Με τα προσπεράσματα να είναι λιγοστά φέτος, λόγω δυσκολίας των μονοθεσίων να ακολουθήσουν το προπορευόμενο αυτοκίνητο, η FIA πρόσθεση μια τρίτη ζώνη DRS ακόμα και στο Silverstone, στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού μέχρι τα φρένα για τη στροφή της Στροφής 3, αν ο οδηγός θέλει και μπορεί να κρατήσει ανοιχτή την πτέρυγά του.

Αυτό δεν είναι εύκολο, αφού τα μονοθέσια χάνουν πολλή κάθετη δύναμη, με αποτέλεσμα ο οδηγός να κλείνει το άνω πτερύγιο λίγο πριν στρίψει. Χθες, ο Romain Grosjean άργησε λίγο να το κάνει αυτό και το αποτέλεσμα ήταν να βρεθεί εκτός στο FP1, αλλά και να μείνει εκτός από το FP2, μιας και οι μηχανικοί του έπρεπε να αλλάξουν το σασί, μια διαδικασία που χρειάζεται ώρες για να ολοκληρωθεί.

Ο Lewis Hamilton δήλωσε μετά τα χθεσινά δοκιμαστικά πως η τρίτη ζώνη DRS στη συγκεκριμένη πίστα είναι λίγο άκυρη, αφού οι οδηγοί δεν μπορούν να κρατούν ανοιχτή την πτέρυγα κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο στροφών, διότι το μονοθέσιο δεν μπορεί να μείνει εντός πίστας με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα.

Δεν είναι δύσκολο να ελέγξουμε την πίσω πτέρυγα, αλλά είναι ένα είδος άσκοπης εξάσκησης και λίγο επικίνδυνο. Συνηθίζαμε να χρησιμοποιούμε παντού το DRS στο παρελθόν (σε ελεύθερα δοκιμαστικά και κατατακτήριες) κι έπρεπε να το κλείνουμε, και το σταμάτησαν αυτό, επειδή οι οδηγοί έβγαιναν εκτός.

Θυμάμαι ότι είπα στη συνάντηση «Ron (σ.σ εννοεί τον manager της ομάδας, Ron Meadows), θα πρέπει να πεις στον Charlie ότι κάποιος θα χτυπήσει», επειδή η ταχύτητα στην πρώτη στροφή είναι πολύ μεγάλη. Και αυτό όντως συνέβη. Δεν είναι απαραίτητο να το έχουμε ανοιχτό εκεί. Εννοώ πως, αν κάποιος το έχει ανοιχτό στις κατατακτήριες, θα χτυπήσει, οπότε είναι λίγο άχρηστο κι επικίνδυνο.