Η Isuzu παρουσίασε το Concept X, ένα πρωτότυπο που μας το δείχνει σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, ένα που βασίζεται στο D-Max και ένα στο επταθέσιο SUV της που πωλείται στην Αυστραλία.

Το πρώτο διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με την απόσταση από το έδαφος να αυξάνεται κατά σχεδόν 18 εκατοστά και να φτάνει πλέον τα 37 εκατοστά. Το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί και φορά δίσκους 390 mm μπροστά με 6-πίστονες δαγκάνες και 355 mm πίσω με 4-πίστονες δαγκάνες. Τα εκτός δρόμου ελαστικά είναι διαμέτρου 38″, υπάρχει νέο σώμα, γάντζοι μπροστά και πίσω που μπορούν να τραβήξουν βάρος έως και 4,5 τόννους και μηχανικά παίρνει κίνηση από τον 3,0-λιτρο turbodiesel που συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το Concept X MU-X Spec φορά τον ίδιο 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα, την ίδια ανάρτηση, τα ίδια φρένα, αλλά έχει διαφορετικό σώμα και διαφορετικό εσωτερικό.

Η εταιρία ξεκαθαρίζει πως δεν έχει στα πλάνα της να βγάλει στην αγορά τα Concept X.