Η επιχείρηση διάσωσης των 12 παιδιών και του προπονητή τους σε σπηλιά στην Ταϊλάνδη, ολοκληρώθηκε επιτυχώς την περασμένη εβδομάδα, τα παρατράγουδά της όμως μένουν και έχουν ως πρωταγωνιστή τον Elon Musk ο οποίος μάλλον εξελίσσεται σε αρνητική φιγούρα.

Ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, που είχε προσφερθεί να συνδράμει στην επιχείρηση με υποβρύχιο της Space X του προκειμένου να απεγκλωβιστούν τα παιδιά, αλλά τελικά… δεν προτιμήθηκε από την κυβέρνηση της Ταϊλάνδης, έβγαλε κάθε μένος με το πέρας της.

Με ένα tweet που πήγε προς τους 22 εκατομμύρια ακολούθους του στο Twitter ο ιδρυτής και επικεφαλής της Tesla χαρακτήρισε τον Vernon Unsworth, ένα Βρετανό σπηλαιολόγο που ζει στη Ταϊλάνδη ως παιδόφιλο («pedo»). Στη συνέχεια διέγραψε το tweet του.

Ο έμπειρος σπηλαιολόγος γνωρίζει άριστα το σύστημα σπηλιών που είχαν εγκλωβιστεί τα 12 παιδιά και o προπονητής του και είχε βοηθήσει τις ομάδες διάσωσης. Είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στο CNN ότι η ιδέα του Musk να χρησιμοποιηθεί ένα μικρό υποβρύχιο για να βγουν τα εγκλωβισμένα παιδιά από τη σπηλιά δεν είχε «καμία πιθανότητα να δουλέψει».

Απαντώντας του ο Musk αμφισβήτησε τη συμμετοχή του Unsworth στην επιχείρηση διάσωσης περιγράφοντάς των ως «suss» («ύποπτο») Βρετανό, που ζει μόνιμα στην Ταϊλάνδη». Κι είπε ότι θα αποδείξει ότι το υποβρύχιο του θα μπορούσε να τα καταφέρει. «Συγνώμη παιδεραστή, πήγαινες γυρεύοντας», έγραψε ο 47χρονος επιχειρηματίας.

Ο Musk έδειξε επίσης την αμφισβήτησή του για το κατά πόσο -ο Unsworth- συμμετείχε ακόμα και στη διάσωση των 12 παιδιών και του προπονητή από το σπήλαιο στην Ταϊλάνδη, μιας και όπως έγραψε ο Musk δεν τον είδε να βρίσκεται στη σπηλιά.

Ο Βρετανός είχε νωρίτερα πει ότι μπορεί ο Elon Musk “να βάλει το υποβρύχιό του εκεί που ξέρει”. Τον κατηγόρησε μάλιστα για κόλπο δημόσιων σχέσεων.

Ο Βρετανός σπηλαιολόγος και δύτης ενδέχεται να καταθέσει μήνυση κατά του Musk. Σε συνέντευξή του, ο Unsworth δήλωσε ότι δεν έχει δει τα υβριστικά tweets του Musk και του τα έχουν μεταφέρει.

Στην ερώτηση αν θα κινηθεί δικαστικά εναντίον του Musk, ο σπηλαιολόγος απάντησε: «Αν είναι αυτό που πιστεύω, ναι».

Ο Unsworth πρόσθεσε επίσης ότι θα αποφασίσει όταν επιστρέψει αυτήν την εβδομάδα στη Βρετανία. Αλλά η υπόθεση αυτή «δεν έχει κλείσει», προειδοποίησε.

  • Anestis Genk

    μα κι αυτός να αμφισβήτησει την τεχνολογία του πληκτρολογίου; σκέτος άνθρωπος των σπηλαίων

    • a_f_a

      αν το λέει ο έλονας, δουλεύει. δεν έχει γεννηθεί ακόμα άνθρωπας που που θα αμφισβητήσει τον βιζιονεαρ.

