Σύμφωνα με την γερμανική Handelsblatt Global, η οποία επικαλείται μια νέα έρευνα της Ernst & Young, η Suzuki το δεύτερο τρίμηνο του έτους είχε τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από κάθε άλλη εταιρία, ξεπερνώντας την BMW η οποία κατείχε μέχρι σήμερα τα πρωτεία.
Πιο συγκεκριμένα το περιθώριο κέρδους της ιαπωνικής εταιρίας αγγίζει το 11,8%, όταν της BMW είναι πλέον στο 11,4%. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε €100 εσόδων, τα €11,80 παραμένουν στην εταιρία ως λειτουργικό κέρδος.
Κατά το ίδιο διάστημα, η Daimler είχε περιθώριο κέρδους στο 6,5%, και ομοίως η VW, καταλαμβάνοντας την έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα.