Πριν περίπου ένα μήνα, η Porsche “βάφτισε” Taycan το πρώτο ηλεκτρικό της μοντέλο, το οποίο αναμένεται να κυκλοροφορήσει μέσα στο 2019, και ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche Αγγλίας, Alexander Pollich, μίλησε για αυτό σε συνέντευξη του, λέγοντας:

Η αντίδραση των πελατών ήταν φανταστική – από τη στιγμή που ανακοινώσαμε το αυτοκίνητο μέχρι τώρα, όταν ζητήσαμε από τους πελάτες να καταγράψουν το ενδιαφέρον τους για τα πρώτα αυτοκίνητα. Η ιστορία της Porsche ξεκίνησε με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 1898, και αυτό μας δίνει έμπνευση και κίνητρο. Φυσικά υπήρξε ένα μεγάλο κενό, αλλά έχουμε οδηγήσει το λανσάρισμα υβριδικών κινητήρων, και τώρα θα χρησιμοποιήσουμε την κληρονομιά και τις γνώσεις μας για να προσφέρουμε ένα κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Οι επόμενοι 18 μήνες θα είναι συναρπαστικοί, καθώς αναπτύσσουμε και αποκαλύπτουμε το αυτοκίνητο, αλλά αυτό που είναι ήδη ξεκάθαρο είναι ότι οι πελάτες είναι πρόθυμοι να το αγοράσουν. Μιλάνε με τους αντιπροσώπους μας ζητώντας να φτάσουν στην κορυφή των λιστών αναμονής, ενώ θέλουν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες.

Συνεχίζοντας, ο Pollich αναγνωρίζει ότι το Tesla S της Tesla αποτελεί το σημείο αναφοράς της κατηγορίας για τα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά είναι σίγουρο ότι η Porsche μπορεί να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τον πήχη. Και αυτό γιατί το Taycan δεν θα είναι μόνο καλύτερο το Model S, αλλά και η εταιρεία του θα προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία ιδιοκτησίας και θα δημιουργήσει το δικό της δίκτυο σταθμών ταχυφορτιστών.

  • Anestis Genk

    παρακμιακό

    • a_f_a

      λαϊκ αλλά διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και πλαγιαστά από όλες τις κατευθύνσεις.
      :-)

    • Anestis Genk

      οι λάτρεις των αυτοκινήτων ως τώρα (λέγε τους petrolhead) ξέραν πως λειτουργεί το μοτέρ, το κιβώτιο κτλ…ανάθεμα αν κανείς έχει ιδέα ή όρεξη καν να μάθει τι μοτέρ έχει το ταϋκάν.

    • a_f_a

      Με περιγράφεις απόλυτα!
      Δεν εχω ιδεα από μηχανολογία. Να σου πω την αλήθεια, ούτε με νοιαζει.
      Με νοιάζει πως δείχνει ενα αυτοκίνητο και πως οδηγείται. Το πως τα καταφέρνει, το αφήνω στη μαγεία της μηχανολογίας.
      Η Ταϋκαν μια φορά εχει κωλαρα ανώτερη απο αρκετές Πορσες με βενζίνες, εξάτμισης κλπ, σίγουρα θα στρίβει και θα επιταχύνει, οπότε για εμένα αρκεί.

    • Φωτόνιον

      Νομίζω ότι απλά θα ‘αλλάξει’ η ειδικότητα… Από μηχανολογία πάμε ηλεκτρολογία και φυσικά όλο το ζουμί θα είναι ο ελεγκτής μοτέρ/μπαταριών. Όποια εταιρία φερθεί ‘λίγο’ έξυπνα και τον αφήσει λιγουλάκι ‘ανοικτό’ θα πάει πολύ καλά στους μελλοντικούς ‘motorheads’ (ή controlledrheads?)

    • Anestis Genk

      Δεν θα πόνταρα εκεί αφού τα ηλεκτρικά απευθύνονται στην ξενέρα, αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια.

