Όταν βγαίνει από το εργοστάσιο, ο 1.600άρης THP κινητήρας του Peugeot 308 GTi αποδίδει 270 άλογα και 330 Nm ροπής. Για τον γαλλικό βελτιωτικό οίκο Clemens Motorsport, όμως, αυτά δεν είναι αρκετά και μας παρουσιάζει τα τρία επίπεδα αναβάθμισης που προσφέρει.

Στο Level 1, η ιπποδύναμη του κινητήρα φτάνει τα 290 άλογα και 360 Nm ροπή, μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου. Στο Level 2, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται και αποδίδει 303 άλογα και 380 Nm ροπής, μέσω της τοποθέτησης νέου intercooler και φίλτρου αέρα της Clemens Motorsport.

Τέλος, στο Level 3, ο κινητήρας αγγίζει τα 310 άλογα και η ροπή τα 400 Nm. Για να καταστεί αυτό δυνατό, η γαλλική εταιρία τροποποιεί το κουτί του φίλτου αέρα για να τοποθετήσει ένα νέο, ενώ τοποθετεί και μια εξάτμιση με διατομή σωλήνα στα 70 χλστ.

Τέλος, η Clemens Motorsport τοποθετεί νέες 19άρες ζάντες στο γαλλικό hothatch, που τις ονομάζει CC-Zero και έρχονται από την Schmidt Revolution, με ελαστικά διαστάσεων 235/35.