  • Giannisk

    Είμαι με τον δύτη σε αυτό.

    • JohnnyXP64

      γιατί τον ξέρεις οτι δεν ειναι πεδοφιλος κ ισως ειναι ενας απο τους πολλούς που ζουν μόνιμα εκει για αυτο το σκοπο?

    • Giannisk

      Εχουμε στοιχεία ότι είναι παιδόφιλος; Καταδικάστηκε ποτέ; Ή επειδη το λέει ο Musk πρέπει έτσι να είναι.

  • σε πέντε χρόνια είτε αυτός θα είναι τύραννος είτε θα γελάμε με τις μνημειώδεις αποτυχίες του.

    • a_f_a

      συμφωνώ 1000%.

    • Chris

      πολλοί θέλουν να τον δουν να αποτύχει, αυτό που δεν καταλαβαίνουν όμως είναι ότι όταν κάποιος έχει τη θέληση, μυαλό και συγκεκριμένο πλάνο για το μέλλον, κάτι δηλαδή που δεν έχουν οι ίδιοι, το πιο πιθανο είναι να επιτύχει..

  • Chris

    O Musk αντιδρά γενικώς αυθόρμητα σαν παιδί, χωρίς να πολυσκέφτεται.. Ενώ τον πάω με τα χίλια, εδώ έκανε μπαρούφα! Και ο άλλος όμως τα ήθελε αφού ο ίδιος ξεκίνησε να λέει “να βάλει το υποβρύχιο στον πάτο του”

  • a_f_a

    όταν λέω οτι ο τύπος ειναι ενα κινούμενο ψυχολογικό πρόβλημα, εδω και αλλού με λένε τεχνοφοβικό.
    ενα αποτυχημένο κατασκεύασμα ειναι ο μασκ, παρά τα φράγκα του. ενα ντοτ-κομ δημιουργημα, κατι σαν τον ρας χαναμαν απο σιλικον βαλεϋ όσοι βλέπουν (ο ρας ομως ειναι οριτζιναλ).

    • Chris

      Τα έχω γράψει χίλιες φορές, αν δεν υπήρχε ο μασκ, οι εταιρίες ακόμα θα σου πούλαγαν diesel για οικολογικό και το διάστημα θα ήταν ακόμα βαρετό. Αυτές τις 2 μεγάλες βιομηχανίες κατάφερε και άλλαξε ο musk και το έκανε με δουλειά και πλάνο, δεν του χάρισε κανείς τίποτα.

    • a_f_a

      συγνώμη ρε κρις, σε τι άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία;
      ταμπλετες αντί για κουμπιά; ασε με, εργονομία έχω κάνει-μελετήσει επαγγελματικά, ειναι απλά ανοητο και επικινδυνο τρικ.
      τον ηλεκτρισμό; ας ειναι καλά η τζαπαν με τη τεχνολογία και τη κίνα με την αγορά-τεχνολογία που ΑΥΤΕΣ θα καθορίσουν το μέλλον και όχι ο μασκ με τα λίγες χιλιάδες αυτοκίνητα που παράγει.
      καλα, σχεδιαστικά, ειναι πιο βαρετά και από οπελ βεκτρα του ’90. τι; οι πόρτες-γλάρος που τις κοιτούσαμε και γελούσαμε γιατί ΞΕΡΑΜΕ οτι μηχανολογικά και πρακτικά δε θα λειτοργούν; α, θα τις καταργήσουν ξέρεις. η “τραντισιοναλ” βιομηχανία κάτι ήξερε ΚΑΙ σε αυτό.
      έλα τωρα με τον κρατικοδίαιτο. έλα.
      κρις; φλογολό αγόρασες; για το καλοκάιρι έβγαλε κανα τουρμπο-μπορινγκ νεροπίστολο; έχεις ακούσει κάτι;

      έχει και ζέστα, με ανάβει το ΑΒ με τα ποστ για τον έλονα, μου απαντάς και εσυ, έχω χωσει το κλιματισμό στο 18 και ακόμα έχω φούντωση! :-)

    • Chris

      χαχαχαχα δεν πάει και πιο κάτω το κλιματιστικό!!! δε συμφωνούμε αλλά μπορούμε άνετα να γελάμε! Επίσημα ζητάω περισσότερα θέματα Τεσλα από το ΑΒ!

