Μια 25-χρονη γυναίκα από την Αγγλία, η Francesca Brady στις 29 Αυγούστου προχώρησε στην αγορά μιας μεταχειρισμένης A-Class και πλήρωσε με την χρεωστική της κάρτα. Ωστόσο εκείνη την ημέρα υπήρξε ένα πρόβλημα στο δίκτυο των τερματικών της Cardnet και έτσι η κάρτα της χρεώθηκε δύο φορές.
Αντί για 18.000 λίρες (20.135 ευρώ) το σύστημα χρέωσε τον λογαριασμό δύο φορές, 36.000 λίρες (40.270 ευρώ) δηλαδή. Το πρόβλημα της διπλής χρέωσης δεν ήταν μεμονωμένο, αλλά χιλιάδες ήταν οι συναλλαγές που χρεώθηκαν διπλές.
Η ίδια πανικοβλήθηκε όταν είδε την Παρασκευή 31 Αυγούστου πως χρεώθηκε το παραπάνω ποσό και περίμενε μέχρι την Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου προκειμένου να μιλήσει με την αντιπροσωπεία και αυτή να την καθησυχάσει, λέγοντας της πως ενημερώθηκε για το πρόβλημα και πως δεν θα υπήρχε επιπλέον χρέωση, ενώ η εταιρία ήταν και πρόθυμη να πληρώσει και τις πρόσθετες χρεώσεις του λογαριασμού που επέφερε η επιπλέον χρέωση των 18.000 λιρών.
Η Cardnet, μια κοινοπραξία μεταξύ της Lloyds Bank και της First Data, χειρίζεται πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια συναλλαγές κάθε χρόνο και εκπρόσωπος της Lloyds Banking Group δήλωσε:
Τα χρήματα των διπλών χρεώσεων έχουν πλέον επιστραφεί αυτόματα. Ωστόσο οι πελάτες μπορούν να ελέγξουν και οι ίδιοι τις καταθέσεις τους και αν εντοπίσουν το παραμικρό πρόβλημα να έρθουν σε επαφή με τις τράπεζες τους.