Η BMW Μ3 (Ε30) είναι εξ’ορισμού ένα κλασικό και κατά συνέπεια εξαιρετικά επιθυμητό αυτοκίνητο. Εκτός από την απλή, κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας της υπήρχε και η Evolution I με τα 200 άλογα από τον 2,3 λίτρων, ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι δεν είναι μία Evolution I, ούτε μία Evolution II, αλλά η ακόμα πιο σπάνια Sport Evolution, γνωστή και Evolution IIΙ. Το αυτοκίνητο γενικά, αλλά και η έκδοση αυτή, ανήκει στο πάνθεον των θρυλικών αυτοκινήτων, με το αυτοκίνητο να θεωρείται homologation special, ενώ βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 600 αυτοκινήτων.

Μια εξ αυτών, η 108η για την ακρίβεια, βρέθηκε παρατημένη σε ένα γκαράζ κάπου στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, της δυτικής Γερμανίας. Από το 1990 έχει διανύσει μόλις 98.000 χλμ., και σύμφωνα με την αγγελία του eBay -αφού κάποιος δώσει €75.000 για να την αποκτήσει- θα χρειαστούν περίπου €35.000 με €50.000 για την πλήρη ανακατασκευή του. Σε παλιότερες αγγελίες έχουμε δει αντίστοιχα αυτοκίνητα να πωλούνται εύκολα πάνω από €160.000, κάτι που σημαίνει ότι η επένδυση αξίζει.

Να θυμίσω ότι κάτω από το καπό φοράει τον παραπάνω κινητήρα (S14), αλλά έχει υπερκυβιστεί κατά 164 κυβικά και πλέον έχει χωρητικότητα 2.467 κ.εκ.. Η απόδοση του φτάνει τα 235 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής, με την δύναμη να στέλνεται στον πίσω άξονα, μέσω του 5-ταχυτου dogleg κιβωτίου της Getrag.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5,6 δευτ., ενώ την ξεχωρίζεις από τις “απλές” Μ3 χάρις στον εμπρός προφυλακτήρα και το ρυθμιζόμενο splitter του, τα κενά που υπάρχουν στη θέση των προβολέων ομίχλης για την ψύξη των φρένων και την αεροτομή. Επίσης, οι τροχοί είναι της BBS και ελαφρώς μεγαλύτεροι, το βάρος ελαφρώς μικρότερο, το τιμόνι έχει αντικατασταθεί με ένα μεταγενέστερο της M Sport ενώ έχει και άλλες μικρές τροποποιήσεις.