    • a_f_a

      όχι έλεος, δεν αντέχω άλλο… απο Οκτώβρη που θα πέσει η θερμοκρασία, ας ξαναβάλει. :-)

      αμα έχει τα ουμπαλα ο μασκ, ας φτιαξει κανα κλιματιστικό που να καιει 1-2 ευρά όλο το καλοκαίρι. αυτο το ντισραπτ θα το αγοράσω.

      α, καπου είχα διαβάσει οτι η ελλάδα ειναι η πιο “πράσινη” χώρα λόγω των ηλιακών που έχουμε όλοι στις ταρατσες. απλά για να λέμε πόσο προχώ είμαστε εμεις και ο Fyrogenis από το ’80 και έρχονται τωρα οι απολίτιστοι να μας πουν οτι ανακάλυψαν την οικολογία.
      αλλά κρις, δε σε βλέπω να σκίζεις τα ρούχα σου για το πατριώτη το Fyrogenis! :-)

    • Chris

      εεε τότε να του πούμε να σου φτάξει ενα τέτοιο κλιματιστικό και να σου βάλει και μια wing door για να καθαρίζεις το φίλτρο :)))

      με γεια του με χαρά του αυτά που έχει καταφέρει ο Fyrogenis και έχει και καλά προϊόντα μάλιστα, αλλά δεν είναι κάτι το οποίο για οποιοδήποτε λόγο θα σκίσεις τα ρούχα σου, τα οποία τα σκίζω μόνο σε ειδικές περιπτώσεις να ξέρεις!

      Τώρα όταν βλέπεις spacex και tesla σου αρέσει δε σου αρέσει είναι κάτι καινούριο και εντυπωσιακό. Και το να στήσεις τέτοιες εταιρίες από το μηδέν στη σήμερον εποχή είναι άθλος. Επίσης το γεγονός ότι πουσάρουν την τεχνολογία είναι κάτι καλό για όλους μας, μιας και όλες οι εταιρίες προσπαθούν να ακολουθήσουν, βλέπεις πως τρέχουν VAG BMW MERC όλοι τώρα να μπουν στα ηλεκτροκίνητα. Ούτε μας χαλάει το κέντρο έρευνας της Τέσλα στην Ελλάδα.

    • a_f_a

      κρις… περίμενεεεεεε….
      όλα αυτά που λες, ΔΕΝ ειναι εταιρίες στην ουσία. εταιρία ειναι κάτι που βγάζει χρήματα. εχει το spacex κέρδη; μεταφέρει κόσμο; χρηματοδότηση τεχνολογίας ειναι. και μόνο.
      όσο για τη τέσλα, θα περιμένω 5-10 χρόνια για να δω αν ειναι εταιρία. ακόμα ΔΕΝ ειναι. έιναι τεχνολογικό πείραμα επίσης.
      οι γερμανοί μπορεί να τρέχουν αλλά οι ασιάτες ήταν ήδη και οι κινέζοι θα έμπαιναν όπως και να έχει για να λύσουν τα προβλήματά τους. δε περιμέναν τη τεσλα να τους δείξει τις μπαταρίες. άλλωστε η ιαπωνία/κορεα δίπλα ειναι και θα κάναν ΚΡΑ για να συνεργαστούν με τη κίνα.

    • Chris

      φυσικά και είναι εταιρίες και είναι πλέον δυνατές και ανταγωνιστικές στους τομείς τους, όταν το 3 πουλάει πλέον περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας στην Αμερική. Η spacex στέλνει δορυφόρους, προμήθειες στον ISS τι εννοείς δεν είναι εταιρία. Το Crew Dragon θα το δούμε επίσης σύντομα, το οποίο θα μεταφέρει αστροναύτες. Και όχι η κατανόηση σου του όρου εταιρία δεν είναι σωστή αντικειμενικά.

