταλαιπωρία) με κακα πατηματα στο πρωτο σεκτορ και ο ραικκο με μπλοκαρισμα στην στροφη 16 εχασαν την πολ και το 1-2..
    Μποτας…Το δουλευεις καλά το εργαλείο.
    Τρομερες αναβαθμισεις απο τους κοκκινους. Να βλέπεις τον χαμιλτον να ζηταει που αλλου μπορει να βρει χρόνο, να βγαίνει εκτος για να κερδίσει χρονο… Εχει @@ πάνω του ο τοτός. Με τα γυρολόγια που ανέβασε o Φαν1ς και είδαμε.. αυριο έχει γέλιο.. Εκκινηση ολα τα λεφτά .. ( κατι ήξερε ο χαμ που έλεγε δεν ηθελε 3 ζωνες drs..)

    • Lefteris2432

      Να παρακαλάτε να έχετε τέτοιες θερμοκρασίες κάθε weekend.

    • Mitsos Ribopaido

      Oι θερμοκρασίες φταίνε λευτέρη?

    • Lefteris2432

      Αυριο αυριο.. προς στιγμής βλέπω την ταλένταρα μας τον Russel στην f2 πρώτο αυτη την στιγμη. ;p

    • Mitsos Ribopaido

      Βλέπε τον τσάρλς πως γλεντάει τον κόσμο. Περιμένω και russel να κανουνε χαμο. Ταλεντάρες

    • Lefteris2432

      Προτιμώ με τα χίλια τον Τσάρλς παρά τον σεμπαστιαν τον baby scumi. Και ανετα θα μπορούσα να γίνω και fun του τσαρλς.

    • Fαν1ς

      Ούτε και εγώ συμπαθώ τρελά τον Φετελ, αν και φεραρικος, αλλά από τον Χάμιλτον χίλιες φορές Είδες σήμερα ηθοποιία; έτρεμε το χέρι, κοντινό ο καμεραμαν, λύγισε στην δεξιά δισκοπλακα έτοιμος να κλάψει και τελικά δεν κρατήθηκε μπροστά στις κάμερες με τα δάκρυα να γυαλίζουν και να κλέβουν την δόξα από το διαμαντάκι στην μύτη !! Επικό…..

    • Lefteris2432

      Δεν παίζει να το έκανε ψέματα αλλα θα έπρεπε να το αφαιρέσει το διαμαντάκι προσθέτει βάρος :p

    • greg-f1

      πολλα χρονια σας ποναει και ξερνατε χολη

    • Fαν1ς

      Έχεις δίκιο πιτσιρίκο…. Όπως με πονούσε χρόνια ο Σένα ο Χακινεν αλλά δεν με έκαναν ποτέ να γελάσω με τα καραγκιοζιλικια τους Γτ ποτέ δεν έκαναν. Έμπαιναν μέσα στο αυτοκίνητο έτρεχαν με όλα μέχρι λιποθυμίας είχαν δεν είχαν αυτοκίνητο για νίκες και πρωταθλήματα και όταν όλα πήγαιναν στραβά δεν κατηγορούσαν λάστιχα, συνεργάτες…..! Ενώ ο Χάμιλτον πάντα θα ναι κορυφαίος αλλά όχι αποδεκτός για κάποιους που βέβαια μικρή σημασία έχει…. Αλλά πίστεψε με δεν σταζω χολή Γτ κερδίζει!

    • greg-f1

      οχι γτ κερδιζει αλλα γτ χανει η ομαδα σου. οσο για το πιτσιρικο, δεκτο. βλεπω φ1 μονο τα τελευταια 50 χρονια

    • an0nymouS

      εντάξει μικρός είσαι ακόμα.. χαχα :D

    • Lefteris2432

      Ο Hamilton χθες ειχε μεγαλο βαρος μεσα στην χωρα του. Δεν πηγαν να δουν την Αγγλια στο μουντιαλ για να δουν τον Hamilton.

