Στην έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο η Audi θα παρουσιάσει την Allroad έκδοση του νέου A6. Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με τους ίδιους κινητήρες που συναντάμε στο A6 sedan και A6 Avant, θα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μαύρα προστατευτικά πλαστικά στο σώμα, ράγες οροφής και σύστημα τετρακίνησης.

Στη γαλλική έκθεση η BMW θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της Σειράς 3, η οποία έχει κωδική ονομασία G20 και υιοθετεί μια πιο σπορ σχεδίαση με έντονες ακμές. Θα φέρει μια σειρά από μηχανικές και τεχνολογικές αλλαγές, με την 7η γενιά της 3άρας να είναι ελαφρύτερη κατά 40 κιλά, μιας και θα κάνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και CFRP (carbon fiber reinforced plastic), ενώ θα εξοπλίζεται με τεχνολογίες όπως ημι-αυτόνομης οδήγησης και ηλεκτρικών κινητήρων.

Η νέα πλατφόρμα εκτός του ότι θα ρίξει το βάρος θα διατηρήσει τα γνωστά δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Η CLAR πλατφόρμα υποστηρίζει τη χρήση ανθρακονημάτων στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, με τους Βαυαρούς να δηλώνουν πως η νέα 3αρα θα πάει κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά τα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Οι δύο αυτές τεχνολογίες δεν θα παρουσιαστούν κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, με τη BMW να έχει ως στόχο να διατηρήσει τον χαρακτήρα του σπορ σεντάν στην Σειράς 3, με τον οδηγό να είναι πάντα το επίκεντρο. Πλήρως αυτόνομο μοντέλο από τη BMW στη κατηγορία της 3αρας πρέπει να αναμένουμε μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, με την νέα Σειράς 7 να εξοπλίζεται με αρκετές αυτόνομες λειτουργίες.

Στο εσωτερικό η BMW θα κάνει χρήση ποιοτικότερων υλικών, θα προσφέρει καλύτερη ηχομόνωση, με την νέα πλατφόρμα του μοντέλου να συνδυάζει αλουμίνιο, carbon και χάλυβα υψηλής αντοχής.

Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, η νέα Σειρά 3 θα προσφέρεται σε εκδόσεις από 136 έως 380 ίππων, με τους κινητήρες να συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό και 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που θα στέλνουν την κίνηση είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.

Συγκεκριμένα οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι οι εξής:

Η BMW παράλληλα ετοιμάζει και τις plug-in υβριδικές εκδόσεις 325e και 330e απόδοσης 230 και 265 ίππων αντίστοιχα.

Η M3 θα φορά τον S58 κινητήρα, την εξέλιξη του 3,0-λιτρου S55 εξακύλινδρου turbo κινητήρα που συναντάμε στις τωρινές M3/M4. Θα είναι απόδοσης 475 ίππων και 600 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο θα έχει ιδανική κατανομή βάρους (50:50), με την πλατφόρμα CLAR να συμβάλει στη σημαντική βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας.

Επίσης, η νέα γενιά της M3 θα διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική μεταβλητή υποβοήθηση, ενεργή ανάρτηση και brake-by-wire σύστημα πέδησης. Οι ζάντες θα είναι διαστάσεων 19″ και 20″, με το αυτοκίνητο να έχει μεγαλύτερο πλάτος και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Τέλος η νέα 3άρα θα προσφέρεται και σε ηλεκτρική έκδοση.