    • a_f_a

      καταλαβαινω βρε κρις, ναι, κόβουν τιμολογια, απασχολούν κόσμο, πληρώνουν φορους, πουλάνε υπηρεσίες-προϊόντα. με τι κέρδος; ναι, θα μου πεις και η αμαζον 10 χρόνια στα κοκκινα και τωρα ειναι 1-2η εταιρια σε valuation.
      αλλά όταν όλες οι εταιρίες του έλονα, είτε ειναι κρατικοδίαιτες (βλέπε νασα κλπ για τη τεσλα-αυτοκίνητα), κάθε λίγο και λιγάκι φέρνουν χρήματα από έξω, εγώ, προσωπικά, ο παραδοσιακός, ο τραντίσιοναλ, με το μπεγλέρι, το ξεραμένο φραπέ, δε τις θεωρώ εταιρίες. εταιρία θεωρώ μια οργανωση που έχει αποδείξει στο χρόνο οτι αντεχει και βγαζει χρήματα.
      σε 1-2-3 χρόνια ναι, μπορεί να ειναι.
      αν δε κανω λάθος η spacex, δεν έχει ανακοινώσει ποτέ νουμερα αλλά λεει οτι βγαζει φραγκα αλλά δε βγαίνει ο έλονας και βγαίνει στη γυρα για παραπάνω.
      επισης, ο first mover, δεν έχει πάντα πλεονέκτημα αλλά και μειονέκτημα. στον έλονα ειναι η αλλαζονία και ο χρόνος (ιδιως για τα αυτοκίνητα).

      έλα, δε μπορώ άλλο κάψωσα πάλι… θα σου στειλω λογαριασμο δεη να μου πληρώσεις. καμια 300αρα θα μου έρθει το διμηνο.

    • a_f_a

      καταλαβαινω βρε κρις, ναι, κόβουν τιμολογια, απασχολούν κόσμο, πληρώνουν φορους, πουλάνε υπηρεσίες-προϊόντα. με τι κέρδος; ναι, θα μου πεις και η αμαζον 10 χρόνια στα κοκκινα και τωρα ειναι 1-2η εταιρια σε valuation.
      αλλά όταν όλες οι εταιρίες του έλονα, είτε ειναι κρατικοδίαιτες (βλέπε νασα κλπ για τη τεσλα-αυτοκίνητα), κάθε λίγο και λιγάκι φέρνουν χρήματα από έξω, εγώ, προσωπικά, ο παραδοσιακός, ο τραντίσιοναλ, με το μπεγλέρι, το ξεραμένο φραπέ, δε τις θεωρώ εταιρίες. εταιρία θεωρώ μια οργανωση που έχει αποδείξει στο χρόνο οτι αντεχει και βγαζει χρήματα.
      σε 1-2-3 χρόνια ναι, μπορεί να ειναι.
      αν δε κανω λάθος η spacex, δεν έχει ανακοινώσει ποτέ νουμερα αλλά λεει οτι βγαζει φραγκα αλλά δε βγαίνει ο έλονας και βγαίνει στη γυρα για παραπάνω.
      επισης, ο first mover, δεν έχει πάντα πλεονέκτημα αλλά και μειονέκτημα. στον έλονα ειναι η αλλαζονία και ο χρόνος (ιδιως για τα αυτοκίνητα).

      έλα, δε μπορώ άλλο κάψωσα πάλι… θα σου στειλω λογαριασμο δεη να μου πληρώσεις. καμια 300αρα θα μου έρθει το διμηνο.

    • Chris

      ε άνοιξε και εσύ κανά παράθυρο το βράδυ να δροσίζει, μόνιμα κάτω από το ερκοντισιο!!
      Εγώ εν τω μεταξύ περιμένω το νέο άρθρο για τεσλα

  • ξεπεσμος …