      Τα μόνα επιχειρήματα που (προ)ακούω είναι “μα αφού έχει ροπές” & “μα αφού δεν καίει”.

    • Anestis Genk

      Δεν θα πόνταρα εκεί αφού τα ηλεκτρικά απευθύνονται στην ξενέρα, αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια.

      Τα μόνα επιχειρήματα που (προ)ακούω είναι “μα αφού έχει ροπές” & “μα αφού δεν καίει”.

    • mixalhs7

      Εξέλιξη και ευλογια του μηχανικηνητου Θεου!! Όσα πιο πολλά Taycan στους δρόμους τόσο πιο πολύ καύσιμο θα υπαρχει για όσους έχουν 911 ;-)

  • a_f_a

    από τις πιο απίστευτες πόρσε έβερ.
    το δε ντιζαϊν, κορυφαίο. απιστευτος συνδιασμός της ιστορίας της μάρκας και του σύγχρουν. το δε τζιποϊδες κονσεπτ ειναι ακόμα καλύτερο.

    • Chris

      ακόμα και αυτός λέει ότι σημείο αναφοράς είναι το model s, εσύ ακόμα το κράζεις. :DD

    • a_f_a

      φυσικά ειναι σημείο αναφοράς, αφου ειναι το μοναδικό όχημα στη κατηγορία.
      οταν βγει η πόρσε, τότε θα ειναι απλά μια θλιβερή ανάμνηση. ο έλονας, θα βγει στη γυρα να μαζέψει λεφτά για να χρηματοδοτησει την εξέλιξη του Σ2.

    • Chris

      Δεν είδα την πόρσε όμως να κάνει το πρώτο βήμα, ούτε καμιά άλλη εταιρία, ο elon ήταν αυτός που έκανε το βήμα πριν χρόνια όταν όλοι κοιμόντουσαν και το όχημα δεν πρόκειται να είναι καμιά θλιβερή ανάμνηση, γιατί είναι πρωτοποριακό ακόμα και τώρα και έσκισε σχεδόν όλα τα σούπερκαρς.

    • a_f_a

      κρις, ο ελονας από το χαζοροντστερ προσπαθεί.
      μήπως οι εταιρίες ετοιμαζαν πράγματα αλλά επειδή ΞΕΡΟΥΝ την αγορά, τη τεχνολογία, τις τιμές/κοστη/κέρδη θεωρούσαν οτι δεν ειναι οκ οι κοινωνικο-οικονομικο-τεχνολογικές συνθήκες;
      η πόρσε, και κάθε “παραδοσιακιά” βιομηχανία κρις, ΒΓΑΖΕΙ φράγκα και πρέπει να βγαζει φραγκα από το να αδειοδοτείται ή να “σηκώνει” φράγκα από κράτη ή ινβεστορζ κάθε λίγο και λιγάκι.

      κρις… μόλις γύρισα από αθηνων κορίνθου, πέρασα κυριολεκτκά μέσα από καπνο που έβλεπες 2 μετρα μπροστά γιατι στη κινέτα με γύρισαν πίσω για κόρινθο και λιγα μετρα πιο κάτω είχε φλογες δίπλα στο δρόμο…. δε κάψωσα… εχωσα πρωτη και πέρασα… δεν ίδρωσα. έκανα μπανιο, κλιματιστικό, διαβάζω το σχόλιό σου και σταζει ποτάμι ο ιδρώτας… :-)

    • Chris

      δεν είναι κατάλληλη στιγμή για σχόλια δυστυχώς…θα επανέλθουμε κάποια άλλη στιγμή.

  • Christos F4

    Κάτι δεν πάει καλά με τον κόσμο. Βιάζονται τόσοι πολλοί να την κλείσουν στο γκαραζ;

  • Moby Dick

    Tesla TΕΛΕΙΩΣΕΣ!

