Οδηγός ενός Seat Ibiza τέταρτης γενιάς μπήκε χθες στο Nürburgring Nordschleife σε περίοδο Touristenfahrten με σκοπό να χαρεί το αυτοκίνητο του, αλλά δυστυχώς το κατέστρεψε.

Όπως θα δεις στο παρακάτω video όλα ξεκίνησαν με μια μικρή αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους, που είχε σαν αποτέλεσμα να πανικοβάλει τον οδηγό και να πατήσει δυνατά το φρένο. Όμως, μάλλον είχε αφαιρέσει την ασφάλεια του ABS, γι’αυτό και μπλόκαραν οι τροχοί του ισπανικού αυτοκινήτου και έπεσε με αρκετή ταχύτητα στις προστατευτικές μπαριέρες. Ευτυχώς τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός είναι καλά στην υγεία τους.

  • xtra

    το εκανε επετειακη εκδοση , boccaneKra !

  • Yiannis P

    Γιατί να απενεργοποιήσεις το ABS; Τι πλεονέκτημα σου δίνει;

    • Anonymous

      Στα συγκεκριμενα αυτοκινητα το ESP δεν βγαινει εκτος (Μονο το ASR) και δεν σε αφηνει να κανεις καθολου παιχνιδι. Μια λύση για να απενεργοποιηθει ειναι να βγαλεις την ασφαλεια όλης της μοναδας του ABS. Δεν εχει το παραμικρο ηλεκτρονικό βοηθημα στο αμαξι μετα απο αυτο… Το αποτελεσμα ειναι αυτο που βλέπουμε

  • anagnwsths

    Σιγά μην έβγαλε την ασφάλεια του ABS/ESP . Γνωστό το πρόβλημα σε όλο το VAG απο τις μονάδες της Continental . Σιωπηρή ανάκληση 2 φορές στις ΗΠΑ .

    • Giannis Antypas

      δε φέρνουν στις ΗΠΑ το segment του Ibiza/Polo/A1/Fabia,
      πολύ απίθανο λοιπόν να φοράνε τις ίδιες μονάδες ABS με τα αμερικάνικα μοντέλα
      από τον ίδιο προμηθευτή και το ίδιο εργιστάσιο

      το ότι οι τύποι την κοπάνησαν τρέχοντας αντί να είναι σοκαρισμένοι,
      τους κάνει πολύ ψύχραιμους όσο ψύχραιμα δεν χειρίστηκαν το οδηγικό κομμάτι
      σα να περίμεναν τη λαλακία από πριν μάλλον για πειραγμένο το ABS
      και όταν προέκυψε είχαν λερωμένη τη φωλιά

    • για τα abs δεν ξερω…..αλλα οταν εφυγαν τρεχοντας ειναι γιατι ετσι πρεπει να πραξουν για την ασφαλεια τους !!

    • Giannis Antypas

      το να τρέχουν το θεωρώ αυτονόητο για όλους και συμφωνώ,
      αλλά θεωρώ ότι σε ένα ατύχημα υπάρχει πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας του σοκ και του αναπάντεχου
      αυτούς τους τύπους πολύ ψύχραιμους και γρήγορους αμέσως μετά το ατύχημα τους είδα και δεν το βρίσκω φυσιολογικό για άπειρους τουρίστες που το ρίξανε μόλις στις μπαριέρες…

    • το να εισαι τουριστας στο ring….δεν σημαινει οτι δεν εισαι ”ραλυστας” στην πιστα της χωρας σου !!! :-D

    • anagnwsths

      Άνοιξε το βιντεο στο youtube και δες τα σχόλια. Ορισμένα με επιβεβαιώνουν.

    • Giannis Antypas

      τα περισσότερα δε σε επιβεβαιώνουν
      άλλωστε οι μονάδες abs του vag δεν είναι η εξής μία της continental
      άρα γιατί να εστιάσεις εκεί;…

  • SkidRAW

    Δεν ξερω αν ισχυει το προβληματικο ABS που ανεφερε ο αγαπητος αναγνωστης αλλιως ποιος ο λογος να απενεργοποιησεις τo ABS οπουδηποτε? ?

  • Bon Viveur

    μου φαίνεται πολύ τρελό να αποσυνδέσει κανείς το ABS

    • JohnnyXP64

      ποτε δεν έσβηνε 100% αλλα περίπου ενα 90% το θεμα ειναι οτι το αμάξι είναι πολύ ελαφρύ κ θέλει πολύ προσοχή σε τέτοιες ταχύτητες. το πίσω μέρος κ εμενα μου εκανε πανω απο τα 220 σε στροφές νερά αλλά με σωστά λάστιχα . . νεα αεροτομή κ περισοτερο καύσιμο στο ντεπόζιτο κ φυσικα esp on. . ηταν μια χαρά με μαμα ανάρτηση.

    • Mad Hatter

      έτσι όπως τα λες είναι, γενικά με αυτή την κατηγορία, εγώ έχω czt και τραβάω τα ίδια και χειρότερα, τα ηλεκτρονικά επάνω και φουλ ντεπόζιτο οπωσδήποτε.

  • rous

    Μα αφού τα ηλεκτρονικά είναι για τις κουλομαριες!!! Τι όχι;;;

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Μια φορα απενεργοποιησα το ESP για να δω τη διαφορα στη δυναμη του αυτοκινητου (δεν παρατηρησα κατι τετοιο τελικα) και παραλιγο να τρακαρω σε φρεναρισμα που δεν θα με ανησυχουσε καν αν το ειχα ενεργοποιημενο!