Πριν ένα χρόνο, η Toyota παρουσίασε την GR Sport γκάμα μοντέλων, και το πρώτο αυτής για την Ευρώπη είναι το νέο Yaris GR Sport. Αυτό θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού στις 2 Οκτωβρίου και θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018.

Τα αρχικά της GR Sport έκδοση προέρχονται από το Gazoo Racing, με την Toyota να διαβαθμίζει σε τρία διαφορετικά “επίπεδα” τα μοντέλα επιδόσεων, με το GR Sport να βρίσκεται στη βάση, να ακολουθεί το GR, ενώ στη κορυφή συναντάμε τα GRMN μοντέλα.

Το νέο Yaris GR Sport είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε 5-θυρο αμάξωμα και κινείται από το υβριδικό σύνολο 1.500 κ.εκ. Ακόμα δεν υπάρχει ενημέρωση για την απόδοση του, αλλά η υβριδική έκδοση του μοντέλου αποδίδει 100 άλογα και 111 Nm ροπής.

Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Yaris GR Sport προσφέρει γνήσια αίσθηση διασκέδασης, καθώς υπάρχουν τροποποιήσεις εμπνευσμένες από το Yaris GRMN, που επικεντρώνονται στην ανάρτηση.

Διαθέτει αμορτισέρ Sachs Performance, νέα μασίφ αντιστρεπτική ράβδο (αντί για κούφια) που βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του, ενώ το ύψος του αμαξώματος έχει μειωθεί 11 χλστ. σε σχέση με το standard Yaris, με την απόσταση μεταξύ του τροχού και του θόλου να έχει μειωθεί κατά 18 χλστ. Πατάει σε νέες, μαύρες 17άρες ζάντες αλουμινίου, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE50 205/45 R17, όπως και το Yaris GRMN.

Εμφανισιακά, το Yaris GR Sport ακολουθεί αυτό του GRMN και υπάρχει μαύρη οροφή, πίσω spoiler, μαύρες γυαλιστερές χειρολαβές, μαύρη μάσκα, μαύρα περιβλήματα καθρεπτών και μαύρα φώτα ομίχλης. Τα φωτιστικά σώματα είναι μοναδικά για το GR Sport, με μαύρες εσωτερικές λεπτομέρειες, υπάρχουν φιμέ πίσω τζάμια, ενώ κόκκινα αυτοκόλλητα μπορούν να προστεθούν στο εμπρός χείλος του προφυλακτήρα και στον πίσω προφυλακτήρα.

Στην καμπίνα, βρίσκουμε νέα μπροστινά καθίσματα επενδυμένα με μαύρο σουέτ υλικό και άσπρες ραφές για αντίθεση και μαύρη επένδυση οροφής. Όταν πατήσεις το start button, στην οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών εμφανίζεται το λογότυπο GR, με το μοντέλο να είναι εξοπλισμένο με το ίδιο τριάκτικο τιμόνι από το GT86.

Εκτός του Yaris GR Sport, η Toyota θα παρουσιάσει στην γαλλική έκθεση και την Y20 έκδοση του Yaris, η οποία αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο Yaris. Σηματοδοτεί την 20ή επέτειο από την παρουσίαση του μοντέλου για πρώτη φορά στην έκθεση του Παρισιού το 1998, με το Yaris Y20 Launch Edition να βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή 1.998 αυτοκινήτων.

Αυτό είναι βαμμένο σε χρυσό χρώμα, όμοιο με αυτό που είχε το πρώτο Yaris το 1998, αλλά πλέον υπάρχει διχρωμία με γκρι οροφή. Έπειτα, θα ακολουθήσει σε μαζική παραγωγή η έκδοση εξοπλισμού Y20

  • georgekaras

    ΠΥΡΑΥΛΟΟΟΟΟΟΟΣ

    • Spider

      Κάτσε και θα δούμε γιατί μάλλον δεν τα διάβασες καλά. Υβριδικό μοτέρ Toyota με CVT κιβώτιο και πύραυλος….δεν μου κάθεται καλά. Υπομονή να μάθουμε περισσότερα.

    • georgekaras

      με το σκαρι που εχει ειναι απιστευτο εχω οδηγησει με τα 99 αλογα και μου αφησε τρομερες εντυπωσεις

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλειο!!!! Και το Υ20 υπέροχο!

  • SkidRAW

    κανενα μοτερ θα δουμε τογιοτα;;

  • rous

    Yaris GR sport, με υβριδικο συνολο 100 αλογων και 111 Νm ροπης. Οτι πιο ακυρο εχω δει τελευταια.

  • Mika

    Θα ξεμπαζωνει την ασφαλτο!!!
    Ωραια καθισματα παντως!

    • Στέλιος Ναούμ

      Pali kala pou exei rosa ilektronika voi8imata giati me 100 aloga den 8a to kaneis kala

  • Tsou Kostas

    10 κιλα ροπη ρε το τερας; Πως αντεχουν τα ημιαξονια;

  • Herc

    Πριν πεταξεται την χολη, ο κινητήρας αποδιδει με κυκλο Ατκινσον 75 αλογα και 11.5 κιλα ροπη.Ο ηλεκτροκινητήρας 60 αλογα(συνδυαστικα 100) και 17.5 κιλα ροπη.Δεν αναφέρεται συνδυαστικα η τιμη της ροπης.Παντως το τράβηγμα και η οθηση μεχρι το 140 χαω είναι αρκετα ικανοποιοτικη.Στα επίπεδα του yaris diesel.