    • Πριν πούμε το οτιδήποτε για τις θερμοκρασίες, καλά θα κάνουμε να θυμηθούμε τις δηλώσεις του Hamilton μέσα στην εβδομάδα, ο οποίος αναφερόμενος στο GP της Αυστρίας είπε ότι η Pirelli θα έπρεπε να έχει και στο RB Ring την τροποποιημένη γόμα.
      Στο GP της Βρετανίας τα μονοθέσια τρέχουν με τις τροποποιημένες γόμες των Ιταλών, αλλά μάλλον τα όποια προβλήματα της SF71-H με αυτά τα ελαστικά λύνονται και σήμερα η ιταλική ομάδα ήταν πολύ ανταγωνιστική.
      Επιπλέον, η Ferrari δεν αντιμετωπίζει προβλήματα σε χαμηλές θερμοκρασίες όπως αντιμετώπιζε τα προηγούμενα χρόνια (παράδειγμα η εμφάνιση της SF71-H στην Κίνα), ενώ στις υψηλές θερμοκρασίες τα ιταλικά μονοθέσια ήταν πάντα τα πιο ευγενικά με τα ελαστικά και δεν είχαν θέμα διαχείρισης.
      Αντίθετα, η Mercedes σε πρώτο βαθμό και η RBR σε δεύτερο βαθμό έχουν μεγάλα προβλήματα σε υψηλές θερμοκρασίες.
      Πάντως, δεν θα μου προκαλούσε εντύπωση αν η Pirelli αποφάσιζε να φέρει τα τροποποιημένα ελαστικά και σε 1-2 GP ακόμα, έτσι για “λόγους ασφαλείας” όπως θα αναφέρει στην ανακοίνωσή της……………………..

    • Fαν1ς

      Σωστός!!!

    • Βασιλης

      Ετσι οπως εχει εξελιχθει το πρωταθλημα οσες φορες και να φερουν αυτες τις γομες με την δικαιολογια της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ μετα απο υποδειξη της merc μαλλον κατι παρομοιο με σημερα θα εχουν ως αποτελεσμα…και μην ξεχναμε οτι εαν στριψει μια ferrari πρωτη τοτε η merc εχει πολυ σοβαρο προβλημα οταν βρισκεται πισω

    • Mitsos Ribopaido

      Ετσι ακριβως

    • an0nymouS

      πάντα για “λόγους ασφαλείας” βεβαίως βεβαίως..

  • Yiannis P

    Ο Stroll γιατί δεν συνέχισε; αφού δεν καταστράφηκε το αυτοκίνητο…

    • Mitsos Ribopaido

      Πιο πολυ θα χαρώ αν πάρει πουλο ο ηλιθιος και ο πανηλιθιος παρα με προαγωγή στην δουλεια

    • Βασιλης

      Οι κανονισμοι το απαγορευουν νομιζω

    • Yiannis P

      Γιατί όμως; Εντάξει είχε μια έξοδο, αλλά το αυτοκίνητο δεν έπαθε κάτι και υπήρχε αρκετός χρόνος ακόμη… Δεν βρίσκω λογική.

    • Και που θα έβγαιναν οι οδηγοί της Williams στην πίστα, πάλι σε ειδικές τύπου WRC θα το γύριζαν και θα βρισκόταν στις χαλίκια του Silverstone!!!!!!!
      Πάντως, διαβάζω και το σχόλιο του @gronholm89:disqus λίγο πιο κάτω, για να το αν είναι νόμιμο που η McLaren τρέχει με έναν οδηγό.
      Η απάντηση είναι “ΝΑΙ” αφού η ομάδα του Grove τρέχει χωρίς πιλότους, ή μάλλον τρέχει με κάποιους που κάνουν και καλά τους πιλότους επιπέδου F1……………..

    • Yiannis P

      Εντάξει, προφανώς ο κανονισμός δεν λαμβάνει υπόψη την ικανότητα του οδηγού. Και ο Χαμ ή ο Σεμπ να είχαν την ίδια έξοδο πάλι δεν θα συνέχιζαν, και αυτό δεν καταλαβαίνω, αφού το αυτοκίνητο δεν είχε καθόλου ζημιές…

    • Maleas George

      Ο κανονισμός είναι ότι στις κατατακτήριες πρέπει το μονοθέσιο να γυρίσει μόνο του στα pits για να συνεχίσει, ακόμα και αν έχει ζημιά. Αν γυρίσει με το φορτηγό δεν μπορεί να συνεχίσει. Γι’ αυτό ο Sirotkin που ξεκόλλησε από την αμμοπαγίδα συνέχισε, ενώ ο Stroll όχι.

    • Yiannis P

      Αααα οκ τότε. Ο Stroll δηλαδή κόλλησε τελείως; δεν μπορούσε να φύγει καν;

    • Maleas George

      Ακριβώς.

    • YiannisP

      Θυμάμαι αντίστοιχο με τον Σούμι τον οποίο τον έσπρωξαν λίγο κ ξεκόλλησε από το χαλίκι

    • Yiannis P

      Ίσως τώρα είναι πιο αυστηρός ο κανονισμός..