    • morbid

      1ον:Όταν η Porsche σχεδιάζει πως θα ξεπεράσει την Tesla,η Tesla έχει ήδη σχεδιάσει το επόμενο βήμα της.
      2ον:Γιατί χαίρεσαι με το αν “τελειώσει” η Tesla,κάτι που δεν πρόκειται να γίνει που να χτυπιέσαι κάτω.Ετσι είναι ο υγιής ανταγωνισμός;
      3ον:Αν δεν ήταν η Tesla,κανείς δεν θα είχε ασχοληθεί με την ηλεκτροκίνηση,τουλάχιστον όχι στον βαθμό που γίνεται σήμερα.Ανοιξε τα μάτια σε πολλούς και έβαλε τα γυαλιά σε ακόμα περισσότερους.

    • Moby Dick

      Άσε μας ρε φίλε με την εταιρεία χρέος, που μόνο μέσα στο 2017 είχε 1,6 δισεκατομμύρια χασούρα!

      Φτιάξαμε το πρώτο ηλεκτρικό το 1898!

      https://electrek.co/2014/01/28/porsches-first-car-built-in-1898-was-electric-and-went-2-5x-as-far-on-electricity-as-the-new-panamera-s-hybrid/

      Υγιής ανταγωνισμός θα υπάρξει ΤΩΡΑ, που μπαίνει κι άλλος παίκτης στο παιχνίδι, καθώς στην πραγματικότητα η TESLA σε αυτό το πεδίο τόσα χρόνια είναι μονοπώλιο και κάποιοι επαίρονται που τρέχει μόνη της και κερδίζει. Αυτό το νόημα είχε και το σχόλιό μου “Tesla ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ”. Τώρα λοιπόν θα δούμε τι θα γίνει όταν μια μεγαλύτερη εταιρεία απ’ την TESLA σε όλα τα επίπεδα θα την ανταγωνίζεται στην πράξη (πωλήσεις – μηχανολογία – ηλεκτρολογία – μάρκετινγκ).

      Μην βιάζεσαι και μην αναστατώνεσαι.

    • morbid

      Δεν βιάζομαι και δεν αναστατώνομαι καθόλου.Στα π@π@ρια μου η Tesla και άλλο τόσο η Porsche.Δεν εχω μετοχές,ούτε ταυτίζομαι με εταιρίες.Απλά αυτό το ότι προδιαγράφεις το μέλλον μόνο και μόνο επειδή γράφει το όνομα Porsche δείχνει πόσο αντικειμενικός είσαι.

    • Moby Dick

      Θα δούμε.

  • George McR

    οι υπόλοιποι απλά θα παράγουν … η TESLA έγραψε ιστορία, έδειξε το δρόμο … όταν οι άλλοι φοράγανε κουστούμι και το παίζανε CEO … αγκυλώσεις … όταν οι “ανύπαρκτοι” της αυτοκίνησης, είδαν το δρόμο και βρήκαν το τρόπο … και γέμισαν το κόσμο φορτιστές (μέχρι και πριν 2 χρόνια που ήμουν στην Ευρώπη οι φορτιστές TESLA ήταν σε βενζινάδικα, ξενοδοχεία κλπ …στην Ευρώπη …!). Ας κλείσει χθες η TESLA …. “Μακάρι” … να περάσει στο θρύλο … η “ζημιά” στους ¨μεγάλους” έγινε… η ιστορία ΕΓΡΑΨΕ … και ΔΕΝ ήταν εκεί κανένας τους εκεί … ήταν ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΝΤΕΣ …. κατά τα άλλα ναι .. και μακάρι να είναι καλύτερο.. αλίμονο αν δεν ήταν .. αυτό λέγεται ΠΡΟΟΔΟΣ … ας βάλουν το χέρι στην τσέπη (… μας … !) και ας φτιάξουν ΚΑΙ ηλεκτρικά μοντέλα και φυσικά καλύτερα .. είναι ΑΠΑΙΤΗΣΗ να γίνει … είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ …. πια …