DTM 2018 Brands Hatch, 1ος Αγώνας: Παρθενική νίκη για Juncadella, “1-3” η Mercedes

Σχετικά άρθρα

Διακοπές τέλος για το DTM και το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού επέστρεψε στο Brands Hatch μετά από πέντε χρόνια. Την παρθενική του νίκη στο πρωτάθλημα κατέκτησε ο Daniel Juncadella, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Augusto Farfus και την τριάδα των νικητών έκλεισε ο Lucas Auer.

Δοκιμαστικά

Ο Daniel Juncadella έκανε την έκπληξη στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και παράλληλα κατέκτησε τη δεύτερη pole position για φέτος. Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινούσε ο Lucas Auer, που κρατούσε για αρκετά λεπτά στην 20-λεπτη διαδικασία την pole, ενώ τον τρίτο και τον τέταρτο καλύτερο χρόνο σημείωσαν ο πρωταθλητής του 2017 Rene Rast και Philipp Eng αντίστοιχα. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Gary Paffett αρκέστηκε στην έκτη θέση.

Αγώνας

Ιδανικές συνθήκες επικρατούσαν στην πίστα πριν την έναρξη του αγώνα, με την θερμοκρασία στον αέρα να είναι στους 22° C και η αντίστοιχη στην πίστα στους 44° C. Στην εκκίνηση, ο Auer έκλεψε την πρώτη θέση από τον Juncadella, ενώ ο Ισπανός οδηγός της Mercedes έχασε και τη δεύτερη θέση από τον Rast. Glock, Rast, di Resta, Spengler, Duval και Frinjs μπήκαν στα pits πριν καν τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, αλλά ο Duval έχασε τον έλεγχο του RS 5 DTM στα φρένα πιεζόμενος από τον Frinjs, βγήκε εκτός πίστας και κόλλησε στην αμμοπαγίδα, συνέπεια των κρύων ελαστικών που μόλις είχε βάλει. Στο σημείο που εγκατέλειψε ο Duval άμεσα ενεργοποιήθηκε η slow zone, με τις διαφορές μεταξύ των οδηγών πρακτικά να εκμηδενίζονται.

Ο τρίτος Farfus προσπαθούσε να καλύψει τη διαφορά από τους Auer και Juncadella, αλλά ο Βραζιλιάνος οδηγός της BMW, μαζί με τον τέταρτο Eng, μπήκαν στα pits στον έκτο γύρο. Πλέον, ο Rast κυνηγούσε τον Eng, που προσπαθούσε να φέρει τα νέα ελαστικά στην ιδανική θερμοκρασία, και άνετα τον προσπέρασε για την ένατη θέση. Ο Paffett βγήκε, μετά την ολοκλήρωση του pit stop του, μπροστά από Farfus και Rast, αλλά οι δύο οδηγοί δεν είχαν κανένα πρόβλημα να τον προσπεράσουν. Την ίδια στιγμή, στην κορυφή, o Auer σημείωνε πολύ γρήγορα περάσματα και στον ένατο γύρο, ήταν η σειρά του να μπει για το υποχρεωτικό pit stop. Ήμαστε μόλις στον 10ο γύρο και μόνο τρεις οδηγοί (Mortara, Green, Wehrlein) δεν έχουν μπει στα pits. O Αυστριακός δέχθηκε την πίεση από τον Rast για την 5η θέση, ο έβδομος Eng έκλεινε τη διαφορά από τον Γερμανό πρωταθλητή. Mortara και Wehrlein είχαν τη δική τους μάχη για την πρωτοπορία μέχρι την είσοδο του Ιταλού στα pits.