  • georgekaras

    Δαγκωσε καρωτιδα η φερραρι τρομερη αποδοση ειμαστε στα ισα αν μεταφραστει σε καλο αποτελεσμα και αυριο

  • Mika

    Πολυ κλειστη μαχη, στις κατατακτηριες…Ο Χαμιλτον την ηθελε πολυ αυτη την πρωτη θεση, αλλα λιγη σημασια θα εχει αν δεν μεταφραστει σε ενα καλο αποτελεσμα αυριο, οπως εγινε την περασμενη Κυριακη….
    Λογικα θα ειναι ενας πολυ ενδιαφερον αγωνας, πολλα θα κριθουν και στην εκκινηση για το πως θα παει…..
    O Bottas επρεπε να ειναι πιο ψηλα στην καταταξη, πρεπει να κανει καλη εκκινηση αυριο για να βοηθησει τη Μercedes να παρει καλους βαθμους μετα το στραπατσο της Αυστριας…
    Καλη εμφανιση παλι απο τις Haas και απο τον Leclerc επισης..

  • Πολυ πισω η ρεντ μπουλ κ πολυ πισω κ ο ρικιαρντο κατι μου λεει τιποτα απο τα δυο δεν ειναι τυχαιο … Τα παραταει η ρεντ μπουλ; ξενερωσε ο ρικιαρντο ; θα δουμε .. Ποσο νομιμη ειναι η αεροδυναμικη βοηθεια της φερραρι στους Αλλους δυο ; θα εχει περασει η χααςς μεχρι το τελος της σεζον την ρεντ μπουλ χοντα ; πως να ανταγωνιστουν μονοι τους μακ λαρεν williams τα εκ των φιατ κ μερκ οταν αυτοι βοθανε κ τριτους ; ειναι ολο αυτο νομιμο ; εγω αν ημουν μακλαρεν θα εφευγα απο ενα πρωταθλημα παροδια δυο φερραρι κ μερκ με εξι αμαξια η φερραρι κ τεσσερα η μερκ .. Η ρενο με αυτα τα δεδομενα δεν εχει καμια τυχη εκτος κ αν συνεργαστει ποιο στενα με μακλαρεν κ williams που μαλλον πρεπει να φυγει απο την μερκ

    • LJ

      Εχει καταντήσει γελειο αυτο με τα παραρτήματα και της Merc αλλά ακόμα χειρότερα της Ferrari και της RBR!

      Αν η McLaren στοχεύει κάποια στιγμή να γυρίσει στην κορυφή πρέπει να κανει κίνηση για την Force India τωρα που η ομάδα πουλιεται!

    • Nerazzuro21

      Εδώ η McLaren δεν έκανε κίνηση για τη Manor όταν είχε τις πλάτες της Honda. Πιστεύεις πραγματικά ότι θα κάνει κίνηση στην κατάσταση που είναι για τη Force India;

    • LJ

      Ούτε για την Sauber έκανε κίνηση πέρυσι.

      Αν το πει ο Alonso τότε ναι πιστεύω ότι θα κανει κίνηση. Ο νοών νοείτω…

  • gronholm89

    Είναι νόμιμο η McLaren να τρέχει με έναν οδηγό;;

  • LJ

    Ρε Ερρίκο μιας και έφευγες δεν έπαιρνες και τον Βέλγο μαζί σου;

    Θα βλέπατε παρεούλα και τον ημιτελικό όχι τπτ αλλο.

    ΥΓ: Δεν μου κανει εντύπωση η επίδοση της Ferrari. Την βολεύουν οι υψηλές θερμοκρασίες συν ότι κατα γενική ομολογία εχει τον καλύτερο κινητήρα αυτη τη στιγμή (όπως φαίνεται και απο τις Haas-AR Sauber.

  • thymios tsilimparis

    Συμπαγής εμφάνιση απ τη Φερραρι, που δείχνει ότι θα είναι πολύ κοντά στην Μερκ.
    Οι θέσεις των Haas – LeClerk πιθανόν να πιστοποιούν την βελτίωση των μοτέρ της Φερραρι
    Βρισκόμαστε στις τελευταίες στροφές πριν την κρίσιμη καλοκαιρινή διακοπή. Η εικόνα του Σεπτέμβρη θα δείξει αν οι Κόκκινοι θα καταφέρουν να κρατηθούν κοντά στο κυνήγι και των 2 τίτλων
    για να δούμε….

  • kostas

    Δεν περιμενα να ειμαστε τοσο κοντα στην Μερκ, τελικα η ζεστη μας συμφερει! Αυριο ολα θα κριθουν στην εκκινηση.

  • an0nymouS

    γούσταρα κατατακτήριες κι ας μην το πήραμε.. πολύ οριακά!!!