Δύο εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας supercars αναμετρούνται στην ευθεία, τόσο από στάση, όσο και ρολαριστά, με το αποτέλεσμα να αποδεικνύει πόσο γρήγορο είναι το Honda NSX. Αυτό φορά έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 3,5 λίτρων, που αποδίδει -μαζί με τη βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων- 580 άλογα και 645 Nm ροπής, με τη δύναμη αυτή να περνά στον δρόμο μέσα και από τους δύο άξονες.

Από την άλλη,ο «Godzilla» έχει εξελιχθεί εδώ και μια δεκαετία -από τη στιγμή που παρουσιάστηκε-, όντας πλέον πιο δυνατός, με καλύτερες επιδόσεις σε ευθεία και πίστα, με το αυτοκίνητο να παράγει περισσότερη κάθετη αεροδυναμική δύναμη, από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, έχοντας γράψει χρόνο 7:08.68, στην πίστα του Nurburgring.

Μηχανικά ο VR38DETT V6 biturbo 3,8-λίτρων κινητήρας αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής, με το GT-R Nismo να φορά νέα ανάρτηση, που βελτιώνει την απόδοση του αυτοκινήτου στις στροφές 2%, παρά την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα. Ο κινητήρας εξοπλίζεται με νέα turbo που προέρχονται από το αγωνιστικό GT-R GT3.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Εμένα με ξέρετε. Σε κάθε περίπτωση θα πάρω το GTR :)

  • unlimited

    αμαξαρες και τα 2..-