Και η Hyundai μπαίνει στη μάχη των solid state μπαταριών. Όπως ανακοίνωσε η νοτιοκορεατική εταιρία, επενδύει στην εταιρία Ionic Materials με έδρα την Μασαχουσέτη των ΗΠΑ, μια εταιρία που αναπτύσσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης που θα αντικαταστήσουν τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου.

Η Hyundai έχει ανακοινώσει επίσης πως αναπτύσσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης και μόνη της. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, τέτοιου είδους μπαταρίες αναμένονται στην αγορά από το 2022 και έπειτα.

Οι solid state μπαταρίες παρότι έχουν μικρότερο μέγεθος από τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου, έχουν συνάμα πενταπλάσια αυτονομία. Αντί για υγρό ηλεκτρολύτη, που χρησιμοποιούν οι μπαταρίες νικελίου-υδριδίου και ιόντων-λιθίου, διαθέτουν έναν στερεό κεραμικό ή πολυμερή ηλεκτρολύτη.

Οι περισσότερες μπαταρίες ιόντων-λιθίου χρειάζονται 20 με 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, για να γεμίσουν στο 80%, προσφέροντας μια αυτονομία -στην καλύτερη- 350 χλμ. Οι νέες μπαταρίες θα μειώνουν τον χρόνο φόρτισης σε όσο χρόνο διαρκεί η πλήρωση του ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

  • Smartass

    Ξέρει κάποιος τι τεχνολογίας μπαταρίες αφορούν οι συμβάσεις αγοράς αξίας 40 δισεκατομμυρίων ευρώ που ανέθεσε η VW;