Στις αρχές του μήνα, η Ford ξεκίνησε την παραγωγή του Ranger Raptor στην Ταϊλάνδη, με το νέο σκληροπυρηνικό pickup της εταιρίας να λανσάρεται αρχικά στην αγορά της Ασίας, για να ακολουθήσουν οι υπόλοιπες χώρες, και η Αμερική.
Οι τελευταίοι, όμως, θα ήθελαν έναν πιο δυνατό V6 κινητήρα πετρελαίου ή βενζίνης, κάτι το οποίο δεν θα γίνει. Αυτό δήλωσε κατηγορηματικά ο Trevor Worthington, αντιπρόεδρος της Ford για την ανάπτυξη προϊόντων στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, καθώς σε πρόσφατη συνέντευξη του είπε:
Λοιπόν, δεν το έχουμε εξετάσει αυτό [έναν V6 κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου] γιατί, όπως είπα σήμερα το πρωί, η συντριπτική πλειοψηφία των 200 αγορών που πωλούμε το Ranger, και όταν λέω μεγάλη πλειοψηφία εννοώ ότι το 99%, είναι όλες οι αγορές πετρελαίου. Θα ήταν σαν να έρχεσαι με κάτι που οι πελάτες δεν θα σκέφτονταν καν να αγοράσουν.
Να θυμίσω ότι το σκληροτράχηλο pickup της Μπλε Οβάλ φορά έναν ολοκαίνουργιο bi-turbo τετρακύλινδρο diesel κινητήρα 2,0-λίτρων απόδοσης 213 ίππων με 500 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, φορώντας ζάντες 17″ με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain και φρένα 332mm μπροστά και πίσω.
Συνεχίζοντας ο Worthington είπε:
Η δουλειά ήταν πάντα να βρούμε ποιο είναι το καλύτερο πακέτο πετρελαιοκινητήρα που μπορούμε, έτσι ώστε να είναι ισορροπημένο σε όλα τα χαρακτηριστικά, που θα λειτουργήσει σε όλες αυτές τις αγορές και με όλα τα είδη των ανθρώπων. Αυτός ο πελάτης με αυτή τη συγκεκριμένη χρήση ψάχνει για ένα συγκεκριμένο επίπεδο απόδοσης που σχετίζεται με την οικονομία καυσίμου, είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή είναι η σωστή λύση, η μετάδοση και η ισχύς του κινητήρα. Νομίζω ότι ο μόνος V6 πετρελαιοκινητήρας που έχουμε είναι 3-λίτρος V6, και είμαι σίγουρος ότι δεν θα ταίριαζε ακόμα κι αν προσπαθούσαμε να το κάνουμε αυτό.
Κάτι μου λέει ότι θα δούμε αρκετά engine swaps όταν κυκλοφορήσει το Ranger Raptor στις Η.Π.Α.