O Wittmann πλησίαζε συνεχώς τον Mortara για την 8η θέση και η διαφορά τους ήταν στα 0.2”. Glock και di Resta βρίσκονταν εκτός δεκάδας, ο Paffett ήταν στην έβδομη θέση και ταυτόχρονα, ο Wehrlein αντιμετώπιζε πρόβλημα στην αλλαγή των ελαστικών στα pits.Με την ολοκλήρωση των pit stops, ο Juncadella βρέθηκε στην κορυφή του αγώνα στον 17ο γύρο και ο Farfus ήταν εντός ζώνης DRS, στα 0,8” πίσω από τον Ισπανό. Μετά από 20 γύρους, η δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Jundadella, Farfus, Auer, Rast, Eng, Paffett, Wehrlein, Mortara, Wittmann, Glock.

O Juncadella φαινόταν ήδη από τα μέσα του αγώνα ότι ήθελε πάρα πολύ να κατακτήσει την πρώτη νίκη στην καριέρα του και η διαφορά με τον δεύτερο Farfus είχε αυξηθεί στα 2,1”. Σε αυτό το σημείο, ο Βραζιλιάνος φαινόταν ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον πολύ γρήγορο ρυθμό του Ισπανού, αλλά δεν έδειχνε και να ανησυχεί με τα 3,2” διαφοράς από τον τρίτο Auer. O Glock “έπαιζε” άμυνα για αρκετή ώρα στις αλλεπάλληλες επιθέσεις του Frinjs για την είσοδο στη δεκάδα, , ωστόσο, ο Ολλανδός κατάφερε να “κλέψει” τον έναν βαθμό της 10ης θέσης. Παρολ’αυτά, ο Glock δεν άντεξε στην πίεση των Rockenfeller και Green, οι οποίοι στρίμωξαν τον Γερμανό στην πίσω ευθεία της πίστας, και εν τέλει, έχασε άλλες δύο θέσεις και έπεσε στην 13η θέση.

Με 13” να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας του τερματισμού, τα πράγματα στην κορυφή έδειχναν πολύ ήρεμα, ο Juncadella ήταν στο δικό του ρυθμό, ανεβάζοντας τη διαφορά από τον Farfus στα 4,4” κι ο τρίτος Auer είχε σταθερά πίσω του τον Rast εκτός DRS στα 1,6″. Ο Paffett ήταν, μέχρι εκείνη τη στιγμή, σίγουρα ο κερδισμένος του αγώνα, αφού οι di Resta και Glock, οι άμεσοι διώκτες του στο πρωτάθλημα, ήταν εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας κι είχε την ευκαιρία να αυξήσει κι άλλο τη διαφορά του στον βαθμολογικό πίνακα.

Ο Daniel Juncadella κατέκτησε μια άνετη νίκη, η οποία μάλιστα ήταν κι η παρθενική του στο DTM, o Augusto Farfus, μετά από δύο χρόνια, ανέβηκε ξανά στο βάθρο των νικητών και ο Lucas Auer τερμάτισε στην τρίτη θέση. Τέταρτος πέρασε τη γραμμή τερματισμού ο Rast, o Paffett δεν μπόρεσε να περάσει στο τελευταίο stint τον Eng και αρκέστηκε στην έκτη θέση και τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Wehrlein, Mortara, Wittmann και Rockenfeller.

Τα αυριανά δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στη 13.20 ώρα Ελλάδος κι ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 15.30. Τα αποτελέσματα του αγώνα μπορείς να τα δεις εδώ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Aston Martin παρουσιάζει τη νέα Vantage GT4

Δύο εβδομάδες μετά την αποκάλυψη της ανανεωμένες Vantage και Vantage GT3, η Aston Martin αποκάλυψε σήμερα την αντίστοιχη GT4 αγωνιστική έκδοση του μοντέλου. Αυτή είναι...

Ford: Σε καλό δρόμο οι εργασίες με την Red Bull

Η Ford Performance προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων σχετικά με τις αγωνιστικές της δραστηριότητες. Αρχικά μίλησε για την επιστροφή της στη Formula 1, με...

Το πρώτο τρέιλερ της σειράς του Netflix για το NASCAR

Το Netflix έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο τρέιλερ της σειράς ντοκιμαντέρ που έχει ετοιμάσει για πρωτάθλημα του NASCAR, το οποίο είναι το πιο δημοφιλές...
Autoblog.gr